Sessizlik

206 17 13
                                    

Selamss bebeklerim👋🏻
Bu bölümü Simge'nin ağzından yazmak istedim umarım beğenirsiniz pamuk eller votelere 💞

Tutku beni insanlarla yalnız bırakmıştı. İçimden ona sövüyordum.
Sevda hanımın iğrenerek bana bakması beni istemedikleri o kadar belliydi. Kendimi diken üzerinde hissediyordum. Nermin hanım rahatsız olduğumu anlamış olmalı ki biraz olsa rahatlamamı sağlamak için benimle konuşmaya başladı.

- Simge kızım annen baban nasıl?

Masada ki gerginlik biraz olsun geçmişti.

- İyiler Nermin hanım iş güç ne olsun.

Beklenmedik bir şey oldu Levent bey benimle konuştu. O burnu havada olan adam. Vay be.

- Annen baban ne işle meşgul.

Kendimi Ali'yi istemeye gelmiş gibi hissediyorum. Bir de evim arabam var mı diye sorunlarda tam olsun.

- Babam mali müşavir, Annem Finans departmanı.

Levent bey'in memnun olmuşluğu yüzüne vurmuştu. Ali birden lafa girince resmen şok olmuştum. Ama belli etmemeye çalıştım.

- Lise bitince ne okumayı düşünüyorsun?

Tutku haklıydı Ali'nin çapkın olduğu yüzünden gülüşünden bile anlaşılıyordu. İyi biriydi ama bence tam bir şerefsizdi.

- Mühendislik okumayı düşünüyorum ama pek kesinleştiremedim henüz.

Bu sefer Ali babasına baktı.

- Simge mühendis olursa Şirketimizin kapısı açık öyle değil mi baba.

Levent bey samimiyetle gülümsedi. Bu adam birine benziyordu ama çıkaramıyordum. Siyah saçlı, beyaz tenli bir adamdı. Ali ile alakası yoktu. Ali annesine benziyordu.

- Tabi okusun bitirsin. İşi hazır. Tutku arkadaşlık yapmışsa iyi bir kız olduğuna eminim.

Lafa Sevda hanım girmese çatlardı. Kısa sarı saçlarını kulağının arkasına yerleştirdi.

- Vay be Simge ne şanslısın altı üstü bir yemeğe geldin. İş bile buldun.

Valla ne yalan söyleyeyim haklıydı. Sadece Ali için gelmiştim halbuki.

- Çok teşekkürler.

Sadece gülümsedim. Ama sevda hanım susacak gibi durmuyordu.

- Keşke Tutku'nun da biraz hedefleri olsa. Hiç geleceğini düşünmüyor.

Nermin hanımın yüzü anında düştü.
İşte şimdi sıçtın Sevda. Nermin seni yer.

- Haddini bil Sevda. Tutku'ya bunları diyecek en son kişisin sen ortaokul mezunu biri gelmiş benim kızımı eleştiriyo.

Sevda hanım'ın sinirlendiği çok belliydi. Ama gizlemeye çalışıyordu.
Allah'tan Levent bey araya girdi. Yoksa çok fena ortalık karışacaktı.

- Sevda, annem haklı Tutku okusada okumasada şirkette yeri hazır. O şirkette Tutku'da pay sahibi unutma.

Kız Simge bir geldin ortalığı karıştırdın valla. Bir dakika Levent bey'in kime benzediğini buldum.
Tabi ya nasıl aklıma gelmedi. Tutku'ya kan bağlarıda yok ama bakışlarına kadar çoğu özelliği benziyo. Sanki Tutku, Levent bey'in kız haliydi. Bana öyle geliyordu. Sonuçta Türkiye'de kaç milyon siyah saçlı ve beyaz tenli insan var.

- Levent ben bir şey demedim ki. Tutku'yu düşündüğüm için...

Lafını Nermin Hanım kesti. Nermin Hanım ne kadar Tutku'ya bağlıydı. Öz evladı olmamasına rağmen ona çok değer veriyordu.

HARABEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin