DamonZawsze uważałem, że moja sąsiadka to jednak z najładniejszych lasek na świecie. Jak ona miała? Elena?
Mieszka tu od trzech lat. Pamiętam, bo trzy lata temu Alaric został ojcem bliźniaczek.
Może nie znam jej za dobrze (albo i nawet w ogóle), ale wiem, że jest porządną dziewczyną. Nie zmienia facetów jak rękawiczek. Pamiętam jak kiedyś chodziła z tym lalusiem. Nie wiem jak miał na imię, ale przypominał homoseksualistę. Nie wiem dlaczego, ale to przyszło mi na myśl jako pierwsze, kiedy zobaczyłem jak Elena się z nim spotykała. Jakiś czas chodzili razem, a potem zniknął z jej życia. Jakby tak na to patrzeć, to nie przeżyła tego tak bardzo.
Dziwne, bo pamiętam jak pierwszy raz się ze sobą przywitaliśmy. To od tego się zaczęło...
Rozmawiała przez telefon. Pod pachą trzymała jakieś dokumenty, a w dłoni podtrzymywała komórkę. W drugiej ręce zaś miała zawieszoną torebkę i kawę na wynos. Szukała kluczy w torebce, gdy nagle zadzwonił telefon. Ona odebrała, zupełnie zapominając o kluczach. Nie wiem co mną wtedy kierowało, to był impuls. Podniosłem klucze, a kiedy powiedziała nijakiej Caro "do zobaczenia", uśmiechnąłem się do niej. Chciałem oddać jej klucz, jednak ona nie miała jak tego wszystkiego trzymać. Pomyślałem wtedy, że przecież nie da rady nawet odkluczyć drzwi, więc po wcześniejszym "hejka", włożyłem klucz do zamka i odkluczyłem je.
Wciąż pamiętam jej wdzięczny uśmiech jaki mi wtedy posłała. Zrobiło mi się cieplej na sercu. Od tego czasu zawsze, gdy ją widzę, witam się z nią. Czasami nawet udaje mi się prowadzić z nią dialog. Często jest bardzo krótki, ale to też się liczy.
Swoją drogą ma piękne nogi. Długie i szczupłe. Jestem przekonany (chociaż nigdy jej nie dotykałem, no może przez przypadek musnąłem jej dłoń czy place), że jej ciało jest delikatne i jędrne.
Ale muszę przyznać, iż pachnie szałowo!
Wróciłem do mieszkania, ściszyłem muzykę i włączyłem laptop.
Chciałem czymś zająć czas, w tym celu włączyłem Netflixsa i zacząłem szukać czegoś sensownego. Pomyślałem sobie, że może ktoś do mnie napisał na Facebooku. Włączyłem kolejną kartę, sprawdziłem powiadomienia i komentarze, ale nic ciekawego nie znalazłem. Miałem już wracać do szukania filmu, gdy nagle przyszła mi do głowy myśl.
W wyszukiwarce wpisałem Elena, a w głowie powtarzałem:
- Jesteś głupkiem, Damon. Jak niby znajdziesz tą dziewczynę po samym imieniu?
Dziewczyn o tym imieniu było mnóstwo.
Poprawiłem w ustawieniach, by wyszukało mi Eleny stąd, z Nowego Orleanu. Lista się trochę pomniejszyła, jednak wciąż było na niej kilkanaście imienniczek.
W końcu znalazłem. Kliknąłem w jej profil i pokazały mi się informacje tylko na jej temat. Jej zdjęcia, posty, znajomi i inne prywatne rzeczy.
Wszedłem w jej galerię. Miała kilka zdjęć. Jedno to, które ustawiła na profilowe, kolejne było z dwiema innymi dziewczynami. Po jednej stronie Eleny stała blondynka, a po drugiej pozowała jakaś ciemnoskóra.
Jeszcze inne zdjęcie przedstawiało Elenę od góry do dołu. Była ubrana elegancko, co oznaczało, iż pewnie szła na jakiś bal albo ważne spotkanie.Jej uśmiech był szczery i promienny, że momentalnie sam się uśmiechnąłem do ekranu komputera.
- Co ona ze mną robi? - myślałem.
Kiedy chciałem zamknąć kartę i wrócić do Netflixsa, moja myszka się zawiesiła. Nie mogłem niczego kliknąć ani nawet nią poruszyć. Dopiero po kilku minutach wszystko się odblokowało, a ja zdałem sobie sprawę, że przez przypadek dodałem Elenę do znajomych.
************************************
Hejo! ❤️
Jak Wam się podoba? ^^
Właśnie przyszedł mi do głowy pewien pomysł na kolejną historię 🙈 Ale muszę wiedzieć, czy lubicie Ninę i Iana? Mówię tu o aktorach, którzy grali rolę Eleny i Damona w TVD. A chcielibyście jakąś książkę o nich? 😏Komentujcie, gwiazdkujcie,
Do zobaczenia, Talia_NL ❣️❣️
CZYTASZ
Miłość w czasach pandemii || Delena
Fiksi PenggemarTakie czasy... Na świecie panuje pandemia, więc trzeba korzystać, prawda? Skoro zaraza panuje na całym świecie, to na to wychodzi, iż także u Eleny Gilbert i Damona Salvatore. Łatwo nie będzie, bo nie będą mogli się spotkać, więc jak będą się widzie...