"Bunu sakın deneme Jen"
Yüzünü göremiyordum ama nefesini boynumda hissediyordum. Çok yakın. Kolumu kırıp karnına geçirebilirdim ama çok sıkı kenetlenmiştim.
"Şu an aklından ne geçtiğini biliyorum sakın bunu deneme."
"Ne geçiyormuş?" diyip kolunu ısırdım. Ve tiz bir sesle beni bıraktı. Ah şimdi başım belada. Hemen kapı koluna koştum ama kilitliydi. Bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
Kolundaki ısırık izini göstererek "Bunu ödiyceksin Jen"Yanıma doğru yaklaşmaya başladı o yaklaştıkça ben geri gidiyordum sonunda arkamı kapıya yasladım aramızda son bir adım kalmıştı. Birden ağlamaya başladım.
Son adımı kapayıp elini yüzüme doğru getirdi ve akan gözyaşımı yanağımdan sildi."Seni korkuttuysam üzgünüm."
En son gözlerim karardı ve biri beni kucaklayıp yatağıma yatırdı.
Uyandığımda kimse yoktu
Rüyamı görmüştüm. Kafam karmaşa içindeyken kalkıp hazırlandım. Üstümü giyindim ve alt kata indim.
Karnım aç değildi bu yüzden birşey yemedim.X
Birşeyler yemelisinJe
Evimi gözlemeye devam edersen polisi arayacağım.X
Birşeyler yemessen gelip sana ben yedircemDün yüzünü görememiştim ama sesi çok tanıdıktı.
Jimin olduğunu düşünmek saçma geliyordu neden böyle birşey yapsın ki
Birden aklıma bir fikir geldiJe
Yemiycem buraya gelmeye kalkışmaX
Zekice Jen yüzümü görmeye çalışıyorsun.Je
İstediğini düşün kim olduğun umrumda değilX
Peki demek yemiyceksinGelicek mi acaba diye düşünüyordum bedenim heyecanla kıpraşıyordu. Eve nasıl bu kadar rahat girip çıkıyordu.
Beni her zaman izliyor muydu?
Bu düşündüğüm hoşuma gitmedi sapık felan mıydı
Ya şu an eve geliyorsa
Birden korktum ve mesaj yazmaya başladımJe
Peki sen kazandınOkundu✓✓
Ah gerçekten gelmemesini umut ediyordum.
Bir kaseye mısır gevreği doldurup isteksizce yemeye başladım bir yandan da telefonumla oyalanıyordum.
Son kaşığı da isteksizce mideme indirdikten sonra kalktım ve giyinmek için üst kata çıktım. Bugün dans provaları yapıcaktım bu yüzden rahat giyindim.
Evden çıkıp durakta otobüs beklemeye başladım.
Yanıma birinin otuduğunu fark ettim. Kai bana bir bardak kahve uzatmış gülümsüyordu.
Teşekkür edip kahvemden bir yudum aldım."Sanırım basketbola gidiyorsun."
"Evet provaya gitceğini biliyordum."
"Nerden biliyorsun."
Bir ara şüpheli gözlerle ona bakmaya başladım x sen misin Kai?
"Kızalara seni sormuştum dans provasına gittiğini söylediler."
Ya da değildi. Kai' e garipseyen gözlerle bakmayı bırakıp gelen otobüsü gördüm.
"Kahve için teşekkürler Kai."
Diyip otobüse bindim. Boş bulduğum cam tarafına oturup dışarıyı seyretmeye başladım.
X
O Kai denen herif yanında ne yapıyorduAh gerçekten mi?
Bunu sesli söylemiştim yanımdaki yaşlı kadın bana garip garip bakmaya başlamıştı. Kadına gülümseyip yazmaya başladım.
Je
Bu seni hiç ilgilendirmezDiyip telefonu kapadım.
Kai değil miydi yani.
Herşeyi boş verip kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım.Provalara başlamıştık
Sonunda biten provayla yere kapandım ve hızlı bir şekilde soluk vermeye başladım. Kalkıp terli kıyafetlerimi değiştirdim ve dışarı çıkıp durağa doğru yürümeye başladım.
Kapıyı açıp eve girdim beni ziyaret için gelen annem gitmişti ve tekrar yalnız kalmıştım. Karanlık ve yalnız.
Üstümü değiştirdim ve telefonumla uğraşmaya başladım.
Lisanın mesaj yığınını gördüm
Jungkook ile sevgili olmuşlar.
Lisayı aradım ve onunla konuştuk sonra telefonumu kapayıp kenara koydum.Gözlerim yarı kapanıkken susadım ve aşağı indim.
Raftan bir bardak aldım ve bu sırada arkamda birinin oduğunu fark ettim bardağı kafasına vurucakken elimi tutup beni kendine çekti. Bileğimi çok sıkı kavramıştı yüzünü seçemiyordum maske takmıştı. Tam çığlık atacakken eliyle maskesini çıkarıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Şimdi yüzünü görebilirdim ama buna cesaret edemiyordum.Dudaklarını benden ayırıp maskesini taktığında gözlerimi açmıştım.
"O herifi bir daha yanında görmek istemiyorum Jennie"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσ
Mystery / ThrillerKendimi çimlerin üstüne attım hafif esen rüzgar ıslık çalarak beni serinletmeye başladı.