Merhaba! öncelikle kitabıma bir şans verip buraya geldiğin için teşekkür ederim.🌸 Bu benim ilk kitabım olduğundan elbette ki yazım hataları arada olacaktır.Bu duruma olabildiğince dikkat ediyorum.Hakaret haricinde,her türlü eleştiriye açığımdır.İlk bölüm olduğu için biraz kısa tuttum ileriki bölümler daha uzun olacak.🤗
Umarım beğenirsiniz,keyifli okumalar...♥️-7 YIL ÖNCE-
"Bağlayın şunu."
Gece yarısı karanlık bir depoya bağlamışlardı onu ve bunların kimler olduğunu bilmiyordu. Onların sadece ayak sesleri ve konuşmalarını duyabiliyordu.
Henüz 10 yaşındaydı ve beraber bir ömür geçirdiği kardeşini gözlerinin önünde öldürmüş ve buraya getirmişlerdi.
"Bırakın beni bayım yalvarırım ben hiç bişey bilmiyorum gerçekten bayım bilmiyorum."
İri yarı, 1.90 boylarında ki adam kızın tam önünde eğilip gözlerindeki bandı çıkardı ve kızın çenesini sertçe tutup konuşmaya başladı."Bana bak! senin ne türlü bir canavar olduğunu herkes biliyor! "
Ardından depodaki diğer takım elbise giymiş adamları gösterdi.
"Buradaki herkesi görüyor musun ? buradaki herkes senin o aptal güçlerin yüzünden bir tarafından yara almıştır mutlaka. Çünkü sen bir canavarsın! gerçek bir canavar hemde."
Ardından kızın çenesini sertçe bırakarak ayağa kalktı ve depodaki bir tane korumasına el işareti yaptı. Koruma yanına geldiğinde kulağına birşeyler fısıldamıştı. Küçük kız,ürkek ve yaralı kalbiyle neler olduğunu anlamaya çalışırken iki koruma , sağ ve sol tarafına gelerek küçük kızın koluna bağladıkları ipleri söktü.
Kız, başka bir yere götürdüklerini anlayınca çırpınmaya başladı.
"Ba-bayım ben hiç bişey bilmiyorum nolur affedin beni özür dilerim nolur!"
Küçük kız, gözleri kan çanağına dönene dek ağlıyor ve yalvarıp, suçu olmadığı halde özür diliyordu. Aslında suçluydu fakat bunu bilerek yapmıyordu. Sadece sinirlendiğinde soyundan gelen bir özellik olan çevik davranışı ve normalin üstünde bir güce sahip olmasından buradakiler ona ''canavar'' lakabını takmıştı.
"Eeeh! Yeter be amma ağladın. Buna iyice bir ders verdikten sonra Lydia'ya götürün o ne yapacağını bilir."
İri yarı adam cebinden çakmağını çıkardı ve elindeki sigarayı ağzına yerleştirdikten sonra diğer eliyle de siper ederek sigarayı ateşledi ardından depodan ayrıldı.
Korumalar küçük kızı arabayı bindirip götürdükleri sırada kız cama baktığında, yan şeritde de tıpkı bindikleri arabaya benzer siyah renkli bir arabanın ilerlediğini görünce bir umut belki yardım ederler diye kimseye fark ettirmeden hızlıca araba camının düğmesine basıp camı aşağı indirdi ve ağlamaklı sesiyle bağırmaya başladı.
"imdat! beni kaçırı-"
Koruma fark ettiği anda kıza bir yumruk atarak kısa bir süreliğine kızı bayıltabilmişti.
Ancak küçük kız yardım istemek için seslendiği arabada onunla aynı kaderi yaşayan ve aynı onun gibi güçleri olduğundan dolayı kimsenin görüp duymadığı gizli yerlere götürülen küçük bir erkek çocuğunun bulunduğunu bilmiyordu.
İşte her şey o zaman başladı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazisi Olmayan Çocuk (ASKIDA)
Action"Gerçek bir canavar, kime merhamet edeceğini bilir." ❗Kan Ve Şiddet İçerir.