(Než se vrhneme na můj první den ve škole, povyprávím příběh z tábora. Co mi tak říkali dvojčata, máma nezuřila. Sesypala se hned jak jsem zdrhla. Cheirón s Dyonýsem jí odvedli do hlavní budovy a čekali než přijde děda s tátou a Áresem. Samozřejmě za mé zmizení jen tak obvinili jen jednoho člověka. Dee. Prý na ní máma ječela a Áres se s klidem přidal. Jediný kdo se jí zastávali byli dvojčata, Leon a Cheirón. Děda nakázal, že dokud mě nenajde, nesmí se vrátit. Kdybych to věděla, možná bych se i vrátila ale teď už ke škole.)
Strejda mě dovedl před gympl jako prvňáka. Bylo to divné ale nevadilo mi to. U vchodu si mě přebral ředitel a dovedl mě do ředitelny. Seznámil mě se školním řádem, dal mi rozvrh a popřál hodně štěstí. Než jsem stačila odpovědět, otevřeli se dveře a v nich stál černovlasý kluk. Byl sexy a já se přistihla, jak trochu slintám.
,,Á, výborně. Filipe, tohle je Dia. Dio, tohle je Filip a první týden tě bude mít trochu na starost.'' Filip kývl směrem ke mně a já se jen usmála. Na něčem se s ředitelem domluvili a šli jsme do třídy. Celou dobu nic neřekl a bylo to dost divný. Učitelka byla už ve třídě a tak řekla, ať se postavím vedle ní.
,,Takže třído..., tohle je Dia. Od malička se učila doma, takže doufám, že jí budete pomáhat aby se tu cítila dobře.'' Protočila jsem oči a šla si sednout k Beth kam mě učitelka poslala.
O přestávce se ke mně většina lidí přihrnula a začala se představovat. Tak nějak jsem si nepamatovala ani jedno jméno. Možná tak jména lidí z nákupů. Ke konci přestávky přišla taková bloncka a já už věděla, že my kamarádky nebudeme. Růžové upnuté šaty, k tomu boty na podpatku v té samé barvě. No prostě vypadala jako kurva.
,,Ahoj, já jsem Charlotta. Nechceš si přisednout ke mně a mé partě? Vypadáš jako chytrá holka, která nechce jistě patřit do téhle skupiny idiotů a nicek'' Koukala se zhnuseně na všechny okolo mě a hlavně na Beth. To jsem opravdu nedala. Aby byl někdo hnusný na mou rodinu? Nikdy!
,,Nó..., víš co? Asi radši budu nicka.'' Usmála jsem se a postavila se tak, abych jí koukala přímo do očí.
,,Co prosím?!''
,,Slyšíš dobře. Radši budu idiot a nicka než někdo, kdo vypadá jako růžové prasátko s makeupem jako kurva někde na rohu.'' Někdo by řekl, že jsem do dělat neměla ale já jsem věděla jak se bránit. Však už jsem to měla nacvičené s Kristýnou. Zatím co nasraná Charlotta se svou partou odcházela, celá třída se tlemila. Koukla jsem se na Beth a ta mi věnovala rošťácký úsměv a já jsem věděla, že bude ještě hodně zábavy.
Další hodina byla dějepis a bohužel se zrovna probírala antika. Jakmile přišla řeč na Athénu, rozbrečela jsem se a utekla na wc. Do 5ti min u mě byla Beth.
,,Co se se mnou děje? Já to nechápu. Vždyť jsem zrovna před ní zdrhla.''
,,Klid Dio. Řeknu učitelce, že je ti zle a strejda si pro tebe přijde.'' Beth mě objala a do čtvrt hodiny se stalo to co řekla. Strejda nebyl vůbec naštvaný že musel z práce. Spíše se koukal soucitně. Došli jsme domů a já zalezla do postele. Hodila jsem si přes hlavu deku a usnula. Ne neměla jsem to dělat. Víte jak se polobohům zdají občas ty hnusný sny co se pak splní? Já to měla ještě horší. Viděla jsem přítomnost.
,,Otče, au, to bolí. Přestaň prosím. '' Áres držel zkroucenou ruku Dianě za zády a nevypadalo to moc dobře.
,,Tak jí koukej najít! Jestli se jí něco stane, bude vinit Zeus mě. Protože jsem tvůj otec a zpackala si to beztak ty. Budu naštvaný a nechtěj vědět co se stane tobě jestli to takhle dopadne. Ale věř mi, že to bude hodně zlé.''
,,Vzbuď se! Dio!'' Vedle mě na posteli seděl Filip a třásl se mnou.
,,Co se dějě? A co tu vůbec děláš??''
,,Přinesl jsem ti učení a taky se zeptat, jestli jsi v pohodě. Ve škole jsi moc good nevypadala.''
,,Ne, nic mi není. Jen malý zkrat. A děkuji za učení.'' Usmála jsem se na něj a on na mě. Odešel a já byla zase sama. Té noci jsem toho už moc nenaspala. Bála jsem se, co uvidím.¨
Váš delfín 🖤👑🐬.
ČTEŠ
DIA
FanficVolné pokračování "Hledání Artemis" které tak trochu ukazuje na chování pubertaku a spory v rodině. A taky nenávisti k LGBT.