Disco

119 8 4
                                    

Sonunda yeni bölümle karşınızdayım biraz geç oldu farkındayım anlayışınızdan dolayı teşekkür ederim.❤️  Bölüm şarkısı:
Feder (Feat. Alex Aiono) - Lordly

Göz yaşlarımı durduramıyordum. Eve nasıl gireceğimi hiç düşünmemiştim. Yol boyunca Berkay ne aramış ne sormuştu. Beni önemsemediği o kadar açık netti ki nasıl bu kadar kör olabilirim diye aklımdan geçirdim. Abimin bile haberi oluyordu nereye gittiğimden artık daha dikkatli olabilirdim. Sevda'da hemen ispiklemiş beni göz yaşlarımı ellerimin tersiyle ittim. Taksi'ye ücreti ödedikten sonra indim. Arka bahçeye girmeye çalıştım. Eve tekrar girmem imkansızdı. Kapıdan giremezdim ne yapıcağımı bilmez bir şekilde düşünmeye başladım. Tekrar da tırmanamazdım. Kürkümün düğmelerini ilikledim. Mecbur kapıdan girecektim. Bir yalan uydurmalıydım. Ama kimse inanmazdı. Ağır adımlarla kapıya doğru yöneldim. Kapıda duran adamlar beni görünce şaşkınlıktan ne yapıcağını bilemediler.

- Tutku hanım siz nasıl dışarıya çıktınız?

Masum bakışlarımı attım. Hemen bir yalan söylemeliydim. Aksi takdirde anneme yetiştireceklerdi. Düşün Tutku.

- Otur otur canım sıkıldı. Bahçeye indim biraz oturmak için lütfen anneme söylemeyin.

Adamlar şaşkınlığını gizliyemiyorlardı. Allah'tan elbisemi gizlemeyi başarmıştım. İnansınlar diye ağlamaya başladım.

- Bize söyleseydiniz keşke bahçeye çıkmanıza izin verirdik. Nasıl indiniz ordan?

Artık çok sıkılmıştım bir an önce eve girmek istiyordum. Sesimin titremesine engel olamadım.

- Ne önemi var indim işte lütfen anne bir şey söylemeyin.

Adamlar düşünceli bir şekilde birbine baktılar. Ne saflardı hemen inanmışlardı.

- Tamam bu sefer öyle olsun ama bir daha olursa Nermin hanımın bilgisi olacaktır.

Sevinçle kafamı olumlu anlamda salladım. İçeriye girdim ve hızla merdivenlerden çıktım. Şu dar elbiseden bir an önce kurtulmalıydım. Rahat geceliğimi giydim. Yatağıma oturdum ve ağlamaya başladım. Annem haklıydı işte Berkay ile arama mesafe koymalıydım. Ama nasıl dayanabilirdim. Saçlarımı tepemde topuz yaptıktan sonra yatağıma girdim. Bir süre Simge ile konuştum.

Yazar'ın ağzından

Berkay eve girdi ve kimseye pas vermeden odasına girdi. Peşinden Ali'de ayağı kalktı. Berkay'ın odasına girdi. Berkay önüne döndü. Bakışlarından bile Ali'yi sevmediği aşikardı.

- Ne istiyorsun?

Ali Sandalye'ye oturdu. Berkay ise Ali'nin her hareketine dikkat ediyordu. Saldırmayı bekleyen kaplan gibiydi.

- Konuşabilir miyiz? Yardımına ihtiyacım var.

Berkay ceketeni çıkardı. Dolabı açtı ve askıya astı. Ali'nin stres olduğu yüzünden de anlaşıyordu.

- Hayır.

Berkay konuşmayı bırak yüzüne bile bakmak istemiyordu. Ali'ye her baktığında annesinin vurulma anı gözünün önüne geliyordu. Ali hayır cevabını umursamadan konuşmaya başladı.

- Ben sanırım birinden hoşlanıyorum. Ne yapıcağımı bilmiyorum?

Söylemesi gereken en son kişi belkide Berkay'dı. Sonunda amacına ulaşmıştı. Ali'ye baktı. Memnun bir şekilde gülümsedi.

- Kim bu kız?

Ali'nin bir anda gözleri parladı. Hayran hayran düşünmeye başladı.
Berkay'ın kafasında dolaşan intikam planı gittikçe yerine oturmaya başlamıştı.

HARABEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin