Merhabalar , bilmiyorum hikaye keyif veriyor mu sıkıyor mu sizi yorumlarınızı bekliyorum
umarım sıkılmıyorsunuzdur 🙈
Okuyan yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler 🍁Hazan 'ın kulağına doğru .Nefes alış verisini duyuyordu Hazan .
"Gittiğin an şuan şuracıkta işine son veririm."Hazan tepki veremeden Yağız a baktı .Karşıda ki yarım yüzle gülmüş bakıyordu .
"Yürü " dedi Yağız Hazan in kolunu bırakarak.
Hazan başıyla özür dileyerek Yağız ı takip etti.Arabaya bindiler beraber.Hazan ufladı
"Ne vardı niye izin vermedin ilk defa bir ünlü ile fotoğrafım olacaktı " dedi .Yağız iyice sinirlendi "Sus " dedi .
Hazan kollarını birleştirdi düşünmeye başladı "Yalnız gerçekte adı ne hatırlamıyorum.Sadece o söylediğim dizi sizin dizi ile çakışıyordu ilk defa reytinglerde sizi geride bırakmıştı .Nefret ederdim o yüzden " dedi Hazan yüzünü buruştururak.Yagız yan gözüyle baktı hoşuna gitmiş gibi arkasına yaslandı dinlemeye devam etti .
"Bir keresinde biliyor musun face de bir fanla kavga etmiştim o zaman sanırım ingilizce küfür etmeyi öğrenmiştim " dedi gülerek ."Fanla mı " diye sormuş bulundu Yağız her ne kadar sorduğuna pişman olsa da.
"Evet o zamanlar rakipti ya dizi face'de fan grubu açmıştım .Adminiydim gizlice sayfaya o dizinin fanları akın edip senin hakkında atıp tutuyorlardi sabahlara kadar masa üstü bilgisayar da neler yazmıştım ceviriyi açıp açıp .Sonra dedim ki bu İngilizce yi ana dilim gibi bilmeliyim .O zamandan beri ikinci dilim oldu ingilizce "Heyecanla anlatıyordu Yağız .O da hafif gülümsedi bıyık altından .
Hazan fark etti "Güldünüz sanki ha bir kere daha gülün" diyerek Yağız a eğildi ..Yağız eliyle Hazan ın kafasından tutup başını öne çevirdi "İşine bak ve sessiz ol " dedi.
"Peki " dedi elindeki tableti açtı ve onunla uğraştı biraz .
Arabadan indiler "Yarına programı ayarla kalmalı reklam çekimine gidiyoruz " dedi.
Hazan ofladı " Yine mi ya " dedi .Yağız kaslarını çattı "İşim ya hani bu benim senin işin de ayarlamak bu işleri .Oflamak değil "
"Peki efendim " diyerek başını salladı.Cemreyi bekledi kapıda Hazan
"Hey " dedi kardeşini görünce"Nasıldı günün dedi Hazan sevinçle .Cemre nin yüzü asıktı "Nedim bir şey mi yaptı ne bu yüz " dedi korkuyla
"Hayır ama biraz yürüyelim mi abla eve gitmek istemiyorum " dedi.
Hazan endişe ile kardeşinin elini tuttu ve sakin Amerika sokaklarında yürümeye başladılar."Anlatmani bekliyorum " dedi tuttuğu eli sallayarak."Abla " dedi sesi boguktu ."Ben hiç bir zaman normal insanlar gibi olamayacağım değil mi " dedi .Hazan yürürken durdu Cemreye baktı yutkunarak "Nereden çıktı bu " dedi .
Nedim yanlışlıkla dokunduğunda bile kaçmak istedim ondan bile korktum dedi Cemre .Hazan ın gözleri doldu bir an 3 yıl önce ki olayı hatırladı
Cemre 'nin elleri bağlı onu kurtarmaya çalıştığı günleri . Ellerinin titrediği günleri .Hatırlamak istemediği günleri ..Hemen düşünmeyi kesmek için başını salladı ve yüzüne yine gülümsemesini yerlestirdi her zaman yaptığı gibi "Cemre kaç kere konuştuk bunları kötü günler geride kaldı hem bak işe bile başladın aştın tramvanı ."
"Abla ben " dediğinde ablasına baktı Hazanın kötü bişey duymak istemediğini anladı "Tamam sana söz bu unutacağım o günleri " dedi Cemre gülümsemeye çalışarak .Hazan Cemre' nin kollarından tuttu "Dondurma ister misin hem de çilekli " dedi .Cemre arkasını döndü dondurmacıyı gördü " Sen ısmarlıyorsan neden olmasın " dedi gülerek.
"Ayıp ettin ablan olarak bu görev benim diyerek koştu dondurmacı ya Hazan.
Cemreye baktı gözleri doldu biraz .Dondurmacı kadın seslendi "Ne istersiniz " dedi
"2 karışık " dedi .Gözleri hala kardesindeydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ARADA AŞK
Fiksi PenggemarBirbirini tamamlayan iki farklı aşkın öyküsü.. 2 kardeş Türkiye den Amerika ya giderler .Bilmedikleri bir ülke ,bilmedikleri bir dil ve üzerine bilmedikleri bir duygu olan Aşk . Aşk 'ın yeri ,zamanı, vakti ,saati, dili yoktur... " Amerika da bir...