111 7 0
                                    

Ji
Ah gerçekten yumrukları sertmiş derken sırtımı ovuyordum. İkimizde ıslanmıştık o bana şaşkın ve meraklı gözlerle bakarken uzun bir bakışmadan sonra konuşmuştu.

Je
Bunu yapabildiğini unutmuşum derken kalkmasına yardım ediyordum.

Ji
Ş-şey evet sen iyi misin Jennie

Je
Ben iyiyim ama sen pek iyi görünmüyorsun

Ji
Sadece görünmez olmak beni yoruyor.

Dengede durmakta zorlanıyordum gözlerim kararmıştı ve Jennie hızlı bir şekilde elimi omzuna koyarken bana yardım ediyordu. Biraz hava almak için beni çatı katına çıkarırken oturduk ve temiz havayı içime çekerek rahatladım. Güneşin sıcaklığını üzerimde hissederken enerjimin yerine geldiğini hissediyordum.

Jennie

Yarın benim için önemli bir gündü okulda kızlarla sahne alacaktık ve bu yüzden prova yapıyorduk. Tüm okul bizi seyredicekti bu yüzden heyecanlıdık.

Jennie yatağa uzanmış ve hemen burnunun dibinde yatan Jimin'in moralini düzeltmeye çalışıyordu. Yataktan kalkıp tarağı komidinin üstünden aldı ve yatağa oturup sonunda dikkatini çektiği Jimin'in önünde bağdaş kurdu. Gözlerini kapayıp en sevdiği şarkıyı söylemeye başladı.  (şarkıyı yukardan dinleyebilirsiniz) Tarağı mikrofon misali elinde tutarken Jimin'de şarkıya katılmıştı.

🎤

Led ışıklar gözümü kamaştırırken karşımızda duran büyük kalabalığa bakıp göz gezdirdim. Kızlar heyecanlıydı ve bende pek sakin değildim. Gözlerim Jimin'in gözleriyle buluştuğunda rahatladım. Sonunda salon tamamen dolduğunda başlamıştık. Gözlerimi kapadım ve kendimi şarkının akışına bıraktım.

                                                  🎼

                                       
                                           

🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin