①①

74 6 0
                                    

"Siz Jimin'in annesi misiniz?!"

Yaşadığım şokla bağırmıştım ona baktığımda kafasını eğmişti ve gözünden düşen yaşın yere düştüğünü gördüm. Parmaklarıyla oynuyordu ve çok üzgün olduğu gözlerinden belliydi. Ona üzülmüştüm.. ama o Jimin'i neden bırakmıştı.

"Peki bunca yıldan sonra neden geri geldiniz oğlunuzu hiç merak ettiniz mi?!"

Kafasını bana kaldırdığında bir süre bana bakıp sonrasında yanıma gelmeye başladı her attığı adım beni gererken önüme oturup

"Her şeyi anlatıcam"

...

Aslında o kadar kötü bir kadın değildi hatta bana çikolata bile verdi. Ve anlatınca ona hak vermiştim

"Jimin'in babasıyla birbirimize aşıktık ama o işler battıkça içmeye başlamıştı her geçen gün daha dibe vuruyorduk. V-ve benim görünmez olabildiğimi biliyordu bunu kullanmak istedi sürekli bana 'işler düzelince bunları bırakıcaz bebeğim' diyordu. Ve bende kabul ettim. Jimin için kabul ettim geleceğimiz için.. ve işler yoluna girmeye başladı ama hala içiyordu ona bırakmasını söyledim ama bana sadece bırakacağını söyleyip geçiştiriyordu. Evet para açısından düzene girmiştik ama o eskisi gibi değildi daha fazla kazanmamız gerektiğini söylüyordu beni buna zorluyordu! Pis işlerini bana yaptıracaktı ama ben kabul etmeyince daha fazla içti ve eve başka kadınlarla gelmeye başladı Jimin daha bebekti v-ve bana yaptığını ona da yapmasından korkuyordum Jimin'in benim güçlerimi alıcağını biliyordum. Çok korktum ve kaçtım görünmez olmaktan enerjim bitiyordu ve öleceğimi düşündüm kendimi herşeyden uzak tutacak sonra düzelince Jimin'i geri alacaktım ama olmadı. Jimin benim güçlerimi almaya başlıyordu ve bu bana daha zarar verdi. Ama şimdi onu korumalıyım Jennie enerjisi bitmemeli yoksa oda benim gibi acı çekicek."

Beni çözerken ip izlerini bıraktığı ellerimi ovdum.

"Özür dilerim sa-sadece-"

"Onu korumaya çalışıyordunuz ama Jimin çok güçlü bir çocuk tıpkı sizin gibi"

Bana gülümsedi ve bir anda sıkıca sarıldı şaşırıp ona bakarken bende sarıldım.

"Birbirinizi görmelisiniz"

"Evet ama beni istemezse"

"Bu olayı duyunca size hak vericektir"
Endişeyle yüzüne bakarken "Peki o nasıl düzelicek"

Bana baktı ve sonra gülümseyip

"Tüm enerjimi ona vericeğim bu beni öldürecek olsa bile"

                                          

        
              
                                                  
                                                      ✿
                                                        ༽ノ                                
                                                                         
           

🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin