Düşünmeden.

244 27 45
                                    

O kadar hızlı yazdım ki hata yapmış olma ihtimalim çok fazla umarım çok göze batmaz ,simdiden affola .Beğenip yorum yapmanız dilegiyle 💜

Nedim bir hışımla elinde ki vazoyu pencereden dışarı firlatmıştı

"Çıkın dışarı görmek istemiyorum .Kadın ağlayarak çıktı dışarı ..Yağız seslere odaya koştu "Ne oluyor çalışanı neden kovdun " diye kızdı.

"Sana çalışan istemiyorum dedim .Yeter bana sürekli birilerini bulup durma .Kimseyi istemiyorum ben " dedi Nedim .

"Çok meraklı değilim ben de sana ama annem gelene kadar dayanacak birini bul .Yeter artık "
Nedim bir şey söyleyecekken içeri John gelip Yağız ı çağırdı ..

Hazan ve Cemre içeri girmişlerdi ..Ev kocamandı ama tedirginlerdi bu ihtişamlı evde biraz önce duyduklari ses ve cam kırılması ikisini de korkutmustu özellikle de Cemreyi.
"İyi misin istersen gidelim " dedi.
"Yok gerek yok sen konuş abla ben yukarı gelmeyeyim burada bekleyecegim seni " dedi Cemre.
"Emin misin "

"Eminim".
Hazan John ile Yağız in çalışma odasına doğru ilerlediler.Odaya girdiğinde Yagiz sandalyeye oturmuş dışarı bakıyordu .Dalmıştı kısa süreliğine az önce yaşadıkları olayı düşünüyordu Nedimle.John Hazan ı odaya bırakıp gitti

Hazan Yağız'ın dalan yüzüne baktı .Hafif bir tebessüm etti .O sıra toparlandı
",Ya Yağız Bey " dedi İngilizce.
Yağız döndü ve baktı Hazan 'a .
"Hemen halledelim gidelim işlerim var dedi Yağız .
Hazan " tamam ben bütün evrakları yanımda getirdim dedi ve tam ilerken Yağız in bir fotoğrafını gördü kosarak aldı küçük resmi eline o sıra

"Ya bu ilk aşk dizisinden değil mi" Çok iyi bir diziydi of finalinde çok ağlamıştım " dedi.

Yagiz bu kız ne diyor dercesine bakış attı.
Hazan Yağız in tuhaf biraz da sınırlı gibi baktığını fark edince toparladı "Ö-Özür dilerim " dedi .
"Koymayı düşünmüyor musun hala " diye sert bir çıkış yaptı Yağız.
Hazan afallamisti ve heyecanla yerine koyayım derken sakarlık yapıp düşürdü cerceveyi.

"Bırak beceriksiz dedi içinden .Hazan kendini kötü hissetmişti .Neden Yağız ı tanımadığı halde bu kadar tanıyormus gibi davraniyordu ki o an aklına 7 yaşında ki hali geldi .

Yetimhanede büyümüştü iki kardeş .O zamanlar denetlenmeyen cocuklara dayak atılan bir yerdi .Hazan her zaman kardeşini korumak için türlü türlü olaylara atılır ve en sonunda karanlık odaya hapis edilen o olurdu .Yine bir gün ağır bir kavgaya karışmışti ceza olarak bu sefer çok kötü bir yere tek başına koymuşlardı .İlk defa korkmaya baslamisti çocukken .Dayanamayacak derece de karanlıktı etraf yan tarafı görevli odasıydı camla çevrili ..Ağlamaya başlamıştı yalnızdı camla çevrili bir duvardan görevlinin birinin elinde mısır ile geldiğini gördü .Hazan a pis pis sırıtıyordu ışığı inada açmadı bir sandalye çekti ve televizyonu açtı .
Bir pembe dizi başladı, alt yazılı .Hazan ağlamak isyan etmek isterken bir mavi yeşil gözlü bir çocuk belirdi ekranda.
.Orada oynayan çocuk Yagizdi . Gülümsüyordu ekran tamamen onu gösteriyordu.Aglamayi bıraktı küçük kız

İKİ ARADA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin