hoofdstuk 17

36 2 0
                                    

NEE! "MINNIE ALSJEBLIEFT!ZEG DAT HET EEN GRAP WAS? "Krijs ik. Ik sta op en begin te ijsberen. "Fock...." zeg ik stampvoetend. Waarom gebeurd dit mij!? Waarom...zeg het me please!? Cody heeft Clara gezoend. Een verdomme wijf....daarom voelde het dus goed. Pff. Ja hoor. Me leven is een hoop onzin. Minnie staart naar de vloer..ze kijkt me aan, ik kijk terug. Plotseling barsten we in lachen uit. De tranen rollen over onze wangen. Ik vergeet even al de stress en lach me stuk. Minnie staat op en loopt gierend naar boven. Ik kijk haar na. DIT WAS ZO GEZELIG! GEWOON AWESOME! Dan schiet ik weer in stress. Er moet zoveel gebeuren.

Ik moet cody alles uitleggen

Die date afzeggen

Clara spreken

Ina,mecala en sussie uitleggen waarom ik ze niet meer heb gebeld de laatste tijd...

Phoephoe..ik wil net naar boven lopen als de bel gaat. Ik doe open.  Er staat een meisje voor de deur."hallo, ik ben Alice..." ...

Ik zeg niks. Waarom praat je nederlands?"vraag ik verbaasd. " ik wil graag zo snel mogelijk onderdak,ik moest vluchten uit nederland omdat ik naar een pleeg gezin moest en me vader zat in de cel en... "

Stop maar"zeg ik kalm. Maar waarom kom je dan juist hier?" Vraag ik terwijl ik op de klok kijk. Shit! Al zes uur,het begint donker te worden...het meisje slaakt een zucht en opeens valt ze flauw. Ik trek bleek weg. "Shit!" Wat is dit? What the. ..

Brand new life **Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu