hoofdstuk 19

47 3 0
                                    

Pov ??

"Juist!" ik heb het adress gevonden. Mijn leven zal voor je het weet weer geweldig zijn. Nu word zijn leven maar een hel. Wacht maar af. Ik vertrek al volgende week!

Pov Ariala

Vandaag is het zover. De auditie. Cheerleader! Ik ben zo zenuwachtig. mecela had al eeder mee gedaan." de jurry is echt heel gemeen,ze kappen je gewoon af. ! 1 klein foutje en ze lachen je al uit!  Had ze met een treurige blik vertelt. Ik voelde toen gelijk wat zei voelde. Het is bijna tijd voor school . ik ben gister nog naar de Sasy shop geweest. Daar hebben ze hele leuke kleren. Ook sport kleding.dus daarom kocht ik maar gelijk een nieuw sport setje."ze letten ook op je kleding!" had mecela ook nog gezegd. Ik doe me haar in een staart en werp in blik in de spiegel. Hm..mischien nog een beetje foundation. Ik breng het créme achtige spul aan op me gezicht . jup! Im ready to go. Ik draag me sportkleding gewoon naar school .  dan hoef je jezelf niet omtekleden in de kleedkamer. Daar zitten allleen van die jaloerse meiden je vies aan te staren. Ook van Mecela gehoord. Het is best handig als een van je bestie's  al eerder heeft meegedaan aan een auditie. Is alleen maar beter. Dan kan je jezelf  teminste beter voorberijden. Ik moet nu echt gaan. Ik loop naar de bushalte. Daar staan ina,susie en Mecela al te wachten. "ariala!!gillen ze in koor. Ze rennen naar me toe. "Ben je er klaarvoor?" zegt susie vrolijk. Ik knik en zeg : " valt mee ,ik ga haast dood !" dat zijn de zenuwen "lacht ina. Ik lach verlegen.  De bus paseert de halten. We stapen in.


Het is tijd voor de auditie . ik en 21 andere meiden staan voor de deur. Er komt een blond meisje de deur uit. Nu pas zie ik dat het minnie is. Iedereen gaat recht opstaan en doet zijn moet dicht. "Okr,we roepen namen op!als je word genoemd ga je de zaal binnen . als je klaar bent blijf je hier. Als iedereen is geweest roepen we de namen op van de mensen die naar de tweede ronden mogen. Dat zijn maar 14 mensen !Als je het niet bent ga je weg en dan is het over. Begrepen !?" schreeuwt minnie. "Ja" roept iedereen snel. "Oke" zegt minnie.Franci werolm "! Een meisje met korte bruine krullen loopt de zaal in . iedereen kijkt zwijgend toe .

"ariala ,hoe je ook heet ,kom !" schreeuwt een meisje. Ik loop de zaal binnen. Mijn hart. Ik zie minnie zitten,ze glimlacht naar me. Pfie! Ik ben zo blij dat zij in het team zit. Begin" zegt een meisje met zwart haar. Ze is donker met krullen. Zze kijkt me vies aan. Omg! Het is delesy.......hola back gurl van gwen stefanie begint. Daar ga ik. Ik klap eerst in me handen en maak dan.een salto ,ik doe wat danspasjes en dan een handstand. Ik draai me om en doe ik sprong en eindig in de splagaat . de meisjes aan de tafel knikken . zelfs delesy ! Ga. Maar " zegt ze snel. Gabby Duby !!

Alle meisjes zijn geweest -,-

Het is nu tijd voor de uitslag wie der naar de tweede ronden mogen.  Er zijn al 12 namen genoemd. En ik zit er niet bij. Gabby duby! En als laatste Ariala nog wat! Ik spring op en juich.yess! Ik ben naar de tweede ronde. De tweede ronde is gewoon met de groep andere meisjes pasjes nadoen.  En er blijven dan 5 over. Die 5 zijn dus de nieuwe meiden van het team. Ik ga naast gabby zitten. ze lacht vriendelijk. 'Hey!" zeg ik. Ze lacht en zegt :heyy" ben je zenuwachtig!? Leuk dat we door zijn he! In welke klas zit je!? Vraagt ze aan een stuk door. Ik knik en zeg : inderdaad leuk dat we doorzijn . ik ben me klas naam vergeten.! Stom van me he? Ik zit bij minnie in de klas mischien dat dat je helpt!" owh ,ja dan weet ik welke klas. Je zit in de.klas van de vriendin van me broer! Lacht Gabby. " oh echt!? Wie is je broer dan ? Vraag ik best verbaasd. "Logan!" zegt Gabby. Ik verstijf...logan?! Shoet.. "Gaat het wel ?"vraagt Gaby bezorgd . ik knik " ja hoor ik moest even denken wie logan ook alweer was !" lieg ik. Ik bekijk Gabby. Ze heeft een zwarte vlecht. Ze is super slank ,klein maar best cute. Ze heeft echt een schattig pakje aan ! Een kawaii topje met een paars broekje en gele sokken. Roze sneakers. Best gedurfd maar ook leuk. " oke meiden kom naar binnen!" roept minnie. Ik loop maaar opeens duwt iemand me om . ik val op de grond van de pijn. "Auw!" krijs ik. Het deed echt pijn. Me enkel.

Brand new life **Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu