hoofdstuk 16

44 2 0
                                    

De popi's lopen met prachtige pof jurken de trap af. Ineens begint iedereen te klappen en juichen. Ik kijk vol verbazing naar de trap. Wow!...eerlijk is eerlijk. Ze zijn echt mooi. Ik schrik als de muziej ineens knalt. Iedereen begint weer te dansen en te feesten. Cody komt aan. Hij geeft me een beker punch. Ik neem en slok en geef cody een schouder klopje. "Bedankt" zeg ik tegen cody die begint te stralen. Als onze bekertjes op zijn vraagt cody "wil je deze dans! Mijn fee? " ik begin te lachen en voel me heilig. Mijn eerste dans met een jongen . Dit moment word prachtig!

All of me begint. Ik en Cody schuifelen rond. Het voelt net als een sprookje. Niks maakt me nog uit! Opeens zie ik dat Clara vies naar ons kijkt. Ze fluistert iets in de oor van Cesy. Cesy huppelt weg. Ik schud met mijn hoofd en geniet van moment.

De muziek stopt. Iedereen juicht. Ik kijk cody aan. Hij lacht. ❤❤❤❤

Het feest is nu al een anderhalf uur bezig. Het is de tijd van me leven. Ik sta bij mecela. We eten wat chips. Opeens gebeurt er iets vreselijks. Het gaat snel.....omg...neeeheheeesss! CODY! Ik wil weg rennen, hij is haat hem. Vuil joch! Cody stond bij de tafel .opeens kwam er iemand met een spiderman pak op hem af. Ze zoende...cody is homo! Dat is niet erg, maar wel dat hij me heeft bedrogen. Cody, me beste vriend. Ik kan het niet aan. Opeens zie ik dat alle popi's lachen. Ze wijsen en giechelen. Het lijkt een nachtmerrie. Ik ren de trap of. Naar buiten,ik gooi de deur open en ren.het duister in.

Het is nu vakantie. Ik heb al 23 berichten van Cody
Vergeef me het gebeurde zomaar
Please!

Laat me het uitleggen, ik hou alleeen van jou!

Neem op! Je moet luisteren.

Er valt niet te luisteren.. hij. Ik verwachte het niet van hem. Gay, cody. Mijn eerste liefde. Me beste vriend. De tranen stromen over mijn wangen. Minnie komt binnen. 'Huil je nou? " vraagt minnie. "Dat zie je toch! " snauw ik snikkend terug. Even staat minnie stil en dan kijkt ze me weer aan. Ze gaat naast me zitten en slaat een arm over me heen. Ik ben verbaasd....

"Wat wil je? " snauw ik terwijl ik me probeer los te wurmen. "Waarom altijd zo kwaad, ik ben je zus,ik kan helpen"zegt minnie rustig. Ik kijk haar vaag aan. "Dit is een joke zeker?" Ze schud haar hoofd en staat op. "Dan niet"zegt ze terwijl ze naar boven gaat. Ik ben licht geschokt. Wou ze me echt helpen? Wow! Ik besef nu dat ik de grote bitch ben. Opeens denk ik weer aan Mama. Ik mis haar. Zal ik naar huis bellen? Nee. Voor je het weet doet ze raar ofzo . Ik raap me tel op en open me chat. Cody heeft me 65 apps gestuurt. Ik open ze en lees ze. Het blijkt een heel verhaal te zijn.
Luister
Als je niet met me wilt bellen app ik je maar
Kijk
Het zat zo
Ik stond rustig
Opeens kwam er een jongen in een spiderman pak aan
Hj kuste me ineens
Ik schrok en bleef daarom verstijfd
De spiderman liep weg
En ik wilde jou zoeken
Maar je was al weg
Toen ging ik ook maar naar huis
Please vergeef me
Ik kon er toch ook niets aan doen

Wow! Zou hij de waarheid spreken? Hij wist het zelf dus niet! Er verschijnt een glimlach op me gezicht. Ik sta op en doe een dansje. Ik pak me spullen en ren naaar zijn huis. Ik bel vol trots aan. Als cody ziet dat ik het ben begint hij te stralen. Hij pakt me beet en zoent me. Ik loop achter hem aan naar boven.

Dat was 3 weken geleden. Ik en cody zijn een stel! Als ik naast hem loop voel ik me zo blij. Cody wou dat ik kwam. Ik bel aan. Zijn zusje van. 10 doet open. "Hij is boven!"zegt ze. Ik knik en storm naar boven. Ik doe de deur open waar ik zie dat cody in eem boxer op zijn bed ligt. Ik verstijf. Nee tog!? Hij lacht en zegt "maak je geen zorgen, het is heus niet wat je denkt . Ik glimlach weer relaxt en ga naast hem zitten. "Ariala, weet je nog die zoen met die spiderman"? Ja "zeg ik voorzichtg. "Ik heb gelogen, ik voelde toch wat . Ik weet niet wat het was maar, het voelde goed! " ik veer overeind "Doei"zeg ik terwijl ik probeer op te staan. "Ariala schat! Please doe niet zo! "Hij houd me vast en trekt een deken over ons heen. ""NEEEE!" Gil ik en haal de deken weg. HELP!

Brand new life **Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu