Ben eğlenerek yazdım ins sizde eğlenerek okursunuz ins .Yorumlarınızı bekliyorum 💜
Farkında olmadıklarımızın yavaş yavaş farkına varmak ?
Hazan sabah uyandığında bloguna gelen mesaj ile gülümser .İsimsiz birisi yazmıştır ama yine de mutlu olmuştur .Gülümseyerek kahvaltıya iner Cemre hazırlanmış düne göre daha iyidir .
"Karar verdin mi gidecek misin Nedim'in yanına " der bir umut evet demesini bekleyerek.Hafifçe başını sallar Cemre onaylar .
"Çok kızgın bana biliyorum ama şansımı denemek istiyorum ." Der Cemre de.Hazan gülümseyerek sarılır kardeşine.
"Demiş miydim ablan gibi zekisin diye "
"Milyonlarca kez kendini ön plana atarsın abla " diyerek güler Cemre de.İki kardeş daha umutlu bir şekilde kahvaltılarını yaparlarken kapı çalar.Hazan ev terliklerini sürüye sürüye gider .
"Aa " der Hazan kapıyı açtığında takvime bakar direk.Gelen ev sahibi olan kadındır
"Daha 15 ine var hayırdır " diye sorar
"Bugün evden çıkacaksınız " der kadın soğuk bir ifade ile.
"Yanlış anladım sanırım bir daha söyler misiniz " der Hazan sahte bir gülümseme ile.
"Kardeşim gelecek ona vermem lazım evi acilen bosaltmaniz gerekiyor "
"Ablacım saçmalama biz bugün nerden ev bulalım ayrıca sözleşme vardı " der Hazan
"Sözleşme de ki son madde de istediğim zaman çıkartma hakkım var .Zorunlu bir durum " der kadın .Hazan zar zor konuşarak 3 gün süreye cikartmistir ..Hazan Cemre ye bakar Cemre ne oldu gibisinden başını sallar.Oflayarak "Taşınmamız gerekiyor zar zor 3 güne uzattım "
"İyi de 3 günde nasıl ev bulacağız burayı bile ne kadar zor bulduk .Hepsinin kirası çok fazla ""Avans istesem verir mi acaba " der Hazan
"Zor ama bilmiyorum "
"Bakacağız bir çaresine merak etme "
Dedi ablasına destek vermek için Cemre.
Gülümsedi Hazan .Eve geldiklerinde Nedim önce Hazanı gördü yüzü asıktı tam arkası dönük gidecekken Cemre "Nedim " diye seslendi .Duraksadı arkası dönük olduğu için görünmüyor sandı hafif bir gülümseme yerleştirdi yüzüne .Hazan karşıda ki yansıyan aynadan görmüştü "Hadi görüyüm seni " dedi Hazan durterek kardeşini .
Yağız aşağı inmişti Cemre'yi görünce şaşırdı
"Gelmez sanıyordum " dedi Hazan 'a yaklaşırken
"O benim kardeşim ne yapacağını çok iyi bilir " dedi gülerek Hazan
"Nedim de benim kardeşim inadı inattir.Bosuna uğraşacak kardeşin " dedi ellerini birleştirerek.Hazan yüzünü Yağız a çevirdi
"Affettirmek için hiç uğraştınız mı acaba " dedi .
Yağız yüzünü eğdi ."Çok konuşma gidelim hadi " dedi.
Hazan anlamadı "Neyi yanlış söyledim ki " diyerek arkasından söylene söylene gitti.
Cemre Hazangilin gittiğini gördü yaklasikti biraz daha Nedim ' e .Nedim trip atar gibi başını başka yöne çevirdi.Hafifce yaptığı bu hareket Cemre'ye tebessüm ettirmişti .
"Ben " dedi arkasını getirmeye çalışarak
"Bir daha gelmezsin sanıyordum neden geldin " dedi soğuk ses tonuyla Nedim.
Cemre kaslarını çattı
"Hatalıydım seni sorumlu tuttum özür dilerim " dedi bir çırpıda.
"Bu durumumu kullandığımı söyledin " dedi tekerlikli sandalyeyi göstererek.
Kırılmıştı Nedim Cemre 'ye.Onun kendisine acımasını asla istemiyordu "Asla"."Nedim bak " dediğinde sözünü dinlemedi ve sürdü arabayı odasına girip kapiyi kapattı .Ardından Cemre girdi içeriye "Hey odama girdim çalman gerekiyor girdiğinde " dedi Nedim .Cemre oralı olmadan koltuğa oturdu ."Hayır beni affedene kadar seni dinlemiyorum " dedi.
"Bak sen benim çalışanımsın yani patron benim ya hani " dedi .Cemre bakışlarını diklestirdi ."Pasta yapmamı ister misin " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ARADA AŞK
FanficBirbirini tamamlayan iki farklı aşkın öyküsü.. 2 kardeş Türkiye den Amerika ya giderler .Bilmedikleri bir ülke ,bilmedikleri bir dil ve üzerine bilmedikleri bir duygu olan Aşk . Aşk 'ın yeri ,zamanı, vakti ,saati, dili yoktur... " Amerika da bir...