"Çok uzun zaman oldu farkındayım bir türlü toparlayamadim özür dilerim iyi okumalar
Hem de çok güzel oldu "
Parti devam ediyordu sahneye en sonunda Yağız ı çevirdiler .Yağız derin bir nefes almıştı bayadir şarkı söylemiyordu .
"Sanki ilk çıkışım olacak çok heyecanlıyım " dedi.Hazan Yağız a baktı "En iyisini yapacaksın " dedi .
Yağız sahneye çıktı mikrofonu tuttu yan da duran Hazan a çevirdi gözlerini
ve Hazan 'ın en sevdiği şarkısını söylemeye başladı .
Hazan ilk defa canlı canlı Yağız ı şarkı söylerken dinliyordu tuhaf bir duyguydu "Gurur verici ,heyecanlı ve tarif edilemeyen bir sürü duygu barındırıyorum içim de " diye düşündü .
Cemre ve Nedim de Hazan 'ın yanında şarkıya eşlik ediyorlardı..Gözlerini ayırmadan söyledi Hazan eli kalbinde göz yaşlarını hissedemeden dinledi .
Hareketli şarkıya geçince kravatını çıkartıp boynuya aştı mikrofonu kendine çekip show yapmaya başlamıştı.
Nedim de ayakta zorlanırken elini yanında duran Cemre 'nin omzuna attı.Cemre baktı Nedim e hızlıca ."Çok yoruldum da birazcık böyle senden destek alsam " dedi .Cemre seslenmeden önüne döndü içten içe gülümsedi güzel bir gece oluyordu.
Bütün gece şarkılarla müziklerle eğlence ile bitmişti .
4 lunun yaşadığı en en güzel gecelerden anılardan biriydi.Biz yola çıkalım dediler Nedim ve Cemre onları gonderdikten sonra iki sevgili el ele tutuşup yıldızları izlediler.
Yağız belli belirsiz kendi kendine gülümsüyordu .
"Ne oldu " dedi Hazan
"Biliyor musun bugün ilk defa dedim ki çok doğru meslekteymişim ."
"Nasıl yani "
"Ben hep bu meslekten nefret ettiğimi düşünürdüm.Annem yüzünden sürüklendiğimi düşünürdüm ama ta ki bir senaryo okuyana kadar ya da sahnede doyasıya şarkı soyleyene kadar.Kendime itiraf edemezdim ama bugün o sahneye uzun zaman sonra çıkınca anladım .Aslında ben mutlu hissediyormuşum oyunculuk yaparken ,şarkı söylerken.O alkış seslerin de insanların mutlu bakışlarında yeniden kendime güven geldi şuan linç yesem de hırsız ,yalancı olduğumu düşünseler de umudum var yeniden dönüş yaptığımda kameralara yapmacık davranmayacagım ,beni sevenleri gerçekten sevecek ve bulunduğum durumdan mutlu olacağım .Çünkü anladım ki ben başka bir işte bu kadar mutlu hissetmeyecegim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ARADA AŞK
FanfictionBirbirini tamamlayan iki farklı aşkın öyküsü.. 2 kardeş Türkiye den Amerika ya giderler .Bilmedikleri bir ülke ,bilmedikleri bir dil ve üzerine bilmedikleri bir duygu olan Aşk . Aşk 'ın yeri ,zamanı, vakti ,saati, dili yoktur... " Amerika da bir...