11

134 11 7
                                    

Bart:
Ik hoor Ilse als als een kip van de trap afrennen en voel meteen dat er iets niet goed is. "Ilse, rustig wat is er?" "Ha-ha-hanna......" stottert ze. "ja, wat is er met Hanna?" In paniek legde Ilse het uit. "Oké schat, jij blijft hier ik ga wel zoeken." "Nee, ik ga mee." Zegt ze terwijl ze haar jas al aandoet. "Nee Ilse, dan word het alleen maar erger." "Hoezo?" "Ja, niet met Hanna, maar met jou!" Ze negeert me trekt haar schoenen aan. "Ik zie toch dat je je niet goed voelt." "Hanna en jij staan voor mij op nummer één daarna kom ik pas!" Zegt ze vastbesloten. Ik kan haar niet tegenhouden.....
Ik zit voor het stuur met Ilse naast me. Ze is erg  gespannen. "Bart, we zitten wel in de auto, maar waar moeten we haar vinden?" Voor iemand die zo ziek is, is ze wel scherp. Ik pak mijn telefoon en bel ons beveiligers team en de politie.

Hanna:
Ik word wakker op een eens stoel, ducktape op mijn mond en ik zit vast met allemaal touwen. Plots loopt er een man binnen. Wie is dat? "Help!" Schreeuw ik. "Hallo, Hanna Marin DeLange." "Wat moet je?" "Jou moeder!" Ik begon te denken aan dat verhaal dat Ilse en Bart mij hadden verteld over ene Tom. "Jij bent Tom!" "Dat weet je goed! En nu ga jij mij vertellen waar jullie wonen." Zegt hij met een enge grijns op mijn mond. "Nee. Nooit. Je laat mijn moeder met rust!!" Er loopt een traan over mijn wang en ik realiseer mij, dat ik als lokaas word gebruikt. Ilse zou hoe dan ook hier komen en dan is ze er geweest........

THE TRUTH Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu