8.

35 2 0
                                    

(Tak a teď přijde malý zvrat, na který jistě všichni čekají.)

Byl to týden, co mě máma zavedla do tábora. Myslela jsem, že budu šťastná ale opak se stal pravdou. Všichni se ke mně chovali hůř a hůř. Uvědomila jsem si, že hetero asi opravdu nebudu, protože neustále slintám nad Dee. Bohužel než jsem jí to řekla, někoho si přivedla. Fujky, nedalo se na to dívat. Měla jsem tam stát já.

Jediný kdo o všem věděl, byl Cheiron. Takže když pro mě máma přišla, abych se vrátila, nebyl vůbec překvapený, že jsem zdrhla.

Zmoklá jsem zaťukala na jeden byt v paneláku v centru New Yorku. Proč? Bydlel tam můj strýc. Po dvou minutách dlouhého čekání se otevřely dveře a v nich stál můj ''drahý'' Strýček.

,,Co chceš? Nemáš být tak trochu jinde?'' Jeho dech byl cítit celkem silně tabákem ale to jsem moc neřešila v té chvíli.

,,Zdrhla jsem. Mohla bych u tebe prosím na pár dní zůstat? Nemám nikoho jiného aktuálně.'' Nesouhlasně vrtěl hlavou ale když se mi objevily zlaťáky v ruce..., to panečku byla rychlost. Ani nevíte, jak rychle jsem byla v bytě.

,,Fajn, koukám, že tady jde o prachy. No problema, mám jich dost. Ale..., nikdo se o mně nedozví a taky chci začít žít jako normální puberťák.'' Samozřejmě strýc vše odkýval.

,,Vyklidíme ti jeden pokoj. Seženeme postel, skříň a taky nějaký stůl. Můj dobrý kamarád je ředitel na gymplu, tak mu zavolám. Jakožto dcera Athény by ses tam mohla mít dobře. Jdu mu brnknout.'' Skoro s otevřenou pusou jsem na něj koukala. Nějaký milý. Pak mi to ale došlo. Money a taky chtěl naštvat otce. Nemají se vůbec rádi.

Zatím co strejda mluvil s říďou, já vyklízela pokoj. Převážně tam bylo jen harampádí. Takže si to večer strejda přebral a co nechtěl, vyhodil. No a jelikož škola byla zařízená, věnovala jsem se celý víkend pokoji a přemýšlení o oblečení , protože to co jsem měla se do školy opravdu nehodilo. Pokoj jsem si vymalovala pomněnkovou modrou a veškerý nábytek byl bílý.

V neděli mě strejda seznámil se sestřenkou Bethany. Je to dcera sestry mého otce a strýce ale nepoznali by jste, že jsme příbuzný. Bethany má kaštanové vlasy a sakra temný oči. Kdežto já se až moc podobám mámě. Jop, božský geny občas dělají své, no.

Šli jsme spolu na nákupy a i když jsem je podceňovala, byly super nakonec. Beth mě seznámila s pár kamarády, abych se pak ve třídě necítila sama.

Každopádně když jsme skončili, hadrů jsem měla podle mě až moc. Koupili jsme nějaké jeany, sukně, (fujky, jak já je nemám ráda) do kterých mě Beth přemlouvala, trika, nějaké topy, dvoje šaty a pak asi troje páry bot. Tenisky, nějaké na klínu a jedny sandálky v řeckým stylu. (Rozhodně si je nebudu brát k bílým šatům. Nechci přeci vypadat jako jedna osoba.)

Když jsem si v neděli večer připravovala věci na sebe a celkově do školy, byla jsem strašně nervózní. Strejda to viděl a byl na mě moc milý. Až jsem ho opravdu nepoznávala.











Váš delfín👑🖤🐬

DIAKde žijí příběhy. Začni objevovat