Belime dolanan elleri ve bir tutam sarı saçı gördüm.
"Lalisa korkuttun beni"
"Günaydın Jenduke"
"Günaydın Lalisa"
Elini omzuma attı ve birlikte durağa yürümeye başladık.
Okula gelir gelmez sınav kaygısı beni kaplamaya başlamıştı. Lisa çok sitres yaptığımı söyleyip duruyordu.
Lisa bana göre daha sakindi.Ve evet birazdan sınav başlıycak ve ben kalemimi dişliyordum. Tek bir kelimeyi bile unutmamak için sürekli içimden tekrar ediyordum. Bu sınav benim için çok önemliydi çünkü diğerinde pek iyi geçmemişti. O gün moralim çok bozuktu ama bu gün bunu düzeltecektim.
Ben tekrar ederken sınıftan içeri Park Jimin girdi yanında Yoongi vardı. Bu çocuk benim ayarlarımı bozuyor. Kafamı hemen çevirip kelimelere odaklanmaya çalışıyordum.
Ama üstümde bir çift göz varken bu imkansızdı.
Neden bana bakıyorsun Park Jimin.Hoca sınıftan içeri girdi ve evet sınav başlamıştı. Sınav kağıdını görünce içimden sevinç çığlıkları atıyordum. Soruların çoğunu biliyordum ve hemen odaklanıp çözmeye başladım.
Kantinden çikolatalı sütümü alıp kızların yanına doğru hoplaya zıplaya yürümeye başladım. Jisoo nun yanına oturdum ve sütümden bir yudum aldım. Keyfim yerine gelmişti ama Lisa için aynısı söylenemez. Sınavın çok zor olduğunu söyleyip duruyordu. Hemen karşı masada Jiminler vardı ve bir anlık onunla göz göze geldik. Lisa olaya müdahale edip.
"Hey Jennie neye bakıyorsun."
"Ah şey dalmışım"
Kantine Kai ve arkadaşları da gelmişti Kai bana göz kırpıp yan taraftaki masaya oturdular. Kai hoş bir çocuktu ama ona karşı pek birşey hissettiğim söylenemez.
Jimin hala bana bakıyordu ama yüz ifadesi değişmişti keskin hatları belirginleşmişti."Kalkalım mı"
Masadan kalkıp sınıfa doğru yöneldik. Çok uykum vardı ve kendimi yorgun hissediyordum. Sıranın üstüne yattım ve hoca gelince kalkarım dedim.
"Üstümde beyaz bir kıyafet vardı. Yemyeşil bir alanda yatıyordum çiçek kokuları etrafa yayılmıştı. Çimlerin üstünde çıplak ayaklarımla koşmaya başladım. Sonunda
kendimi çimlerin üstüne attım ve hafif esen rüzgar ıslık çalarak beni serinletmeye başladı. Islık sesi melodi şeklinde çalmaya devam ediyordu. Kalp atışım yavaşlamaya başlamıştı ve eski ritmine geri döndü."
Ve adımı seslenen biri ah hayır bu gerçekti. Park Jimin."Jennie"
Birden ayıldım ve konuşabildim. "Ders mi başladı"
"Ders bitti Jen artık sabah oldu."
"Kızlar nerde?"
"Onlar seni kaldırmaya çalıştı ama sen çok derin uyuyordun."
"Peki sen neden burdasın? Saat kaç? Eve gitmem gerekiyor."
"Peki seni eve bırakayım."
"Kendim gidebilirim Jimin."
O buna pek aldırmamış ve kalkmama yardım etmişti.
"Teşekkürler de hala neden burdasın kendim giderim."
"Kaç saattir uyuduğunun farkında bile değilsin saat şu an 6 ve seni eve ben bırakıcam önden buyrun."
Gözlerimi devirip yürümeye başladım o da arkamdan geliyordu onun bedenini hemen arkamda hissetmek garip bir duyguydu. Kesin yanaklarım domatese dönmüştür neyseki arkam ona dönük.
Bahçeye çıktığımızda Kai gördüm sanırım basketboldan çıkmıştı.
Kai
"Jennie bu saatte burda ne yapıyorsun seni eve bırakayım."Ji
"Gerek yok"Kai
"Sana sormadım Jimin Jennie gel hadi."Gerçekten bunların saçma atışmasını dinliycek halim yoktu. Onlara aldırmadan yürümeye başladım. Jimin arkamdan geliyordu yine. Yol boyunca pek konuşmadık
sonunda evin kapısına geldiğimizde teşekkür ettim. Ve niye hala gitmiyordu. Ona anlamsız bir bakış attım. Sonrasında eve girdim pencereden baktığımda yoktu sanki ışınlanmıştı. Gerçekten garip.X
Selam güzelimJe
Sen kimsin?X
Hadi ama Jen beni tanıyorsunJe
Kim olduğunu ya da telefonuma nasıl eriştiğini bilmiyorum ama kim olduğunu söyleyecek misinX
Beni zaten tanıyorsun JenX
Şu an sana çok yakınım Jennie ama sen bunun farkında değilsin.Okundu✓✓
Birden yatağımdan fırlamıştım etrafıma bakıyordum ama odada sadece ben vardım birde aynadaki yansımam.
Hayır beni sadece korkutmaya çalışıyordu. Ne istiyordu ki neden ben. Elime yatağa fırlattığım telefonumu alarak yazmaya başladım.Je
Gerçekten çok komiksin beni saçma şeylerinle meşgul etme.X
Şaka yaptığımı mı sanıyorsun.Bunu demesiyle kedili pijamamın üstünde kemikli küçük elleri hissettim aniden ürktüm. Belime ellerini çok sıkı dolamıştı kendimi ondan çekemiyordum. Tam bağırcakken
"Bunu sakın deneme Jen."
Acaba X kim ve Jenniden ne istiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσ
Mystery / ThrillerKendimi çimlerin üstüne attım hafif esen rüzgar ıslık çalarak beni serinletmeye başladı.