De jongen blijft maar staren."hey"piep ik. De jongen kijkt me doordringend aan. "Um...hey.. hoest? " zegt hij nonchalamt maar nog steeds verwarend. " wat is er? "Vraag ik verlegen aan de jongen. "Owh, niks je doet me alleen aan iemand denken! " lacht de jongen terwijl hij rechter gaat staan. Ik giechel en sta op. "Ik ben Logan! " zegt Logan terwijl hij zijn hand uit steekt. "Hey, ik ben Ariala " zeg ik terwijl ik zijn hand schud en me ogen neersla. Ik voel me raar, dit is de eerste keer dat een jongen me niet negeerd. Logan lacht.hij is best knap. Hij heeft bruin haar, bruine ogen, cute face en een sweater aan. Hij is best gespierd.Opeens hoor ik voetstappen. Er komt een meisje aan. Ze kijkt woest naar mij en dan naar Logan. "Logan ik heb je 5 x gebeld maar je nam niet op ! Ik heb ook nog eens naar je huis gebelt, ik zoek je al de hele tijd , Waar was je en wie is die Bitch daar "! Ratelt het meisje door . Ze is klein , heeft krullen ,een pak make up en een navel shirtje aan. In haar handheeft ze een zwart hand tasje. "Delesy ,babe , niet zo boos ! Ik was gaan wandelen en dit meisje viel dus ik hielp haar alleen ,niks meer !" Zegt Logan stoer terwijl hij me vies aankijkt. Ik raak in de war , waarom die blik en ik was hellemaal niet gevallen !? Ik zet me hand in me heup en ga weer op het bankje zitten. "Baby, kijk niet zo boos!" Geint logsn terwijl hij de Delesy vastpakt, rondzwiert en zoent. Jikes! Recht voor me neus netalsof hun leven er van af hangt. Gross! Ik sta op en loop weg. Ik voel ogen in me rug branden. Ik denk aan mam . Wat zou ze nu aan het doen zijn?
Pov Broke (moeder vam Ariala)
Ik sta in de kamer val Ariala. Het is volkomen leeg. Ze is weg. Voorgoed! Kris heeft haar gestolen. Niet zij ook al...
Pov Ariala
Ik word wakker. SHIT! IK HEB SCHOOL!ik schiet uit bed en spring de douche in. Me eerste schooldag. Het word zo anders. Ik ben best zenuwachtig. En minnie maakt het daar niet beter op. Wat moet ik aan? Wat zijn de trends in Amerika ? Ik wil gelijk een goeie indruk maken! Ik loop snel naar de wasruimte. Er ligt allemaal pas gewassen kleren. Mijn oog valt op een zwart shirt mer daarop: REAL BITCHES ONLY WANT CHANEL! De tekst vind ik wel leuk en het shirtje ziet er hip uit. Ik doe die aan! Ik zie een spijkerbroek hangen. Hij is hellemaal wit met een goude rits eraan. Perfect! Ik pak de kleren en loop terug naar de badkamer. Snel kleed ik me om. Ik heb nog geen boeken. Dat hoeft pas later had Serena gezegt. Ik kijk in de spiegel. Wat zal ik met me haar doen? Ik besluit om me haar in een staart te doen . Goedkeurend knik ik. Jep! Ik zie er goed uit. Ik wil naar buiten gaan on me fiets te pakken als ik bedenk dat er een schoolbus komt om je te brengen . Op de site van de shool staat hoelaat de bus komt. Ik ga snel naar de site. Om 8 uur precies stopt de bus in HeadHood road. Dat is hier dichtbij. Ik besluit nu te vertrekken omdat ik naar de bus moet lopen.Minnie gaat met de auto. Pap bood me aan om met haar mee te rijden maar ik wou niet. Ik heb geen zin in dat gedoe.
Ik kom net aan bij de bushalte. Het is druk. Er staam allemaal tieners met rugzakken, skateboarden en sommige met koffertjes. Ik kijk om me heen. bijnaa iedereen zit op zijn mobiel of kletst met een vriend of vriendin. Opeens zie ik het meisje van het vliegveld. Met de afro. Ze staat daar met twee andere. Das toevalig! Ik stap over me angst heen en loop op de meisjes af. 'Hey" zeg ik....
JE LEEST
Brand new life **
Teen FictionAriala is een meisje van 15 jaar.Zij en haar moeder wonen in een klein huisje in de stad.Op een dag krijgt ze een brief van ene k.Oldfiew . Dit zal haar hele leven veranderen !