Kader mi Masal mı ?

239 22 72
                                    

Benim için yorumlarınız çok önemli iyi okumalar 💜

AL artık bir resmin var ünlüyle ".

Hazan ne olduğunu anlamadan gülümsüyordu.Hadi diyerek yolu gösterdi Hazan Mike iyi günler diyerek yürümeye başladı Yağız in arkasından.Bir taraftan da gülümseyerek fotoğrafa bakıyordu
"Of keşke daha güzel bir şey giyseydim " diyerek hayıflandı. O sıra yürüyen Yağız durdu Hazan önüne bakmadığı için sırtına çarptı Yağız'ın .
Arkasını döndü ve hızla Hazan ın telefonundan fotoğraflarını sildi .Hazan napiyorsun " diyerek şok oldu .
"Seninle fotoğrafımız olacağını düşünmedin herhalde " dedi.
Hazan üzülmüştü "Neden çektin o zaman " dedi .
Yağız seslenmeden yürümeye devam etti.Hazan elini yumruk yaptı çok sinirlenmişti arkasından bağırdı "Bir dahakine sen yalvaracaksın bana ama asla çekinmeyecegim seninle fotoğraf " dedi.

Düşünceli düşünceli eve gitti Cemreyi almaya.
Salondaki koltuğa oturmuş bakıyordu içli içli .Cemre çantasını hazırlarken Nedim Hazan'ı fark etti.
"Hayırdır ne oldu ne yaptı yine sana " dedi
"Gıcık ediyor beni hem fotograf çekiyor geri de siliyor " dedi.Nedim anlamamıştı

"İstersen o silinen fotoğrafı geri yükleyebilirsin o özellik var sende çöp kutusundadır dedi.Hazan "Ciddi misin diyerek çöp kutusuna baktı gerçekten oradaydı sonra Yağız ın yaptığını hatırladı ."Aman yüklemeyecegim çok meraklıyım sanki ona kendini bir şey sanıyor Canavar ne olacak " dedi .Nedim kaş göz yaptı "Ne ne oldu " dedi Hazan .Arkasını döndüğünde Yağız ona bakıyordu "Canavar ?" Dedi sorarcasına.Hazan dudaklarını ısırmaya başladı .
"Şey ben " dediğinde Yağız koltuğun iki yanını tutup yüzünü yaklaştırdı Hazan a .Dip dibeydiler "Canavar ? " Dedi.
Hazan sinirlenip kızmak istedi ama yanaklarının yandığını hissediyordu sanki .Nedim Yağız ı izledi tuhaf davranıyordu bu kıza daha önceki soğuk Yağız dan farklı .
"Hey " dedi Yağız Nedim i unuttugunu fark etmişti hemen toparlandı

"Bu arkamdan atmaları fena ödeyeceksiniz Hazan hanım " diyerek elinde ki kahvesi ile içeri gitti.
"İşte simdi bittim " dedi Hazan kafasına vurarak.Nedim gülümsedi
"Bir şey yapmaz o " diyerek gülümsedi .
"Sen nasılsın " dedi
"İyiyim kardeşin bana çok iyi bakıyor " dedi .
"Öyledir kardeşim iyi davran yoksa biliyorsun olacakları " diyerek göz kırptı Hazan.
Cemre geldikten sonra eve geçtiler .Terasa oturdu iki kardeş yıldızların altında terasta uzanıp yıldızlara baktılar.Hazan eline telefonu alıp bir şarkı açtı konuşmuyor sadece dinleyip izliyorlardı .Hazan gözünü kapatınca aklına Yağız'ın kokusu geldi kolundan tutup kendine çektiğinde hissettiği tuhaf duyguyu düşündü .Kızmak için eğildiği sahne geldi sonra aklına .Eline telefonu alıp çöp kutusuna tıkladı.Ve resmi geri yukledi büyütüp büyütüp baktı ve yüzüne bir gülümseme geldi.Cemre yan gözle önce ona sonra telefona baktı
"Çok tuhafsın sen bu adama ciddi anlamda tutuluyor musun en son Lise de böyleydin ."

"Ya sacmalama aşık falan değilim dedim ya Cemre basit bir fan girl sadece.Hem onun bana nasıl davrandığını biliyorsun öyle karakterde ki birine aşık olmam imkansız " dedi telefonu yana bırakarak.
Cemre içinden bir of çekti "Hep böyle başlar bu işler " dedi gözlerini kapatıp rüzgarı hissetti.

Hazan şirketteydi Ali ve Linda geldi yanlarına "Hey seni göremeyiz uzun zamandır nerdesin " dediler .
"Zorlanıyorum bu aralar " dedi Hazan.
"Aa bu arada bu adrese git orada bir çekim olacak önceden gidip kontrol etmen gerek ama dikkat et biraz tenha bir sokak " dedi Linda
"Ne zaman sirkette masam da oturacağım acaba " dedi giderken.
Yağız elinde kahvesi odasından çıktı etrafa bakındı "Bir şey mi istediniz dedi Linda yanına gelerek .
"Nerde o kaç saat oldu " dedi Hazan ın masasını göstererek.
"Mekan kontrolüne gitti oraya gidip haber verecek bize " dedi .Yağız kaslarını çattı
"Bu onun işi değil neden onu gönderdiniz dedi sesi yüksek çıkmıştı .Linda şaşırmıştı "Bilmem bir tek o boştu efendim " dedi.
Yağız sinirlerek odasına girdi ."Aptal her işe atlıyor insan gelir bir bana sorar " diyerek sinirlendi.
"Aman banane zaten eziyet etmeyecek miydim orası çok uzak işte gel git " diyerek kendi kendine konuştu .
5 dakika ya oturdu ya oturmadı deri ceketini alıp çıktı odadan dayanamayıp gitti peşinden .

İKİ ARADA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin