159 13 5
                                    


"Bay Jimin nerdesiniz?"
"Lütfen yanıma gelin babanız sizi çağırıyor."

"Yeni sevgilisiyle mi tanıştıracak yoksa?!"

Kadın iç çekti.
"Eğer istemiyorsanız babanızla ben konuşurum."

"Durun."
"Gidicem benim yüzümden azar işitmenizi istemem."

Görünür hale gelip babasının ofisine doğru ağır adımlarla yürümeye başladı. Sakin olmaya çalışarak nefesini dışarı verdi ve kapıyı tıklattı.

"Beni çağırmışsın baba."

"Gel oğlum... "

Artık dedikleri hafızama kazınmıştı kelimeler kafamın içinde yankılanıyordu. Bunu bana daha fazla üzülmem için yapıyordu. Beni hiçbir zaman sevmemişti oda biliyordu ben farklıydım diğer çocuklardan farklı. Diğer çocuklar benim gibi değildi bunun en iyi tarafıysa sevmediğim ortamlarda görünürlüğümü yitirmek. Ya da kendimi kandırıyordum görünmez olmak beni o pisliğin içinde sadece görünmememi sağlayacaktı ama ne fark eder yine o pisliğin içinde ben olcaktım.

Benim ilk arkadaşım sensin Kim Jennie. En sevdiğim dadımın kızı. Bu yüzden sadece benimle kal.

❀ ❀

"O herifi bir daha yanında görmek istemiyorum Jennie"

"Sen kimsin? Benim yanımda olacaklara karışıyorsun ve ben izin vermeden beni öpüyorsun."

"Öperken ayrılmak için hiç çaba sarfetmedin Jen"

Yanaklarım kızarmıştı kafamı yere eğip konuşmaya başladım.

"Evimden çıkmazsan polisi arayacağım."

Maskenin ardından güldüğünü biliyordum. Pislik.

"Peki gidiyorum yine gelmiycem."

Göz devirip çıkmasını izledim. Arkasını döndüğünde tam zamanı dedim ve maskesini çıkarmak için hamle yaptım.
Elimden kavrayıp beni kendine çekti yine eski pozisyondaydık çok yakın.

"Çok cesursun Jen"

Maskenin ardından gözlerini bir an gördüm. Sonra elimi bıraktı ve saçlarımı okşadı çok yumuşak hareketlerle parmaklarını saçımın arasından geçiriyordu. Maskenin ardından o karanlık gözleri seçmeye çalışıyordum sanki bir ışık bulmak istercesine. Gözlerini benden ayırıp arkasını döndü ve gidişini izledim. Neden hiç karşı koyamamıştım ona.

Klik sesiyle kapı kapandı ve pencereye koştum ama yoktu sanki görünmez olmuştu.

Yazar

Görünmez olmak onu yoruyordu hemen bir köşede oturarak enerjisini toplamaya çalıştı ve camdan onu arayan gözlere baktı ve gülümsedi. Kızın perdeyi çekip evin tekrar karanlığa gömülmesini izledi.

◎  ◎

Tüm gece Lisa bize Jungkook ile olan ilişkisini anlatmıştı. Bu yüzden kalkacak halim yoktu. Yatakta biraz daha kıvrandıktan sonra kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı toplayıp şunu giydim

 Saçlarımı toplayıp şunu giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin