3.

59 5 1
                                    

,,Proč mě dal Cheiron tobě? Vždyť moje máma a tvůj táta..., ne-e. Docela se bojím, že mě v tom lese někde zakopeš.'' Diana se zastavila a já omylem narazila. Omluvně jsem se na ní podívala.

,,Nejsem jako ostatní. Je mi jedno, kdo se s kým má a nemá rád. Dělám si na všechny obrázek sama. Co se týká tvých sourozenců, tak ty ze mě mají respekt, protože jsem se jich zastala. No a za to mě táta neměl rád. Teď mě nenávidí za to, co jsem.'' Nahodila jsem nechápavý výraz, ale ona jen mávla rukou a šla dál.

,,No ale proč jsme tady...,tohle je Diova pěst a odtud až k potoku se hraje boj o vlajku. A bude se hrát myslím za dva dny, takže se hezky zapojíš. Je to nehorázná prdel. '' Diana se zasmála a já viděla její bílé zuby.

Pokračovaly jsme lesem a ona pořád něco povídala. Smály jsme se a dělaly si srandu z našich rodičů. Došly jsme k rybníku, lehly si do trávy a koukaly na hvězdy.

,,Jaký to tam je?'' Zeptala se po chvíli Diana.

,,Na Olympu je to super. Pokud nemáš upjatou matku, která tě vždycky navlíkne do pytle.'' Nechápavě se na mě koukla...

,,Šaty bez výstřihu, volánky a dlouhý rukáv. Vše k vůli Apollónovi a tvému otci. Jo a taky mi řekla, že vypadám jako kurva.''

,,No to si ale děláš srandu. Athéna někomu řekla, že vypadá jako kurva??'' Nechápala jsem, co je na tom tak divného, ale ten její krásný smích...[doprčic! nevím, co to se mnou bylo]

Kolem osmé hodiny večer jsme přišly do tábora, kde čekal Cheiron a nejspíš i s mými sourozenci. Usmála jsem se, ale oni se na mě dívali jak na vraha.

,,Cheirone, to nemyslíš vážně! To nemohla zůstat tam kde byla, když jí má maminka tak ráda?'' Ozval se zřejmě nejstarší. Chtěla jsem něco říct na obranu, ale někdo mě předběhl.

,,Leone, drž zobák!'' Byla to Diana. Všichni na ní zděšeně koukli a ani nepípli. Dokonce i Leon.

,,Buďte hodný a ubytujte sestřičku. Jo a než něco uděláte, popovídejte si s ní. Život s bohy není tak růžový jak si myslíte.'' Diana na mě mrkla a odešla do hlavní budovy. Cheiron se zahleděl přísně na mé sourozence a také odešel. No a já..., já musela zalézt do srubu.








🐬🖤👑

DIAKde žijí příběhy. Začni objevovat