Ağlıyorum.

204 25 77
                                    

Hadi bakalım iyi okumalar bol bol yorumlar 🙈

"ÖDEŞTİK"

Güneş yüzüme vuruyor .Yakıcı bir sıcak var sanki .Etrafta koşuyorum istemsizce gülüyorum .
"Hey hadi gelin " diye bağırıyor babam .
Adımlarımı ,minicik ellerimi uzatıyorum ona doğru .

"Mum üfleyecegiz koş " diyerek kollarını açarak bana bakıyor.Gülümsüyorum.Annem kucağında Nedim ile geliyor .

Kocaman bir pasta mavi renkte 3 katlı.
5 yaş pastası .

Happy birthday.

5 tane mum var üflüyorum nefesim yetmese de.Annem bir yanağımdan babam da diğer yanağımdan öpüyor.

Sonra mı ? Sonrası karanlık ?.

***
Yağız hızla uyandı .Beyninde çalan alarmı fırlatıp attı .
Rüyalarımın neden hepsi güzel başlayıp kabusla bitiyor diyerek yastığı fırlattı .
Yanında bulunan sudan bir yudum aldı .Kendini duşa attı .Üzerine akan suyu dinledi uzun bir süre ..Her damla da kendini toparlamayı diledi..
Duştan çıktığında kafasının ağrısını hissetti.
"Of dün çok içtim demi diyerek başına vurdu .Havluyu beline sarıp odasına geçti .
Hazan duramıyordu sabaha kadar uyuyamamıştı .Hala dünü düşünüyordu
Düşündükçe eli dudaklarına gidiyordu .
"Neden ? " Diye sordu kendine .
Bunu kendine ne kadar çok sorarsa sorsun cevabı yoktu Hazan' da.Çünkü eğer bu soruyu kendi cevaplarsa yanlış cevaplar bulabilirdi .Bunun tek cevabı vardı o da Yagizdaydi .Kalktı hızla yatağından .
Yağız 'ın kapısını çaldı .

Yağız saçlarını kuruturken bir yandan da kapıyı açtı .

Yağız saçlarını kuruturken bir yandan da kapıyı açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hazan Yağız 'ı görür görmez gözleri büyüdü .
Hızla arkasını döndü .
"Napiyorsun sabah sabah bu halde " dedi utançla
"Bu soruyu benim sana sormam gerekiyor sanırım Hazan hanım " dedi Yağız da .Bir taraftan gülüyordu Hazan'ın utanmasına.
"Bir şey sormaya geldim " dedi Hazan
"Sor o zaman " dedi Yağız bir eli kapı kulpundaydı.
"Olmaz giyin gel bekliyorum " dedi Hazan.
"Hazan " dedi sinirle.
"Hadi çabuk " diyerek hızla odasına koştu Hazan.Gulerek kapattı kapıyı Yağız .Üzerine t-shirt ve pantalon geçirip odayı açtı karsisinda Hazan ellerini birleştirmiş bekliyordu.
"Hey ciddisin sen ne konuşacaksın ," dedi Yağız .Hazan belki pişman olacaktı ama soracaktı bunun öncesi sonrası yoktu

"Dün beni öptün  " dedi
"Ne " dedi Yağız .Hazan 'dan bu tepkiyi beklemiyordu .Dünü hatırlamaya çalıştı aklına getirmeye çalıştı .
Yavaş yavaş zihninde oluşan görüntüler vardı .Yutkundu kendini fena halde rezil etmişti .
"Hatırlamıyor musun " diyerek sinirlendi Hazan.
"Sen de beni öpmüştün sen niye öptün o zaman önce sen söyle " dedi.Hazan gözlerini açtı "Yalan atma " dedi parmağını sallayarak.Geriye yaslandı Yağız ."Sarhoş olduğun gece önce sen öptün " dedi.Hazan düşündü akla yatmıyordu yalan söylüyor diye düşündü
"Niye öptün beni kullanmak mi istedin beni " diyerek kızdı.O sıra aklına kendi öptüğü gece geldi zihnine.Dudaklarını ısırdı benimsin demişti bir de üstüne .
Yağız hatırladığını anladı .
"Peki sen benden hoşlandığın için mi öptün Hazan " diye sordu .Bakışlarını diklestirdi Hazan ' a.Bu soruyu neyi düşünerek sorduğunu bilmiyordu kendi de.Hangi cevap sevindirdi onu bilmiyordu.Hazan duraksadı Yağız 'a baktı .Birden böyle bir soru ile karşılaşmak istememişti .Kesin dalga geçecek açık arıyor diye düşündü savunmaya geçti kendini
"Ahahaha " diye kahkaha attı .
"Senden hoşlanmak mi yok ya Dünya da bir sen bir ben kalsak yine de senin gibi egoiste bakmam ben " dedi Hazan elini sallayarak.Yagız bakışlarını düşürdü ve çok sinirlendi .

İKİ ARADA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin