Arabadaydık ve ben yolu izliyordum. Jimin'e gidicektik ve umarım bir sorun çıkmayacaktı. Hemen yanımda arabayı kullanan Bayan Ji Eun'a baktım çok heyecanlı gözüküyordu direksiyonu sert bir şekilde sıkan eline elimi koyup onu rahatlatırken.
"Bana Jimin'den bahseder misin?" Dedi bana bakıyordu sonra gözünü tekrar yola çevirdi.
"Tamam... o çok cesur bir çocuk, sevdiklerini kıskanır sahiplenicidir, gülünce gözleri kısılır, çok hassastır, en sevdiği renk siyah, şarkı söylemeyi sever, korumacıdır sevdiği insanlar için herşeyi yapabilir..."
Tekrar ona baktığımda ağlıyordu bir eliyle yanağından süzülen gözyaşlarını silerken diğer eliyle direksiyonu tutuyordu.
⊰⊰⊰
Jisoo
Jennie'nin en son sahne arkasına gittiğini görmüştük ve şimdi Jennie ortalarda yoktu her yeri aramıştık ve sakin kalmaya çalışıyorduk. Ve aradan 12 saat geçmediği için polisi arayamıyorduk. Ama birimiz hiç sakin kalamıyordu. Jimin bir eliyle Jennie'nin telefonunu ararken o..o ağlıyor muydu. Yanına giderken yine cevapsız çağrı kalan telefonuyla duvara yumruk atmıştı.
Jungook bunu görünce Jimin'in yanına geldi ve sarıldı. Herkes çok endişeliydi Lisa ağlıyordu Rose başını eğmiş ve sakin kalmaya çalışıyordu. Koltuğa otururken telefonumun çaldığını duydum hemen kalkıp kim olduğuna baktım bilinmeyen numaraydı ve Lisa ağlamayı bırakıp yanıma gelmişti telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Alo"
"Jisoo benim"
"Jennie?!" Herkes bir anda yanıma toplandı."İyi misin çok korktuk nere-
"İyiyim Unnie sadece Jimin'e verir misin"
Telefonu Jimin'e uzattım ve elimden hızla alırken bağırıyordu.
"NEREDESİN JENNİE İYİ MİSİN? SANA ZARAR VERDİLER Mİ LÜTFEN KONUŞ"
"İyiyim Jimin geliyorum lütfen dediğim yere gelir misin ..."
"Ta-tamam geliyorum"
⊰⊰⊰
Arabadan çıkarken sevdiği kızı arıyordu gözleri sonunda onu gördüğünde yanındaki kadını umursamadan koşarak sarıldı sıkıca sarılırken gözünden düşen yaş Jennie'nin omzuna düşmüştü. Jennie Jimin'i geri çekerken elleri ile Jimin'in yüzünü avucunun içine almıştı.
"Ne oldu sana Jennie?! Neredeydin?"
"Ben iyiyim Jimin şimdi sadece beni dinle. Bana güveniyorsun dimi." Eliyle Ji Eun'u gösterirken Jimin ona bakıyordu kimdi bu yabancı gözüyle.
"O harika bir kadın çok güçlü,cesur ve yıllar önce kocasının pisliği yüzünden küçücük bebeğini bırakmak zorunda bırakılmış"
Jimin anlamayan gözlerle bakıyordu neden bunları ona anlatıyordu.
"Kocası kendi çıkarları için onun gücünü kullandı Jimin ve o şimdi sadece oğlunu geri istiyor."
Jimin geri çekilirken kadının gözlerinin içine baktı uzunca kadın gözünden yaşlar boşalırken oğluna bir adım attı "o-oğlum..." Jimin'in gözünden akan yaş tam kalbine düşmüştü. Jimin annesini yaklaşmaya başladı ve önlerinde bir adım kala durdu ve sıkıca sarıldı annesine hıçkırarak ağlıyordu. Anneside ona sarıldı sıkıca enerjisini ona veriyordu ve Jimin bunu fark ettiğinde ayrılmaya çalıştı kendini çekmeye çalıştı daha fazla ağladı ama... annesi "Seni izliyor olacağım meleğim ona iyi bak" derken Jennie'yi gösteriyordu. "Bırak beni birkere daha annemi kaybedemem!"
Kadın çoktan ruhu toz olmuş havaya karışırken oğluna baktı. Ve onunla birlikte ağlayan Jennie'ye bakıp gülümsedi.
🎇🌌🎆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσ
Mystery / ThrillerKendimi çimlerin üstüne attım hafif esen rüzgar ıslık çalarak beni serinletmeye başladı.