123 10 0
                                    


"Beni yakalayamazsın Jimi"

Deyip hızlıca koşmaya başladı. Jimiside hemen arkasından

"Seni yakalayıp timsahlara atıcamm."

Odayı gülücükler kaplamışken. Ofisten gelen bağırma sesleri durmalarına sebep oldu küçük Jennie tüm masumluğuyla Jimiye bakarken. Önlerinde durdukları büyük ve ihtişamlı kapının ardından kırılma sesleri geliyordu ve gitgide yükselen çığlık sesleri. Jimi Jennie'ye ve dolan gözlerine baktı ve onu odaya götürerek kapıyı kilitledi. Masum yüzüne küçük bir öpücük kondurup elleriyle kulaklarını kapattı. Yine içmişti ve bu sefer birine zarar veriyordu.

En son polisler gelmişti ve Jennie görmese bile kanlar içindeki kadın orada cansız bir şekilde yatıyordu.

◎▼◎▼◎

Gözyaşlarım yanağımdan süzülürken Jimin serçe parmağıyla gözyaşlarımı sildi. Elimden tutarak beni o evden çıkardı ve bir arabaya bindik ve ev gözden kaybolurken camdan film şeridi gibi geçen nesnelere bakıyordum. Konuşmuyorduk gözü yoldaydı. Ona bakıp sarılmak istedim ağlaması gereken oydu ama beni teselli etmişti. Elimi direksiyondaki eline koydum ve bana dönen gözleriyle elimi çektim. Bir eli direksiyondayken diğer elini uzatıp elimi tuttu kısa parmaklarına bakıp gülümsedim.

🎠

Eve geldiğimizde herkes evdeydi Jisoo hemen yanıma gelip sarıldı. Sonra parmağıyla kafama vurarak ablacı hallerine takındı.

Ji
Neredeydiniz ne ara çıktınız

Je
Sonra konuşalım unnie.  diyip hızlıca merdivenlere koştum. O birşey diyemeden odama girip kapıyı kapatmıştım bile. Banyoya girip üstümdeki tozlu kıyafetleri çıkarıp sıcak bir duş aldım. Sıcak suyla birlikte köpükler bedenimden aşağı akarken o evin tüm pisliğinden arınmak istedim. Duş aldıktan sonra üstüme rahat şeyler giydim. Ve saçlarımı tararken Jimin içeri girdi. Bana doğru gelip yanıma oturdu ve elimden tarağı alıp saçlarımı taramaya başladı. Kalbim heyecanla çarparken Jimin'e döndüm ve ona sıkıca sarıldım oda ellerini belime dolarken ensemdeki nefesi beni sersemletiyordu.

Sonra ondan ayrıldım ve aşağı indik. Diğerlerinin gözü üstümüzdeyken Jimin oturdu bense mutfaktan gelen güzel kokuları takip ediyordum ve mutfakta beni Jin karşıladı.

Je
Güzel kokuyor

Jin
Birazdan hazır olur

Je
Sana yardım edeyim Şef.
Jin gülümseyip

Jin
Bugün menü benden sen otur Jennie

Mutfaktan çıkıp oturma odasına gittim ve Jimin'in yanına yerleştim. Sonrasında yemek felan yedik ve gittiler. Onlar gidince Jisoo beni sorguya çekti ve anlattım. Kanlı ofisten bahsederken Lisa'nın ilgisini çekmiş olmalı ki aramıza girip bağdaş kurdu. Jisoo ona şaşkınca bakarken

Ji
Lisa psikopat mısın

Lisayla gülmeye başladık. Gülünecek bir konuda değildik ama Jisoo'nun yüz ifadesi bizi kahkahaya boğmuştu gülmeyi kesip anlatmaya devam edicektim ama Lisa gülme krizine girmiş yerlerde yuvarlanırken birkaç dakika susmasını bekledik Lisa kalkarken gözünden akan yaşı silip suratı ciddileşti. Onun bu haline göz devirip anlatmaya devam ettim.

Ji
Hatırlıyor musun Jennie

Je
O kadar hatırlamıyorum ama onun babası katil.
Bir an gözlerim donuklaştı Rose elimden tutunca tekrar düzelip kızlara baktım. Lisa ciddi durmaya çalışırken komik gözüküyordu. Rose beni teselli ediyordu Jisoo ise şaşkındı. Onlara bakınca gülümsedim tekrar böyle arkadaşlara sahip olduğum için Tanrıya teşekkür ettim.

Olanları unutup Jimin'e destek olucaktım. Seneler önce unuttuğum birşeyi gün yüzüne çıkarmak anlamsızdı ve herşeyi tekrar geride bırakacaktım.

Zihnimdeki tozlu sandığı kilitleyip uçurumdan aşağı attım ve anahtar savrularak gözden kayboldu.

🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin