"Bol bol yorumlarınızı bekliyorum 🌺🌸
Ağlıyorsun "
"Ağlıyorum " dedi."Yagız " dedi Hazan.Yaşlı gözlerle baktı Hazan' a Yağız diyeceği şeyi çok merak ediyordu .Kendi de şaşırmıştı ilk defa gözlerinden kendiliğinden yaş akıyordu.
"Ben " dediğinde karnı guruldadı.Eli ile karnını tuttu.Yagız anlamsızca baktı Hazan ' a
"Dilimden önce midem konuştu .Ben çok acıktım Yağız sabahtan beri hiç bir şey yemedim de " dedi.Yagız dudaklarını ısırdı ama dayanamadı .Kahkahayı bastı .Biraz önce hayatını anlattığı kız acıktım diyordu cevap olarak çok hoşuna gitmişti bu .Hazan da güldü
"Gülmek daha çok yakışıyor yüzüne "Yağız Hazan gülerken o da ona baktı "Sana daha çok " diye fısıldadı .Hazan başını kaldırdı "Anlamadım " dedi.
"Hadi gel yemek yiyelim madem karnın aç " dedi .Utanarak ayağa kalktı Hazan "Ama benim istediğim yere gideceğiz .Senin resmi yemeklerini yemek istemiyorum " dedi.
"Ünlü oldugumu unutma olur mu her yere gidemem ben " dedi.Arabanın kapağını açarken baş sallayarak dalga geçti Hazan "Tabi tabi " dedi
Hazan küçük mahallesi arası bir dükkana getirmişti Yağız 'ı.
"Kendin pişir kendi ye mi ? Para verip yemeği ben mi yapacağım " dedi kaşlarını çatarak Yağız"Sadece Ocak var oturur musun burası müthiş " dedi.İcerisi duman doluydu amcalar oturmuş yemek yiyordu ..Yağız şapka ve gözlüğünü taktı .
Hazan onun bu hallerine gülüyordu.Çalısan kadın Hazan' ı görür görmez tanıdı "ooo Hazan bayadir yoktun neredeydin " dedi gülerek.
"Teyze uzağa taşındım kusura bakma gelemedim ama çok özledim var mı her zamankinden " dedi
"Olmaz mı bu arkadaş kim " diye baktı Yağız tanınmamak için eli ile ağzını kapatıyordu.
"Onu boşver köşe de masa var oraya geçelim " dedi.
"Hazan burada olduğum belli olursa biterim " dedi Yağız etrafa bakarken.
"Of ben şuan ünlü Yağız ile yemek yemiyorum .Şuan ev arkadaşımla yemek yiyorum ayrıca sence bu amcaların seni tanıma olasılığı var mı şunlara baksana " dedi. Yağız göz attığında yaşların büyük olduğunu anladı hiç biri başını kaldırmıyordu yemekten .
Geldi dedi önce küçük bir ocak getirdi kadın .Et tavuk karışımı getirdi
"Hazan ızgaraya koydu tavukları of nefis kokuyor dedi kokusunu koklarken.Yagiz ellerini birleştirmiş Hazan 'ı izliyordu .
"Ee " dedi
"Ne eesi dedi Hazan tavukları çevirirken"Senin hikayen ne " dedi.Hazan spatulasını durdurdu "Bugünlük bence yeteri kadar üzüldük başka zamana benim hikayemi de dökeriz ortaya olur mu şuan çok açım " dedi.
"Peki içelim istersen dedi tek kaşını kaldırarak.
Hazan bakışlarını Yağız ' a çevirdi."O bir kere olur Yağız bey ikimize yasak içmek " dedi elindekini sallarken.Gulumsedi Yağız .
O sıra telefonuna mesaj geldi dikkatle okudu .Hazan da bakışlarını uzatsa da göremedi ."Kim o " dedi
"Menejerim 1 hafta daha izin almış son bir çekim daha olacakmış sanırım bir şansım daha var " dedi.
Hazan tavukları çevirirken "Bu Mike ile derdin ne neden düşmansınız " dedi.
"Bence bugun yeteri kadar sana günlüğümü döktüm . Bugünluk kazık yediklerimi anlattığım yeter .Pismedi mi hala " dedi.Hazan etlere baktı "Of müthiş görünüyor ." Dedi .Eli ile aldı al dene ." Dedi .
"Emin misin " dedi Yağız .
Zorla ağzına soktu Hazan Yağız in ."Ye pişman olmayacaksin " dedi kendide bir tanesini kemirirken.Öyle iştahla yiyordu ki merakla tattı Yağız da.
"Hmm dedi Yağız tadı daha çok almak istercesine ." Hazan tepkisini çözmeye çalıştı
"Müthiş bir tat var daha önce tatmadım böyle bir şey " dedi Hazan iyice gülümsedi .Teyze çok süper bir karışım yapıyor sos .Daimi müdavini olacaksın dedi.Yagız ve Hazan bir yandan sohbet ediyorlardı bir yandan da yemekleri gömüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ARADA AŞK
FanfictionBirbirini tamamlayan iki farklı aşkın öyküsü.. 2 kardeş Türkiye den Amerika ya giderler .Bilmedikleri bir ülke ,bilmedikleri bir dil ve üzerine bilmedikleri bir duygu olan Aşk . Aşk 'ın yeri ,zamanı, vakti ,saati, dili yoktur... " Amerika da bir...