Hızımı almadan küçük bir bölüm daha yerleştirdim ..Ama sizin de yorumlarınız benim için önemli. Yorum ve vetoları bekliyorum 💜
1 Hafta Sonra
Cemre " diye seslendi Nedim .
"Efendim" dedi kahvesini yudumlarken Cemre.
"Doktor yüzmeye başlayabilirsin yavaş yavaş dedi .Şey bana yardım eder misin " dedi.Kahveyi dökmemek için kendini zor tuttu Cemre .
"Ne ben mi "
"Hm sen sadece alıştırma yapmam lazım kaslar için iyi geliyor dediler ." Diyerek gülümsedi .
"Bilgili bir hoca falan mı yapsa acaba yanlış bir şey yapmak istemem "
"Öyle mi diyorsun hm hoca değil de peki ben bir arkadaşı bulurum seni zorlamam " dedi.
"Anlaştık " dedi Cemre sevinerek.Geriye yaslandı Nedim .1 saat sonra kapı çalmıştı Cemre kapıyı açtı karşısında mini etek giymiş sarışın beyaz tenli çok güzel bir kadın vardı .Kaşlarını çattı genç kız "Buyurun " dedi.
"Nedim yardım için çağırmışti da " dedi genç kız .Cemre dudaklarını kemirdi
"Nedim Bey'in ihtiyacı kalmadı iyi günler " diyerek kapıyı kızın suratına kapattı.Nedim ile onu havuzda dusunemiyordu .
"Cemre kimdi o gelen " dedi gülümseyerek Nedim.
"Şey o arkadaşın geldi ama işi varmış sanırım gitti napsak ki " dedi.
"Hadi ya arayım ben bı onu " dediğinde durdurdu Cemre "Dur arama ben yardım ederim sana ,edeceğim dedi .Gülümsedi Nedim
"Öyle mi çok sevinirim " dedi .
Cemre neden böyle bir işe bulaşmıştı bilmiyordu .
"Hazirlaniyım ben o zaman " dedi .
"Tamam ben de hazırlanacağım havuzun orada bekliyorum " dedi.
"Peki " dedi.Cemre gittikten sonra güldü kendi kendine Cemre reddettikten sonra arkadaşını aramış çok güzel bir kız göndermesini istemişti .Cemre bu sayede istediğini yapmış ve kızı göndermişti .Onunla vakit gecirebilecekti .
Nedim üzerine şortunu geçirmiş bekliyordu Cemreyi .
O sıra terlik sesi duydu kafasını kaldırdığında bakışları dondu.Cemre üzerine çok sade ama güzel bir mayo giymiş üzerine de ince elbise geçirmişti
Nedim yutkundu böyle bir görüntü beklemiyordu .
Cemre de utanarak yaklaştı o da çıplak Nedim karşısında utanmıştı .Nedim tedirgin etmemek için gülümsedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ARADA AŞK
FanfictionBirbirini tamamlayan iki farklı aşkın öyküsü.. 2 kardeş Türkiye den Amerika ya giderler .Bilmedikleri bir ülke ,bilmedikleri bir dil ve üzerine bilmedikleri bir duygu olan Aşk . Aşk 'ın yeri ,zamanı, vakti ,saati, dili yoktur... " Amerika da bir...