hoofdstuk 13

35 2 0
                                    

De jongens draaien zich gelijk om.  Logan kijkt geiriteerd naar cody. Cody slikt en zegt: "laat haar jongens,  waarom moeten jullie haar zo behandelen, wat heeft ze jullie misdaan? Niks, dus hou op! " de jongens knikken. "Goed bro " zegt logan opeens lachend. Cody knikt. "Tot morgen guys! "Zegt cody en hij loopt weg. Ik sta stil. De jongens kijken me aan.logan trekt zijn mond open maar ik ren snel weg. Wat een losers.

Na 2 weken...

Ik zit nu al een drie weken op school.  Susi, ina en micela zijn me beste vriendinnen.  We doen al veel samen. Cody en ik zijn maatjes en de jongens pesten me niet meer. Ik blijf staan bij een poster.  Er staat: word jij het nieuwe lid van het cheerleader team?  Ben jij fanatiek, lenig en heb je die moves!?  Schrijf je dan snel in!  Natuurlijk moet je wel overtuigend overkomen!  Het team zoekt geen slappe hapjes. De audities zijn op 24   feberuari.

Cheerleader...ik weet niet of ik dat wel durf.. minnie zit in het team. We hebben thuis veel ruzie en op school doet ze nog altijd gemeen. Dat hele clubje van haar trouwens. Ina komt naast me staan. "Ik kam het aan je zien he? Je wilt meedoen" ik schrik en zeg: " neejoh..ikke." lieg maar niet, schrijf je gewoon in!  Je past er perfect bij!  Ik lacg verlegen en zeg: "meh...oke ik doe het! We lopen naar het inschrijf bord. Snel schrijf ik me.  .

Als we in de klas zitten...

Oke leerlingen doe je boeken dicht! Ik wil iets uitleggen " zegt mevrouw Printer. Er klinkt geroesemoes. Ik kijk snel rond. Cody zit verveeld naar het bord te kijken terwijl  Clara met hem zit te flirten.  Ik lach naar Cody die terug lacht  . Clara kijkt me vies aan.  "Leerlingen "! Begint mvr Printer. Volgende week is het schoolfeest "! En iedereen is uitgenodigd.  Het thema is Verkleed je als iemand uit een sprookje of een tekenfilm, stripboek.  Gewoon als iemand die niet bestaat. Dus geen lady gaga kostuum. Nee! Gewoon verkleed kleding. Er word geen drank geschonken en gamen is verboden!" De jongens zuchten . "Nog vragen? "Vraagt mvr Printer. Niemand steekt zijn hand op.   De bel gaat.  Ik pak me tas en loop de klas uit. Cody tikt me aan.  Vanavond om 6 uur bij de boom in het park? " ik knik en zeg "tuurlijk tot dan! "

Ik em Cody zitten bij de boom te kletsen. "Het schoolfeest lijkt me geweldig" zegt cody. "Inderdaad ,ik heb een kostuum van Winx Club !" Zeg ik terwijl ik in de lach shiet. "Ik ga als Mario! "Zegt Cody. Ik lach. "Wie is dan je peach ?" Vraag ik.  "Niemand...."zegt cody verlegen. Er valt een stilte. "De barbie's gaan zeker als prinsesjes. Grap ik. "Nee,ze gaan als zichzelf! Ze verkleden zich toch elke dag. We liggen al gauw in een deuk. Wil je dan met mij gaan? " vraagt cody zacht. "Umh...ja hoor "zeg ik. Cody kijkt me aan. Ik schiet mijn ogen neer. "Ik moet maar eens gaan! " zeg ik.. terwijl ik ipsta en wegloop. "Doei!! Schreeuwt cody me na. Ik zwaai en loop dan weg.

Brand new life **Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu