113 9 0
                                    


Yatağımın hemen yan tarafındaki yatakta yatan Lisa'ya baktım. Dün geç saatlere kadar kızlarla konuşmuştuk ve iyi gelmişti. Yataktan kalkıp lavoboya gittim ve kurumuş dudaklarım ve morarmış göz halkalarıma rağmen gülümseyebildim. Ve soğuk suyu yüzüme çarpmamla ayılabildim su damlaları yüzümden aşağı tişörtüme akarken havluyla kurulayıp tekrar odaya geçtim. Lisa'nın yanına gidip onu kolundan dürttüm. Lisa beni kolumdan tutup yatağa çekti ve bana sıkı bir şekilde sarıldı. Haraket edemezken bir ayağı üstümdeydi ve kenetlenmiştim.

Li
Biraz daha lütfen (yüksek sesle esneyerek daha sıkı sarıldı)

Je
Boğuluyorum sanırım

Li
Mhmm

Je
Lanet nefes alamıyorum

Lisa beni sonunda bıraktı ve karışmış saçlarıyla kalkıp lavoboya gitti. Saçları yüzünden önünü göremeyip kapıya çarptı sonrasında bir küfür mırıldanıp lavoboya girdi bende bu arada üstümü giyiniyordum. Diğerleri çoktan kalkmıştı aşağı inip kahvaltı hazırladım.  Sonunda diğer kızlar hazır bir şekilde aşağıya inmişti ve kahvaltı yaptıktan sonra okula gittik.

Hava yağıyordu bu yüzden ıslanmıştık ama ben bunun tadını çıkartıyordum kızlarsa hemen okula girmişti. Yağmur damlaları üstümde noktalar oluştururken biri ceketini üstüme koyup nazikçe elini belime koyarken Park Jimin ile gözlerimiz buluştu.

Ji
Hasta olucaksın Jennie

Diyip beni okulun içine soktu. Saçlarının uçlarından damlalar akarken sınıfa girdik. Yerime otururken geçenlerde Jimin'in yanında oturan Seulgi denen kızın gözleri benim üstümdeydi.

Aslında gün boyu bana ters bakışlar atmıştı. Jimin'i sevdiğini düşünüyordum. Teneffüste kızlarla kantine inerken 5'li gruptan bir kız Rose'nin koluna çarpıp gitti. Rose kızın arkasından ters ters bakıyordu.

Ro
Bunların dertleri ne

Je
Seulgi bana ters ters baktı gün boyu

Li
Hepimize öyle baktılar

Je
Umrumda değil hiçbirşey yapamazlar

Li
Gözleriyle yiyorlar bizi ahajajaj

Göz devirip uzun kantin sırasına girdim kesinlikle çikolatalı süt için değicekti. Jimin beni sıradan çekip elime çikolatalı sütü verirken yanağına bir öpücük kondurdum ve kızların olduğu masaya oturdum. Jiminler diğer masada oturuyordu onu izlerken süt kutusunu sıkmış ve üstüme fışkırtmıştım.

Lavoboda ıslak mendille üstümdeki çikolata lekelerini çıkarmaya çalışıyordum. Birden lavobonun kapısı çarpılarak içeri 5'li grup girdi. Gözümün kenarıyla aynadan onlara bakarken yüzlerindeki şeytancıl gülümsemeyi gördüm. Göz devirip aynadan bakışlarımı çevirirken ıslak mendili çöpe attım ve kapıya yöneldim. Kapının kolundan tam kavramışken Seulgi kolumdan tutup beni kenara çekti yüzündeki sırıtışı yumruğumla mahvetmek istedim ama tektim onlarsa beş kişiydi. Yüzümde alaycıl bir ifadeyle onlara bakıyordum dudağımın kenarını ısırırken ağzıma kan tadı geldi.

Seulgi
Jimin'den uzak dur Jennie. Derken parmağını alnıma iki kere vurdu

Onlara gülerek bakarken onlar şaşırmıştı yüzüm bir anda ciddi bir hal alırken yumruk yaptığım elimi Seulgi'nin suratına geçirdim. Seulgi yumruk darbesiyle sendelerken diğerleri birden üstüme daldı. Birini engellerken diğeri saçımdan çekiyordu.

Jennie
Gerçekten saç kavgasımı

Wendy
Yüzündeki morluğu da unutmayacaksın

Wendy yumruğuyla bana vururken hiç birşey hissetmemiştim sanki önümde görünmez bir kalkan vardı. Yumruklarını daha sert atarak yüzümde o acıyı aradı ama sadece şaşkınlık vardı. Birden musluğun suyu kendi kendine açıldı ve 5'li gruba püskürmeye başladı. Onlar ne olduğunu anlamaya çalışmadan çığlıklar içinde lavobodan çıktılar.

Bense yere yığılmış ve önümde canlanan bedene bakıyordum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



                                                 ☆ □ ☆

🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin