hoofdstuk 11

45 2 0
                                    

"Hey,  jij weer" zegt het meisje vrolijk. " ik ben ina!  Ik geef Ina en hand en zeg.  " ga jij ook naar de Northern East Highschool  ?" Jep !  Jij ook? " vraagt ina terwijl ze haar vriendinnen wenkt. "Ja ,leuk!" Zeg ik terug . Haar vriendinnen komen aan . Ik lach naar ze. " dit zijn susie en micela !" Zegt Ina terwijl ze haar vriendinnen aanwijst. "Hey! Zeggen Susie en Micela in koor. "Hey ' zeg ik verlegen  terug. Ik bekijk de meisjes snel. Susie heeft zwart ,lang haar en een schattig gezichtje. Ze is best klein . Micela is blond en heeft een vlecht in der haar. Ze is de langste van het stel . Ze lijkt veel jonger dan je zou denken . Ina heeft kleurige make up op en een afro . Ze lijkt me heel creatief. Daar komt de bus ! Mijn schooldag begint al goed!

Ik loop door de reusachtige school  . Ik heb geen idee waar ik heen moet. De lokaal wiseling duurt hier 10 min. Veel kinderen etem daarom ook even of gaan snel naar hun kluisje . Ik moet eerst naar de administratie . Dat is aan het einde van de gang op de tweede verdieping. Ik moet dus twee omhoog . Ik heb best haast want ik wil niet als laatste de klas in . Dat is akward ! Terwijl ik loop bekijk ik de gang goed. Dan zie ik minnie staan. Ze staat met een groepje van 10 meiden en daar in het midden staat zij met 3 andere meisjes. Ik zie Delesy kijken. Ze fluistert iets . Daarna kijkt het hele groepje naar me. Ik zie minnie der gezicht wit trekken .  Een meisje stoot haar aan en lacht . Het valt me op dat de meisjes allemaal veel make up dragen en ordinare kleding. "Hey nieuwe! Waar kom jij zo lelijk vandaan " word vanuit het groepje naar me geschreeuwt. De hele crew lacht . Ik verstijf en sta stil. De meisjes kijken me spottend aan . Ik heb een goed plannetje . Ik loop op de meiden af en zeg :" minnie je moet wel tegen Pap zeggen dat ik vanavond met Logan naar de bios ga he?!" Ik giechel heel overdreven , schud met me haren en loop heupwiegend weg. In mijn oogghoek zie ik Minnie en Delesy verstijfen. Lekker voor hun ! Denk ik . 

De administratie is gelukt. Ik moet nu naar lokaal 5EwA. De namen van de lokalen zijn hier heel raar. Pff..de bel is net gegaan . Ik ben te laat! Ik baal als een stekker. Daar is het lokaal. Gelukig nog noet iedereen is er. Ik zie Ina zitten . YESS! ik zit bij hun in de klas. Ik ga snel naast Susi zitten. We beginnen gezelig te kletsen . Logan wandelt binnen. Shit! Zit ik met die mafkees in de klas ! De leraar dort de deur dicht. Oke kids! Pak je wiskunde boek ! Ik wil gelijk beginnen . Ik raak in de war . Hoe heet die leraar en welk hoofdstuk? Weet hij wel dat ik nieuw ben ? Susi kijkt naar me en zegt :"hier gaat het altijd zo ,je moet gewoon rustig meedoen ! Kijk maar met mij mee !" Ik knik gerust. Pfie.. Opeens vliegr de deur open. "MINNID,DELESY,ClARA EN CRESY!  DIT IS AL DE VIJFDE KEER DEZE MAAND DAT JULLIE TE LAAT ZIJN ! brult de leraar. Verontwaardigd gaan de meisjes zitten.  Minnie kijkt me vies aan...

Brand new life **Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu