Hellooğğğ!! Buraya kadar gelip kitabımı ziyaret ettiğin için saol aşko sakın sıkıcı bi kitap falan deme şamarlarım bu kitap benim için çok özel ondan dolayı sizde ön yargılı yaklaşmayın ufak tefek
yazım yanlışlarım olur kasamıyorum sorry
iyi okumlar sizleri seviyoreeeSaat 07:30
O kadar uykum vardı ki alarmın sesine inat gözlerimi açmamaya yemin etmiştim. İçeriye giren huysuz yaşlı kadının girmesiyle bağırması bir oldu evet bu benim annemdi mükemmeliyetçi annem beni süs bebeği gibi kullanan annem ama olsun onu seviyorum çünkü ikizler burcuyum ahhaha- Güzel yavrum sabah oldu. Okula geç kalıyosun zaten iki saat zor hazırlanıyosun.
Yataktan kalktım ruhsuz bakışlarla anneme döndüm ve lavobaya doğru ilerlemeye başladım. Aynada ki kıza baktım ve içimden Allah'ım bu kadar güzel yaratmak zorunda mıydın diye aklınca kemdimle alay ettim. lavoboda işim bitince makyajımı yapıp okul üniformamı giydim. Telefona baktım Simge'den 15 cevapsız arama.
Beni bekliyordu okula beraber gidiyorduk ama ben yine geç kalmayı başarmıştım. Hızla çantamı aldığım gibi evden çıkmam bir oldu.
Buluşucağımız noktaya vardığımda Simge'nin asık suratını gördüm.
Simge üstünü düzeltip sarı saçlarını arkaya doğru bıraktı.- Nerdesin kızım. Yarım saattir seni bekliyorum. Bir gün de geç kalma allah aşkına.
Yüzüm bıkmışçasına soldu ve Simge'ye döndüm
- Ya Simge caz yapma bana. 2 dakika beklesen ölür müsün.
- Ali ne yapıyo. Var mı bi haber.
Alayla sırıttım ve döndüm.
- Seni düşünmediği kesin.
Oflarcasına bana baktı ve kaşlarını çattı.
- Ne olur sanki aramızı yapsan. Ya Tutku, çok yakışıklı eriyorum onu görünce.
Gülmeye devam ettim.
- Abin yaşında Simge o senin. Hem çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyo aşık olması çok zor.
Simge önce yüzünü astı ama sonra tekrar döndü.- Bari taktik falan versen nasıl tavlıyacağımı bilmiyorum.
Oflayarak Simge'ye döndüm. Yardım etmeliydim Hem fena mı olurdu Simge ile akraba olsak ne güzel hiç ayrılmazdık.
- Tatlım bir Tutku her zaman der ki kaçan kovalanır. Erkeğin peşinde koşmuyacaksın. Önce biraz samimi davranıp geri çekileceksin. Merak uyandırıcaksın. Gizemli olucaksın.
Gerçi bu dediklerim sadece erkekleri tavlamak için değil. İnsanların doğası gereği genellikle böyle karakterli insanları daha merak ediyoruz ve peşinden sürükleniyoruz.Simge hayran hayran beni seyrediyordu.
- Şerefsiz olmak gibi mi? Yani Berkay'ı böyle tavladın.
- Saçmalıyorsun Berkay ile benim aramda birşey yok olsa bile annemi biliyorsun asla serseri ile sevgili olmamı istemez. Ayırmak için elinden geleni yapar.
- Bir araya geldiğimizde bakışlarınız öyle demiyo ama hem gerçekten hoşlanıyosan annen araya engel olmamalı.
Gözlerimi devirdim
- Bence kendi kendimize gelin güvey olmayalım.
Kafa salladı. Yolumuza devam ettik
Yol boyunca düşündüğüm tek şey Berkay'dı. Seviyordum işte allah kahretsin. Annem asla böyle birşeye müsaade etmezdi. Beni bu yaşıma kadar büyüttü. Kendi çoçuğu gibi baktı. Onun sözünü çiğneyemem.Sonunda iğrenç okulumuza geldik. İğrenç dediğime bakmayın. Okul güzel ihtişamlı bir okul ama içindekiler için aynı şeyi söyleyemiyeceğim. Çoğu kendini birşey sanan bir bok parçası.
Simge ile sınıfa girdiğimizde İhsan hoca sakince bize döndü.- Biraz geç kalmadınız mı kızlar ?
Acındırıcı bir edayla hocaya döndüm.
- Hocam kusura bakmayın peşimize bir sapık dadandı. Zor kaçtık.
İhsan hocanın yüzündeki ifade hemen anlayışlı bir ifadeye büründü. Yalan söylemekte iyiydim doğrusu.
- Siz iyi misiniz?
Hocanın yönelttiği soruya karşılık hızlıca kafamızı salladık.
- İyi geçin madem bir daha olmasın.
Hızlıca yerimize geçtik. Jackson anlamaz gözlerle bize baktı.
Jackson Ali'nin kuzeniydi. Babası yabancı Annesi Türk'dü. 3 sene önce gelmesine rağmen Türkçe'yi güzel konuşuyordu. Benden hoşlandığını kaç kez söylesede bana çok süt bebesi geliyordu. Aksiyon severdim ben monoton hayat bana göre değildi.- Naber Jack.
Heycanla arkasında döndü. Benim için endişelenmişti.
- Sen iyi misin? Sana kim zarar vermek istedi.
Simge alayla öksürdü.
- Hey Tutku'nun yanında bende vardım. Beni düşünen yok tabi.
Jack utangaç bir edayla elini ensesine koydu. Gülümsedi. Bana çok yapmacık geliyordu. Bundan dolayı öz suyum ağzıma gelmişti.
- Ne yapalım Simge'cim önceliğimiz Tutku.
Ama bu çoçuk benim iyice sinirlerimi bozmaya başladı.
Yeşil gözleri bana tekrar döndü.
- Bugün Ali'lerdeyiz. Haberin var mı?
Dayım şirketle ilgili kutlama yapıcakmış.Ali'nin babası ile annelerimiz aynıydı evet bu kulağa enteresan geliyor farkındayım. Ama kader işte Berkay ile Ali üvey kardeş. Berkay annesinin ölümünden hep Ali'yi suçladı. Levent Bey'in ilk karısı Berkay'ın annesi ile tartışmalı bir şekilde boşanmışlar. Sebebi ise Berkay'ın Levet Bey'in öz oğlu olmaması. Semra hanım yalan söylemiş ancak bu yalan er geç ortaya çıkmış. Levent Bey Ali'nin annesi Sevda hanım ile tanışıp evlenmişler.
Tabi Semra hanım Berkay ile beş parasız sokakta kalmış. Kimsecikler yardım etmemiş. Semra hanımın Levent Bey'e olan aşkı sönmemiş. Levent Bey'e silahlı saldırı sırasında Ali'yi kurtarmak pahasına kendi canından olmuş. Benim annem ile babamda boşanma kararı almış.
Yusuf babam Berkay'a sahip çıkmış. O büyütmüş. Sonrasında Levent Bey Semra hanımın emanetine sahip çıkmış ve kendi oğlundan ayrı görmemişti.
Yaşları her ne kadar 65'e gelsede ve boşanmış olsa da annem ile babam birbirini çok seviyor. Ayrılma sebeplerini hiç bir zaman Annem anlatmadı bende irdelemedim.
Berkay ile Ali her zaman düşman kardeşlerdi. Hiç birşey onları bir araya getiremedi.
Kafamda ki düşünceleri bir kenara attım Jackson'a baktım.- Büyük bir ihtimalle annemin haberi vardır.
Karmaşık hayatıma hoşgeldin...
Bölüm sonu kuşlarım
karakterlere henüz bir tip bulamadım isterseniz bulurum ya da hayalinizde canlandırabilirsiniz öpüldünüzz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARABE
ChickLitYapılabilecek bir şey yoktu... Göz yaşlarım özgürlüğünü ilan etmişti. O çok sevdiğim adam nasıl olur da bunu bana yapabilirdi?