bitirmeden "Sonra Peter sonra." derken annem mutfaktan portakal suyu getirdi bize. Portakal suyunu masaya bıraktı.
Tekrar mutfağa giderken Maya'nın yönlendirmesiyle balkona gittik.
Balkondayken "Annene senin sinirden ormanda koşarken düştüğünü söyledim " dedi bana bakarak.
"Nee? Yalan mı söyledin anneme ?.Dedim tepkili bir şekilde.
Sonra bilmiş bilmiş yüzüme baktı ve " Annen bir ruhun senin peşinde olduğunu mu anlatsaydım ?.
"Aslında evet iyi yapmışsın " dedikten sonra şaşkın bir şekilde " Nee? Ruh mu ? Diye sordum büyük bir ciddiyetle.
Maya , "Dangel'in muhafızları senin peşinde ".
Peter , " Dangel ? Muhafız ? Ne diyorsun Maya ?
Maya ," Artık herşeyi öğrenme zamanın geldi . Yürü gidiyoruz."
Peter, " Nereye ?"
Maya, " Sorularının cevaplarını öğrenmeye."
Peter, " Nasıl yani ? "
Mutfağa gidip anneme birşey dedikten sonra kapıyı yöneldi ve bana bakarak ;
"Hadi Peter kütüphaneye gitmiyor muyuz ?
Kütüphane ? Bu kız kafayı yemiş
Diye içimden geçirirken Maya yanıma gelip kolumdan tutup dışarı çıkardı beni.Peter, " Biraz daha nazik olamaz mısın?
Maya, " Beni delirtme çocuk "
Peter, "Kızma ablaa" öxdmfkxdmfk
Maya, " Senden büyüğüm canım. 16 yaşındayım ben :d" Sanırım annem Maya'ya yaşımı söylemişti.
Utanç içinde onu takip etmekten başka birşey yapmadım. Fena posta koymuştu bana.
Gerçekten bir kütüphaneye gelmiştik . İçeriye doğru girdik.
Maya , "Bekle... Geliyorum."
Peter, " Peki tamam bekliyorum."
Maya rafların arasına girdikten sonra içerisini incelemek istedim.
Kitaplara bakarken hepsinin çok yeni olduğunu farkettim.
Rafları biraz daha incelerken en sondaki rafta kalın bir kitap olduğunu gördüm .
Diğerlerini göre eskiydi. Ne tür bir kitap olduğunu öğrenmek istedim.
Kitabı alırken rafım öbür tarafında Maya yı kulübüdeki iğrenç şeyden beni kurtaran adamı gördüm.
Kitabı yere bırakıp geri çekildim.O adamın başıma gelenlerle bir ilgisi olmalıydı. O yüzden korkarak oradan uzaklaştım. Tam kütüphaneden dışarı çıkacakken Maya beni durdurup .
Maya , " Peter o bize yardım edicek . Gerçekten bize yardım edicek "
Peter , "Bu sefer olmaz Maya bu sefer seni dinlemeyeceğim"
Maya , " Ama yaa. Bana güven Peter lütfen. Güvenmek zorundasın ?
Peter, " Sana güvenmem için bir nedenim yok . Ama birşeyi merak ediyorum . Sen nasıl ormanda gözümün önündeyken birden kayboldun ?
Maya, " Tüm sorularının cevabını öğreneceksin Peter ama lütfen bana güven ? "
Peter , " Hayır sana güvenmiyorum" diye ona bağırdıktan sonra yüzünün düştüğünü gördüm .
Aldırış etmeden eve doğru gittim .
Arkamdan çaresizce " Peterr" diye bağırmasına rağmen arkama bile bakmadım.Eve varınca kapıyı açıp içeri girdikten sonra mutfağa gidip " Anne beni ararsan ben odamdayım " diye söyledim anneme .
Annem , " İyi de az önce Maya ile k - "
Annem sözünü bitirmeden arkamı dönüp odama çıktım.Odanın kapısını açarken " Lütfen beni rahatız etmeyin"
Lafı ortaya attıktan sonra odama girdim ve kendimi yatağa attım .
Aklımda bir sürü cevapsız çınlama ...
Ne yapmalıyım ? Bunlara kafa yorarken Maya kapımın önüne gelip " Girebilir miyim ? " Diye nazikçe sordu.Bende bunu sert bir şekilde reddettim.
Maya , " Bir kere dinlesen? Yalvarırım Peter."
Gözlerim dolduktan sonra ağlıyorken acı dolu sözlerle " Lütfen beni yalnız bırak . Lütfen git. Lütfen git lütfen " diye yalvardım.
Sonrasında Maya' nın ayak seslerinden aşağı indiğini ve annemle birşeyler konuşup gittiğini anlayınca yine yatağa uzandım.
Hala ağlarken " Noluyor ya? Noluyor?" Diye soruyordum kendime.
Gözyaşlarıma hakim olamıyorken başımında zonklamasıyla " Umarım yarını göremem Tanrım " diye dua ettikten sonra ağlamayı kestim. Ardından aklımın bana verdiği komut ile gözlerimi kapadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Adası
Misterio / SuspensoBedenleri tarafından incitilmiş ruhlar... Bedenin ruha bunu yapmaya hakkı yok değil mi? intikamları için kötü ruh kralını uyandıran birkaç ruh... Ölümüne duyulan aşk...