hoofdstuk 14

28 1 0
                                    

Het schoolfeest begint straks. Pap en Serena zijn net vertrokken op zakenreis em Dustin mocht mee. Nu is het dus Minnie en ik.  Eigenlijk valt het wonen met pap best tegen.  Hij is vaak weg en we hebben weinig gepraat. Dustin is heel schattig. Hij kan me naam al zeggen. Arnata " zegt hij. Heel cute. Minnie heeft echt een mooi kostuum.  Ik zag haar op internet naar een prachtige, prinsessen trouwjurk kijken. Die heeft ze toen bestelt. Zij en haar vriendinnen gaan dus toch alles prinssesen. Jikes...dit is mijn eerste schoolfeest. Vroeger ging ik nooit. Ik had toch niemand. Maar nu wel. Cody komt me straks halen. Best spannend. IK besef dat het een soort date is..wauw! Ongeloofelijk. Ik ben verkleed als flora. De voorste lokken van me haar heb ik blond geverfd. Ik kijk in de spiegel. Mischien wat meer glitter spray. Ik pak de bus en spuit het rond.  Daarna kijk ik in de spiegel. Jep!  Ik zie er goed uit. Ik pak me laarzen en trek ze aan. Het leukste ia dat het schoolfeest in de kelder van de school is. Er is een trap en cody zegt dat daar een loper over heen hangt. Er belt iemand aan. Blij ren ik naar de deur. Ik trek als een bezetene de deur open. Er staat een man in een pak voor de deur. Hij wijst naar een auto. Ik zie een prachtige roze limo. Bijna wil ik huilen van geluk. Heeft cody dit gedaan! Ik kijk in het rond of ik hem kan spotten.  Ik loop met me  mond open van  verbazing de portier achterna.  "Gaat u maar zitten mvr minnie! " zegt de portier met een ouderwetse toon. Ik verstijf. Dit is de limo van minnie!  Het was te mooi om waar te zijn. Ik zie minnie heupwiegend naar buiten wandelen.  Ze ziet er geweldig uit. Eerlijk is eerlijk. Ze lijkt wel een echte koningin die elk moment haar koning kon verwachten. Ze zou daarna naar haar koets lopen om naar het grootste bal van de eeuw te gaan waar ze een spetterende entree zou maken. Minnie schud met haar haren en steekt haar neus naar boven. Terwijl ze langs me loopt ruik in een lekere geur. Als ik een jongen was zou ik alang gesmolten zijn. Ik voel me gelijk onzeker. Ik zie er vreselijk uit. Zo simpeltjes. Ik wil niet meer. "Joehoe! Ariala "! Word er opeens geroepen.  Ik kijk om me heen en zie cody staan. Ik voel me gelijk beter en ren naar hem toe. Hij ziet er cute en tegelijk grappig uit. Gaat u maar zitten feetje"zegt cody charmant. "Ik vlieg wel! " grap ik. Dan besef ik dat we met de fiets gaan. Chips! Dat is zo niet cool.  Ik ga zitten en cody fietst weg.

Ik en cody staan voor de deur. Cody knikt naar me en we lopen naar binnen. Ik word verdoofd door de muziek en het gejoel. Wauw!  Het lijkt net een discotheek. En dit is de school!? Langzaam lopen we van de trap af. "Ik ga wat te drinken halen !" Zegt cody. Ik knik en loop naar Ina ,Susie en Mecela toe.  Mecela is verkleed als een elf. Ina als een poes en Susie als minie mouse. "You look cute"! Gilt Mecela stralend. "Jij ook! "Zeg ik tevreden.  Ineens tikt Ina ons aan. Er valt een stilte. Iedereen kijkt naar de trap. Ik zie een paar hakjes.  Dan valt mijn mond open...

Brand new life **Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu