Baya zaman oldu yine yazmayalı yorumlarsınız umarım 💜
Sarmaş dolaş TV izleyen Yağız ve Hazan güzel bir gece geçiriyordu.Hazan saatin ilerlemesi ile daha fazla dayanamayarak esnemeye başladı.
Yağız göz ucu ile baktı "Uykun geldi sanırım " Hazan'ın gözleri kapanıyor ama sonra yeniden açıyordu "Yoo devam edebiliriz gelmedi " dedi zar zor.
Güldü Yağız anlamıştı cekindigini ."Hadi bakalım kalk uykucu " dedi .
Yutkundu kısa süreliğine genç kız "Nereye "
"Odaya " dedi göz kırparak Yağız .Elini uzattı Hazan 'ın yanakları al al olmuştu .Dudaklarını kemirmeye başladı .
Yavaş adımlarla ilerledi hemen arkasından Yagız'ın .Odaya geldiklerinde yatağı görünce ter bastı Hazan 'ı..Eli ile yelpaze yaptı kendine .
"İyi misin " dedi Yağız da .
"Ne " dedi kısa bir süre sonra " İyiyim tabi neden olmayayım " dedi zoraki gülümseyerek .
İçeri geçtiler oda ne küçük ne büyüktü.Yatak ve dolaptan ve koltuktan oluşuyordu . Küçük bir balkona açılan kapısı vardı .
Hazan etrafa göz atarken Yağız ona seslendi "Hazan "
Arkasını döndü yavaşça "Efendim"
"Ben burada uyurum " dedi Yağız küçük koltuğu gösterirken."Saçmalama oraya nasıl sığacaksın "
"Önemi yok uyku ile aram yok zaten " dedi.Hazan kaşlarını çattı "Yalan şöyleme boşuna .Yedi yirmi dört uyuduğunu biliyorum " dedi.
"Nereden ben senin yanındayken hiç uyumadım "
"Fanındım ya bir aralar " dedi gülerek ."Röportajlarını ezbere biliyorum " dedi.
"Korkutuyorsun beni bazen " dedi Yağız .
"Gel buraya dedi yataga otururken Hazan.Ortaya yastıklarını koydu .
"Bu taraf benim diğer taraf senin olur " dedi.
"Tamam " diyerek hızla yatağa geçti Yağız.Saskinca bakakaldi Hazan "Nasıl hemen kabul mu ediyorsun " dedi.
"Evet iyi geceler " diyerek arkasını döndü .Hazan oylece baktı Yağız da gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Hazan da yavaşça geçti yatağa arkasını döndü ama Yağız in hemen dibinde olduğu gerçeği ona ateşler içinde koyuyor ,kalbini artırıyordu.Yagız da Hazan 'ın kokusu burnuna gelince kalbinin hızlı çarptığını fark etti.İkisi de uyuyamadan arkasını döndüler ve göz göze geldiler.Hazan kısa süreliğine baktı ve hemen arkasını dönecekken kolundan tuttu Yağız .Bakışlarını yeniden Yağız ile buluşturdu.
"Hazan ben senin istemediğin bir şeyi seni rahatsız hissettirecek bir şeyi asla yapmam rahatça uyu tamam mı " dedi.
*Biliyorum " dedi gülümseyerek.
"İyi uykular o zaman " dedi gozlerini kapatırken Yağız .
"İyi uykular " dedi ama gözlerini kapatmadı Hazan .Uzunca Yağız ın yüzünü inceledi.Kirpiklerini ,beyaz tenini .Sonra hafif bir gülümseme oluştu yüzünde .
"Asla hayal dahi edemeyeceğim bir şey şuan karşımda ""Ne düşündüğünü biliyorum " dedi gözleri kapalı gülümserken.
Hazan utanmıştı arkasını döndü hızla .Yağız yanaşıp arkadan sarıldı sımsıkı .
"Sadece böyle uyumama izin ver olur mu " dedi .
İki sevgili uyumuşlardı sımsıkı sarılarak.
****
Nedim ayna karşısında saçlarını düzeltti .Cemre Cemre diye seslendi .
Cemre hızla odaya gitti "Ne oldu bir şey mi var " dedi endise ile.
"Nasıl görünüyorum " dedi.Cemre kollarını birleştirip kapıya yaslandı
"İyi görünüyorsun ama bu değişimin sebebi nedir "
"Selin geliyor ya beni en iyi halimle görsün istiyorum " dedi.Sinirle karışık gülümsemeye çalıştı Cemre sonra yüzünü astı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ARADA AŞK
FanficBirbirini tamamlayan iki farklı aşkın öyküsü.. 2 kardeş Türkiye den Amerika ya giderler .Bilmedikleri bir ülke ,bilmedikleri bir dil ve üzerine bilmedikleri bir duygu olan Aşk . Aşk 'ın yeri ,zamanı, vakti ,saati, dili yoktur... " Amerika da bir...