Disco Part 2

128 11 16
                                    

Tutku gözlerini yavaşça kıstı. O kadar sarhoştu ki karşısında ki adamı seçmekte bile zorlanıyordu. Yavaşça adamın yüzüne dokundu. Yeni çıkmaya başlamış sakallarını elledi.
Erkeksi ve kadifemsi ses adamın Berkay olduğunu kanıtlamıştı.

- Tutku.

Neden buraya gelmişti diye içinden geçirdi. Berkay'ın buram buram kokan parfümünü içine çekti. Şuan ona sarılmak istediğini fark etti. Ama hâlâ ona çok kızgındı.

- Neden geldin?

Berkay yüzünde gezen eli aldı. Avcundan öptü. Tutku elini çekmek istedi ama yapamadı. Gözünden akan bir damla yaşa engel olamadı. Berkay akışını izledi.

- Bakıyorum da Jackson ile aranı iyice düzeltmişsin.

Tutku gitmek istedi ama Berkay buna izin vermedi. Belinden kavradı. Tekrar duvara yasladı. Dudakları yaklaşınca Tutku kafasını çevirdi.

- Aa ben de tam onu öpmeye gidiyordum. Sürtüktüm ya şimdi de onu öpmeye karar verdim.

Berkay sinirle güldü. Kendini zor tuttuğu çok belli oluyordu. Tutku ise sarhoşluğun verdiği etkiyle ağlaması hızlandı.

- O lavuğu öpmene izin mi vereceğimi sanıyosun?

Tutku yaklaşmaya başladı. Gömleğinin yakalarından tuttu ve yavaşça kendine çekti.

- Senden izin almıyorum ki.

Tutku hızlı adımlarla içeriye girdi. Topuk sesleri koridoru inletiyordu. Berkay arkasından gitti. Ama disco o kadar kalabalıktı ki Tutku'yu bulması imkansız olduğunu düşündü. Bar sandalyesine oturdu. Bir şeyler içmeye başladı. Bir yandan da gözleri Tutku'yu arıyordu.

🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃

Ali ile Simge deli gibi dans ediyorlardı. Romantik bir şarkı çalmaya başlayınca herkes bir anda eşlerini buldu.

Şarkı: Billie Eilish-lovely

- Gel buraya.

Ali, Simge'nin belinden kavradı ve kendine çekti. Simge ise ellerini Ali'nin omuzlarına yerleştirdi. O deli gibi dans eden kızın yerine utangaç bir kız gelmişti. Gözlerine bile bakamıyordu. Sessizliği bozan Ali oldu.

- Sadece seninle olmak istiyorum.

Simge utançla yüzünü aşağıya indirdi. Ali çenesinden yukarı kaldırdı.
Gözlerinin içine bakmasını sağladı.
Simge ne yapıcağını bilmiyordu. Yüzüne yaklaşan adama engel olmadı. Dudakları birleşti ve öpüşmeye başladılar. Kalplerinin atışını ikisinde duyabiliyordu nerdeyse yavaşça birbirinden ayrıldılar.

- Ali ben de sadece seninle olmak istiyorum.

Ali sıcacık tebessüm etti ve sarıldılar.

Onları izleyen Berkay kötü günlerin yakın olduğunu biliyordu. Şimdilik mutlu olsunlar diye içinden geçirdi.
Ayağı kalktı ve Tutku'yu aramaya devam etti.
Tutku çoktan Jackson'un yanına gitmişti bile Jackson sabırsızca Tutku'dan adım atmasını bekliyordu.

- Nerde kaldın?

Tutku'nun dengesini bile zor sağladını fark etti. Tam dengesini kaybedip arkaya düşecekken kendine çekti. Dik durmasını sağladı. Yüzlerinin birbirine çok yakın olduğunu fark etti. Tutku karşıdakini Berkay olarak hayal etti. Jackson ise ilk defa Tutku'nun ona farklı baktığını fark etti. Tutku, Jackson'un boynunu tuttu ve kendine çekip öptü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HARABEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin