Final

68 4 1
                                    


Rubyjane

Seni özledim Jimin kokunu herşeyini gülünce kısılan gözlerini kalbini özledim...Bunları bana geri ver hayatta yaşamak için birkaç sebebim olsun. Si***** konseri umrumda değil. Seni artık büyük ekranlardan izlemek istemiyorum tekrar yüzüne yakın olmak kokunu hissetmek istiyorum. Kalbim yanındayken ne kadar hızlı çarpıyor duy istiyorum.
Seni seviyorum lütfen bana dön...

                                                                                                                        
                                                                                             PJMin
                                                                                                              
                    Jennie bana sürekli farklı hesap açıp yazma... Şirket bunu onaylamıyor biliyorsun. Birkaç saat sonra sana mesaj atacağım dediğim yerde buluşalım.


Jennie sabahtan beri telefonuna mesaj gelmesini bekliyordu ama gelen sadece gereksiz bildirimlerdi. Kalbi telefonunun her mesaj sesiyle heyecanlanırken telefonunu açınca hayal kırıklığı yaşıyordu.
Kızlar onun bu davranışlarına şaşırıyorlardı onların tanıdıkları Jennie Kim bu muydu. Vaktini bir telefon bildirimi için saatlerce başından ayrılmayan ve sadece zamanını öldüren Jennie.. İkiside olumsuz anlamda çok değişmişti. Jennie hayatını Jimin için çöpe atarken Jimin hayatına yeni şeyler ekleyip Jennie'yi son sıraya çekiyordu. Jimin'in önceliklerinde Armyler bile Jennie'den ön plandaydı. Jimin hayat hırsları için aşkını çöpe atıyordu.
Jennie gelen bildirim sesiyle kalbi tekrar hızla çarparken mesajın Jimin'den olduğunu görünce gülümsedi. Hızlıca giyinirken en doğal haliyleydi maskesini ve şapkasını takmış ve arabasını konuma sürmüştü. Jennie sonunda geldiğinde arabadan çıkmadan birkaç dakika onu izledi. Ay ışığının altında parlıyor ve her zamanki gibi harika gözüküyordu. Jennie arabadan çıkmış ve Jimin'e doğru koşarken küçük çocuklar gibiydi. Taşlardan takılmamak için adımlarını kontrol etmiyor yaramaz çocuklar gibi koşuşturup Jimin'in yanına vardığında beline kollarını sarmıştı. Jimin'de ona sarıldığında biraz öyle kaldılar sonra nemli çimenlere aldırış etmeden üstüne uzandılar. Jennie kafasını Jimin'in göğsüne koymuş kalp atışlarını dinliyordu.

"Ne kadar daha bunlardan mahrum bırakacaksın beni Jimin"
"...."
"Beni seviyor musun?"
"Jennie s-
"Biliyor musun dinlemek istemiyorum yalanlarından önce kalp atışını biraz daha dinleyeyim diye ama kalbin bile eskisi gibi atmıyor. Neden peki? Beni neden sevmiyorsun sadece bir neden söyle"

"Susma Jimin bunu bilmeye hakkım var en azından."
"Seni artık sevmiyorum senden sıkıldım Jennie hayatımı seninle koltukta yaşlanarak geçiremem şarkı söylemek beni mutlu ediyor senden daha iyiysem bunu kıskanma."
"Beni sevmemen bir bahane olabilir ama hayatta yaşlanınca o koltukta yalnız oturmak seni daha mutlu edecekse elveda Jimin. Hayatın sevgisizlik içinde körelirken beni arama çünkü çok geç olacak."

Jimin yattığı yerden kalkarken arabasına gitti ve Jennie'yi yalnız bıraktı.
Jimin arabasının gazını köklerken Jennie'nin gözünden bir damla yaş süzüldü. Jennie o gün ağlaya ağlaya bağırarak şarkı söyledi.

Jimmy lütfen eve gelmez misin
Jimmy won't you please come home

Çimlerin yeşil olduğu ve mandaların dolaştığı yerler
Where the grass is green and the buffaloes roam

Gel Jimmy'i gör
Come see Jimmy

Sesi boğazını yırtacak şekilde gökyüzüne bağırdı. O kadar yıldız parlarken tek bir tanesi sönüktü şimdi. Hani güçlüydü? O gün ona güç veren yıldız şimdi parlaklığını yitirirken kendisinin güçlü olmak için sebebi kalmışmıydı.

O gün Jennie'nin boğazları tahriş oldu ve sesi kısıldı sahne alacağı gün şarkı söyleyemedi ve sahnede ağladı.

Jennie Kai ile görüşmeye başladı.

Yalnızlığı kalbini acıtırken Kai ona çıkma teklifi etti.

Jennie solo klibini çıkardı.

Jimin Jennie'ye farklı bakmaya başlamıştı Kai ile çıkma haberini öğrendikten sonra ve sahne arkasındayken Jennie'yi duvarla arasına alırken Jennie onu ittirip.

"Benden uzak dur!"

"Nasıl onunla çıkarsın!"

"Neden hayatımda bana değer veren biri varken seninle hayatımı soldurayım!"

"Hala beni seviyorsun!"

"Sevmiyorum!"

"Jennie beni çok seviyorsun."

"S-sevmiyorum! Jimin hayatımdan çık artık!"

Birileri odaya girerken Jimin Jennie'yi kendine çekip sarıldı. Görünmez olmuştu. İçeriye Lisa girmiş ve aynadan makyajını tazeliyordu.

"Hey Jennie giyin artık sahne alacağız. Orda mısın?"

Lisa Jennie'lerin olduğu tarafa bakarken boş bir yüz ifadesi takınıyor sonra telefonunu açıp biraz oyalandıktan sonra içeri Jungkook giriyor.

"Gel aşkım kimse yok"

Derken şirince Jungkook'a bakıp dudağına öpücük konduruyor.

"Lisa ben dayanamıyorum zar zor geldim buraya zaten" diyip dudak büzüyor Lisa yanaklarından çekerken

"Yaa kıyamam"

Jungkook Lisa'yı duvarla arasına alırken

"Yapma şunu dayanamıyorum"

"Neyi yap-

Jungkook Lisa'yı sertçe öperken Jennie şokla Jimin'e bakıyor.

"Yanımızda yiyişmeseler bari"

"Bırak beni Jimin"

"Hey kim var orada" Jungkook elinde süpürge sopasıyla yanlarına yaklaşırken Jimin Jennie'den ayrılıp yüzüne doğrulan sopayı göz devirerek iterken.

"Beni mi döveceksin Jungkook"

"Korktum. He seni döveceğim hem burda ne yapıyorsun."

"Sanane bundan tavşan kafalı aptal"

Jennie göz devirip aralarından geçerken Jimin kolundan tutup.

"Jennie gitme"

Jennie sinirle gülerken "Neden gitmeyeyim beni sevmeye mi başladın?"

"Jennie bana bir şans ver"

"Ulan ben bu çocuğu döverim ha!" Lisa sinirle bağırırken Jungkook kolundan tutup.

"Sakin ol aşkım" Lisa Jungkook'un kolunu ittirerek "Ona yaklaşma seni pislik." Jungkook üzgün bir şekilde eline çekip dudak bükerken Lisa sinirle Jimin'e sövüyordu.

Jimin Lisa'ya aldırmadan "Seni seviyorum Jennie lütfen bana dön"

"Sana bir söz söylemiştim hatırlıyor musun? Hayatın sevgisizlik içinde körelirken beni arama. Üzgünüm ama üzgün değilim Jimin sana şöhret hayatında başarılar." Jimin'in kolunu ittirip odadan çıkacakken durup
"Ha bide lütfen beni kıskandır Jimin senden nefret etmem için birkaç sebebim olsun."


🅹🅴🅽🅼🅸🅽ѕσℓσHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin