Ik loop het vliegtuig uit en snuif de geur van Amerika op. Het is warm zeg! En het ruikt zo.. tja hoe zal ik het zeggen zo Amerikaans. Ik loop met me koffer achter Pap aan. "We moeten eerst nog uitchecken !" Zegt pap terwijl hij zijn paspoort te voorschijn haalt.ik knik. Het is echt zoveel, ik heb net voor het eerst gevlogen en ben in Amerika. Ik blijf hier ook nog eens wonen. Wow! Ik kijk naar alle mensen. Ze praten vloeiend engels, ik zou me maar eens moeten aanpassen aan dit hele gebeuren. In de rij staan een paar meisjes van mijn leeftijd naar me te kijken. Ze glimlachen. Ik lach terug. Ze lijken me heel aardig! Een meisje met een zwarte afro komt naar me toe. "Hey!" Zegt ze terwijl ze naar me zwaait. "Heloe iem Ariala Ent Y Liv hir a long tyme !" Zeg ik met een overdreven engels acent. De meisjes kijken me raar aan. " Das leuk "zegt het meisje terwijl ze me raar aankijkt.
(voor wat duidelijkheid iedereen praat engels maar ik type in het nederlands, bij ariala typte ik engels om te larem zien dat ze met een overdreven acent sprak: ) )
Ze loopt verward terug naar het groepje meisjes. Ik zucht luid. Ik ben pas 4 min in Amerika en ik verpruts al gelijk me kansen. Dat gaat nog eens leuk worden..dus niet. Ik draai me om naar pap die druk aan het praten is met de man van de douane. Ik strijk even door me haar en leun dan tegen me koffer. Straks gaan we naar pap's.. nee!, mijn huis. Ik ga dan Dustin en Minnie ontmoeten. Ik heb geen flauw idee wie dat zijn. Hoe dan ook, hier begint het dus!
We zitten in de auto. Ik kijk verveeld naar buiten. Waneer zijn we er nou!? Serena draait zich om en glimlacht naar me. Ik kijk zonder emotie naar haar. "En bevalt het je? ...je gaat zo minnie en dustin ontmoeten! Ik hoop dat je het leuk vind. Minnie kan je gelijk rondleiden door de school. Mischien worden julie wel maatjes! " babbelt serena door. Ik draai me hoofd weg en zucht. Is die minnie daan een juf ofzo ? Ik friemel aan me shirt. "Ja, jij en minnie kunnen het vast goed vinden, jullie zijn namelijk even oud !" Zegt pap gefocusd op de weg."wat!" Schreeuw ik. Die minnie is even oud !? Wat is er meisje? " zegt serena geschrokken terwijl ze zich omdraait naar mij. "Wie zijn minnie en Dustin!? " roep ik verward. Opeens toetert pap heel hard. "We zijn er! " zegt hij. Ik kijk naar buiten. OmG!!! Dat huis...het is mooier en groter dan ik had gedacht! Het is een blitste villa!.ik storm naar buiten. Ik hoor pap lachen. Serena en hij laaden de koffers uit. Ik loop door naar de vooordeur. Ik kijk naar de grote deur. Dit is mijn deur van mijn huis! Ik wil net aanbellen als de deur openvliegt. Een blond knap meisje doet open . " umm., hallo? Zegt ze arrogant. Ze kijkt me vies aan. "Sorry, ik koop niet aan de.....MAM!,PAP! Schreeuwt ze opeens als ze ziet dat hun bij de auto staan. Serena zwaait en zegt "Schatje!" Pap zwaait slapjes terug. Mam?wacht...pap heeft een ander kind met serena!!! Opeens loopt er een peuter jongetje naar buiten. "Nana! " brabelt hij. Ik kijk de jongen verschrikt aan. Minnie is ondertussen naar Serena toe gelopen. Ik bekijk minnie snel. Ze is slank, best gespierd, dure kleren,veel make up..wow!. Dat is dus mijn half zus. Ik zie dat ze met pap praat. Er brand een steekje jaloezie in me. Ik bedenk me geen seconden en ren naar pap toe. PAP"!? WIE ZIJN DIT?!" pap lacht en zegt: "iedereen loop naar binnen dan leg ik het uit " "wow! Daddy, wie is dat meisje en why the fuck noemt ze jou pap? Zegt ze boos. "Ga nou naar binnen minnie!" Zegr serena "papa legt het zo allemaal uit! "
We zitten met zijn alle in de woonkamer. Het is er mooi en luxe ingericht. Je hebt een geweldig uitzicht op het zwembad en naar de tuin. Het is er verfrissend en warm . "Minnie,schat " begint pap. " je weet dat ik naar Nederland ging om Mam op te halen, nou toen ik haar dus ging halen bedacht ik me dat het mooi de tijd was om me dochter Ariala te bezoeken. Ik mailde haar en we belde. In die tijd bedacht ik dat het veel leuker zou zijn als ze bij mij wou wonen en dat wilde zij dus! " ik kijk snel naar minnie die verwaand naar me kijkt. Ik sla me ogen neer. Ik moet dus uitgerekend met dat wijf hier wonen!? ..dan was ik veel liever bij Mama blijven wonen. "Minnie, maak er gewoon wat leuks van, je zult zien dat het al snel went " lacht serena. Minnie knikt, staat op en loopt naar boven. Er valt een stilte. " ik ga Dustin maar eens in bed leggen "zegt serena terwijl ze wegloopt en dustin optilt. Pap staat op en gaat ook weg. Ik sta verstijfd. Ik voel me niet meer op me gemak. Een half zus en een half broertje..nooit gedacht. We delen de zelfde vader...vreselijk! Ik besluit om maar eens een blokje om te lopen.
Ik ben in een parkje . Ik zit op een bankje. Het park is vol met mensen. Er is een gezelig sweertje. Er rent een jongen langs. Precies voor het bankje struikelt hij. Ik begin te lachen. De jongen staat op en kijkt me vaag aan...
JE LEEST
Brand new life **
Teen FictionAriala is een meisje van 15 jaar.Zij en haar moeder wonen in een klein huisje in de stad.Op een dag krijgt ze een brief van ene k.Oldfiew . Dit zal haar hele leven veranderen !