Şarkı bittiğinde kalabalığın alkışlarıyla gülümserken gözlerimle tekrar Jimin'i aradım ama onu göremeyince sahne arkasında olduğunu düşündüm. Gözlerim heryerde onu ararken karanlık koridorun sonunda duran bedeni görünce koşarak sarıldım. Sarılır sarılmaz Jimin olmadığını anladığım bedenden ayrılırken. Yüzüne bakmaya kalkıcakken bir pamukla nefes yollarımı kapadı kollarımı onun kollarına dolamış çekmeye çalışırken nefesimle zehiri içime çekiyordum bilincim kapanıyordu...
Gözlerim yavaşça açılırken gözüme vuran ışıkla gözlerim acıdı. Bir kaç defa gözlerimi kırpıp açarken bağlı olduğum sandalyeye bakıyordum. Gözlerim korkuyla dolarken çığlık seslerimi engelleyen bant buna engel oluyordu. Çığlık atmaya devam edip boğazımı yırtmayacaktım sessizce başımı eğmiş ve önüme düşen saçlarımla gelmesini bekliyordum. Acaba kamerayla izleniyor muyum diye düşünürken kafamı kaldırıp odaya göz gezdirdim. Gizli kamera olmalı diye düşündüm ve kafamı tekrar önüme eğerken. Beni kaçıran birinin bu kadar önlem alıp bağlamasına güldüm ya da lanet bant ağzımdayken gülmeye çalıştım. Beni o kalabalıkta görünmeden çıkarabildiğine göre profesyoneldi ya da birini tutmuştu.
Peki beni kaçıran kişi kimdi neden beni kaçırmıştı. Birden aklıma Seulgi gelince güldüm o kadar psikopat olabilir miydi Jimin'e takıntılı derecede saplantılı olmalıydı. Ah zavallı Seulgi. Şu durumda alay ederken birden gerçekten üzüldüğümü fark ettim. Sevdiğin birinin seni sevmemesi...
Kafam düşüncelere dalmışken kapının açılmasıyla hayal aleminden çıkıp tekrar beni bu kavusa döndüren kapının kapatılmasıyla önümde dikilen bedende ilk siyah çizmelerini gördüm. Sadece çizmelerine bakarak kadın olduğunu anladığım kişinin yüzüne bakmak için kafamı kaldırdığımda hayatımda hiç görmediğim bir yüz karşıladı beni. Sarışın bir kadındı saçları hafif dalgalıydı ve güzel bir kadındı 40 veya 50 li yaşlarda olduğunu düşündüğüm kadınla gözlerimizi hiç ayırmadan birbirimize bakıyorduk. Kadın aynı şekilde gözlerini benden ayırmazken konuşmaya başladı yavaş yavaş bana yaklaşırken ne yapıcağını izliyordum.
"Seni uzun süredir görmemiştim Kim Jennie"
Beni tanıyor muydu yani. Peki neden beni kaçırmıştı??
"Sen ondan uzak durmadığın sürece herşey daha kötü olacak"
Ses tonu yükseliyordu ve neden bahsettiğini anlamıyordum.
"Ama sana bir şans vereceğim yoksa çok yazık olacak"
Birden ağzımdaki bantı sertçe çekti. Bantı çektiği yerler yanarken kurumuş ağzımdan cümleler döküldü.
"Seni tanımıyorum aradığın kişi ben olmamalıyım"
Kadın gülerek bana bakıyordu. Bileklerim ipten dolayı acımaya başlamıştı.
"Ben yanılmam Kim Jennie"
"Sen kimsin ve kimden uzak durmalıyım"
"Ben Park Ji Eun. Oğlumdan uzak dur Jennie!"
🧩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσ
Mystery / ThrillerKendimi çimlerin üstüne attım hafif esen rüzgar ıslık çalarak beni serinletmeye başladı.