20

89 8 8
                                    

Maand later!

Ilse:
Mijn carrière is weer op volle gang en heb vandaag veel schrijf sessies staan met Jb. Ik sta voor de grote spiegel en heb geen idee wat ik aan moet trekken. Ik zie via de spiegel dat Bart achter mij staat en zijn armen om mij heen slaat terwijl die mij kusjes in mijn nek geeft. "Niet doennnn." Zeg ik lachend, terwijl ik het eigenlijk wel fijn vind. "Bahhart, ik moet zo gaan!" Zeg ik terwijl ik zijn handen van mijn heupen leg en hem nog even snel een kus op zijn lippen geef. "Ik maak het vanavond wel goed!" Zeg ik terwijl ik hem een knipoog geef. Vervolgens pak ik een rokje en een shirtje en trek het aan.

Bart:
Vanavond ga ik Ilse maar eens even lekker verwennen! "Hanna, ik ga even naar de winkel. Moet jij nog iets hebben?" "Nee, hoor!" Eenmaal thuis pak ik de boodschappen uit op tafel en kijkt Hanna mij met grote ogen aan. "Zo, dat zijn veel kaarsen en rozen."  "Ja, ik ga je moeder even verwennen vanavond ;)" "oh, en uhh?? Moet ik anders bij Emma slapen?" "Als je het toch voorstelt." Zegt Bart terug. "Tuurlijk, kunnen jullie even met z'n tweeën tijd doorbrengen." "Dankjewel, Hanna!" Hanna rent naar boven en pakt haar spullen in.

Ilse:
Ik stap de auto uit en ben eindelijk weer thuis! Met een diepe zucht open ik de deur en schop ik mijn schoenen uit. Wat een dag.... "Bart, hoezo is het zo donker in huis?" Ik krijg geen antwoord terug. Ik klik het licht aan en zie een pad met rode rozen bladeren. Wat is dit nou weer? Ik volg het pad en trof daar Bart bij de bar die vol stond met kaarsjes. "Wat is dit nou weer?" Vraag ik nieuwsgierig. Bart loopt naar mij toe en trekt mijn jas uit en legt mijn tas in de gang. "Ik ga jou vanavond lekker verwennen!" "Ohja?"

De volgende ochtend word ik met Bart op de bank wakker. Ik open mijn ogen en kom langzaam van Bart zijn borst af, maar Bart merkte dat ik wakker was en legde zijn arm om mij heen en fluisterde dat ik nog wel even kon blijven liggen. "Nee, ik moet nog heel veel dingen regelen vandaag!" "Jaja, dat zal wel." Ik zucht en sta op. "Ils, je hoeft niet hè!" "Weet ik, maar ik moet echt weer aan de slag anders gebeurd er niks." Ik loop naar de spiegel en schrik ervan...... "Jezus, ik ga eerst douche en een overdosis make-up op doen." Bart lacht me uit en zegt dat dat helemaal niet nodig is. Ja, dat zegt hij wel, maar wanneer ik besluit om wat minder make-up op te doen bij een talkshow, krijg ik vervolgens allemaal berichten te zien op Twitter.....

Bart:
Ik vraag me af waar Hanna blijft. Ik hoor ilse de trap aflopen en ook Ilse vraagt of ik iets van Hanna heb gehoord. "Nee, schatje." Ilse begint zenuwachtig door het huis te lopen terwijl ze Hanna probeert te bellen. "Lieverd, doe eens rustig. Misschien slaapt ze nog." "Het is half 12 Bart." Ja, ze heeft gelijk..... wanneer was ze voor het laatst gezien toen online? Ik pak mijn telefoon en check het even. Oh, ik heb een berichtje van Hanna. Ik klik er snel op en merk dan dat er iets niet klopt. Ze heeft een onafgemaakt bericht naar mij gestuurd. "Ils" terwijl ik dat zei en Ilse meteen naar mij toe liep liet ik haar mijn beeldscherm zien

Wat was Hanna haar berichtje naar Bart???

THE TRUTH Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu