När man var liten var det hemskt, sånt där naket och pinsamt. Om man såg några kyssas blev man äcklad direkt men ändå lekte man mamma, pappa, barn.
Den leken var egentligen inte snuskig för att man gjorde den på sitt egna lilla fantasi sätt. Men i verkligheten är det två vuxna som hade lite tråkigt och sen kommer det ett barn som ingen av dom ville ha.Jag gick in i badrummet och kollade mig i spegeln. Jag såg ju hemsk ut, rentav förskräcklig. Håret var tovigt och fett. Finnar överallt och smutsiga kläder. Jag drog snabbt av kläderna och hoppade in i duschen. Jag kollade på hans lilla hylla. Hade han inget balsam...skit. Jag tog schampo och duschkräm och satte igång duschen. Det var underbart att känna det varma vattnet rinna längst min kropp. Jag tvättade håret och tvålade in kroppen. Det luktade manligt, men gott. Jag har alltid älskat maskulina parfymer och dofter. Jag gick ut ur duschen och hela badrummet var immigt. Jag gick till hans badrumsskåp för att kolla om han hade någon form att body lotion.
Han hade faktiskt en kräm från Nivea som jag smörjde in hela kroppen med. Nu ville jag ju inte ha på mig mina smutsiga kläder så jag tog en röd T-shirt som låg därinne och den var nästan som en klänning på mig. Jag såg ju lite bättre ut...Jag klev ut ur badrummet och satt mig i soffan. Kollade i en tidning som låg på bordet. Fotsteg hördes i hallen och Liam kom in i rummet.
"Hej"mumlade han och satte sig bredvid mig. Jag hoppade till. Liam kollade ner i mattan.
"Du behöver inte vara så ledsen" sa jag och bläddrade vidare.
"Men jag är ledsen, för det som hände". Jag höjde ena ögonbrynet och fortsatte att bläddra.
"Det behöver du inte vara, jag gillade det" sa jag och flyttade mig närmare honom(omedvetet).
"Men du...ah...sa stopp"viskade han fram och började massera min fot.
Jag nickade och slappnade av, tänk att fotmassage kan vara så skönt.
"Fin du är i min tröja" sa han och flinade.
Jag grimaserade tillbaks.
"Mina andra kläder är smutsiga" mumlade jag.
"Ska vi på stan då" sa han och reste dig.
Jag kollade på honom med en sån där "är-du-seriös" blick och han flinade. Sedan gick han ut i hallen."Ja. Kommer du då?" ropade han och jag hoppade upp från soffan.
"Jag måste nog sätta på mig ett par byxor" sa jag och tittade ner på mina nakna ben.
"Det är ganska varmt ute, 19 grader faktiskt" sa han och började att sätta på sig sina skor.
"Skojar du? Det är ju typ Oktober, varför skulle det vara 19 grader..."
"Asså, jag har ju ett par av min syrras tajts här" sa han och kollade omkring. Jag nickade och han gick iväg och tog fram ett par svarta leggings.I'm all about that bass spelades i radion, högt. Men jag gillade det. Då slapp vi prata. Inget som vi sa till varandra blev ändå bra. En del av mig var orolig, varför letar mina föräldrar inte efter mig. Jag ville hem, till min säng och min dator.
"Ehm. Bara så du vet kommer jag inte att köpa saker för över 2000, jag får lön nästa vecka. Så nu är det lite små snålt."
"Skojar du, jag behöver inget särskilt. Bara en tröja och kanske ett par byxor." Jag kollade på honom. Där satt han helt avslappnat med sina ray bans solbrillor och sin svarta Hollister T-shirt.
"Herregud,du är en riktig märkes nörd" utbrast jag och han började skratta.
"Nej, jag gillar bara kvalitet" sa han och flinade en aning.
"H&m har kvalitet" sa jag och han skrattade.
"Men kan du gå runt och skryta med dom kläderna" sa han och jag slog till honom lite lätt. Varför ska han retas hela tiden?
"Aj inte när jag kör" sa han och låtsades se ledsen ut.
"Rätt åt dig" mumlade jag och kunde inte undgå att le.Inne på hm var det ganska tomt, ganska konstigt pågrund av att det var lunch tid på en lördag, det borde vara smockat.
"Okej, nu kan du ju välja och vraka i den här lågpris affären" sa han och log skämtsamt.
Jag himlade med ögonen och gick till en hylla med tröjor.
"Den var fin" sa Liam och tog fram en röd stickad tröja. Sedan plockade han fram en klänning som var i plommonlila spets och som var tajt upptill och fladdrig där nere och slutade mitt på låren.
"När ska jag använda en klänning?" frågade jag och suckade.
"Jag vet inte, om du ska på fest eller så." sa han och gick vidare till jeansen.
Han tog fram ett par och gav dom till mig. Sedan hämtade han någon tröja till, och en jacka, ett par skor, mössa, vantar, kofta, mjukisar.
"Vad gör du" utbrast jag chockerat.
"Ehm hämtar kläder" sa han och tittade på ett par springbyxor.
"Du vet att jag inte kommer att bo hos dig?" frågade jag för att checka av att det inte skett nåt missuppfattning.
"Nej" sa han och började vandra vidare, till underklädes avdelningen.
Jag kollade chockerat omkring.
"Asså du behöver inte, det är ju redan så mycket saker här" sa jag och tittade på hans famn som hade blivit proppfull av kläder.
"Du kommer bara få ett par av jeansen" sa han och tittade på mig.
"Seså, du måste ha underkläder om du inte är en sån där som går runt utan trosor...?"
"Nej" avbröt jag honom snabbt.Så där gick jag, men en kille som jag inte riktigt känner och kollade på underkläder. Jag tog upp ett 5 pack med svarta trosor och han kollade på mig som om jag var rentav hjärndöd.
"Ska du inte ha spets eller så?" sa han förvånat och började fingra på dom.
"Nej"
"Jag trodde att tjejer var super fixerade i sånt." sa han och rykte på axlarna. Vid bh:na var det svårare. Jag brukar ju jämt få hjälp av mamma.Han höjde ögonbrynet.
Då så ångrade jag mig och jag tog den och en svart vanlig. Sedan gick vi till omklädningsrummet och jag provade alla tröjor och klänningen först. Allt passade perfekt. Sedan provade jag jeansen. Först ett par boyfriend som var skit osköna, sen ett par low waist som var asfula. Sedan kom mitt enda hopp: high waist. De satt skönt men fick mig att se riktigt tjock ut.
Plötsligt kom Liam in och kollade på mig en lång stund.
"Jag ser tjock ut" mumlade jag och han skakade på huvudet.Sedan kom han igen.
"Här" sa han och tryckte fram 3 st bh:s i olika färger och även en hög med trosor, string och sånt.
Jag backade några steg bakåt av rädsla.
"Asså vad är du för människa? Mina elever i sexan går ju omkring i sån här skit" sa han och började fnissa igen.
"Hur vet du det?" Frågade jag äcklat och höjde ena ögonbrynet.
"De gör allt för att visa det.Du vet böja sig så långt ner så trosorna syns, ha djupt urringade tröjor " sa han och gick ut igen.Så jag tog på mig kläderna, gick ut, lämnade tillbaks det jag inte skulle ha, hämta deo och sånt, sen gick vi till kassorna.
"Vilken underbar pojkvän du har" sa tanten i kassan och log brett.
Liam log glatt mot mig. Jag ville säga att han inte var min pojkvän, men jag ville inte såra Liam så jag var tyst.
"Det blir 2678" sa hon i kassan och log ännu bredare. Jag kollade bekymrat på Liam när han tog fram sitt kort.
"Vad gör du?" viskade jag till honom.
"Betalar". Han knappade in koden och tackade. Sedan gick vi till bilen.Inte förrän vi åkt ifrån stan så frågade jag honom om 2000 gränsen.
"Vad spelar det för roll, flickvän" sa han med extra betoning på flickvän.
"Haha" sa jag ironiskt.
"Men varför sa du inte att vi inte var ihop?" frågade han och sänkte radiovolymen.
"För att vad skulle jag annars säga, du köpte underkläder till mig"
"Haha juste jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med dig för du är rädd för ett par tygbitar." retades han.
Jag skakade på huvudet och grimaserade tillbaks.
"Sedan gillar jag att ha det lite ner intimt än ett par pussar" viskade han och jag ryckte till.
ESTÁS LEYENDO
Vad de säger om mig
Novela JuvenilAlison är en 13 årig tjej som är trött på livet, på att ingen bryr sig om henne. Fast kanske så finns det något som hon förnekar, kanske finns det något som får henne att fortsätta.