Ik open de zak.er zitten allemaal brieven in. Ddan voel ik iets hards.Heeeh?...zeg ik zacht. Ik probeer her harde ding te pakken. Langzaam vis ik het uit de zak. Het is een ouderwets wit kistje. Ik ben evem stil. Het is wel heel onrespectvol wat ik doe ! Zomaar in me moeders spullen graven. Straks zie ik dingen die ik niet nad mogen zien. Ik wacht nog even en open daarna toch het kistje. Als ik her kistje heb geopend schrik ik. Er zitten allemaal foto's in van mama en een man. Mama met een trouwjurk naast een man. Mama in een cafe met een drankje in der hand. Ze kijkt heel gelukig de camera in. Ze lacht. Zo blij heb ik haar nog nooit gezien. Er is een foto van mama en een meneer op het strand. Ze was toen vast jong want nu durfr ze niet eens met een badpak het strand op. Nog meer foto's van mama. In die tijd was ze echt blij. Dan zie ik een foto waar ik stil van word. Mama ligt in een ziekenhuis bed met een baby in der armen. Ze kijkt vol trots de camera in . Ze ziet er super moe uit. Mama..ze heeft nooit gezegt dat papa bij mijn geboorte was . Ik slik. Ik krijg der tranen van in me ogen. Ik durf niet meer verder te kijken.in de kist zit een geboorte kaartje. Ik lees het: wij zijn op zaterdag de gelukige ouders van Ariala Candy Oldfiew geworden...wow! Ik doe snel alles terug im de kist en loop naar me kamer. Ik weet het nu zeker. Die man is mijn vader . Hij leek verschrikkelijk veel op de man van die site! Ik ga hem mailen. Ik wil hem ontmoeten. Nog dit weekend!
JE LEEST
Brand new life **
Teen FictionAriala is een meisje van 15 jaar.Zij en haar moeder wonen in een klein huisje in de stad.Op een dag krijgt ze een brief van ene k.Oldfiew . Dit zal haar hele leven veranderen !