hoofdstuk 18

61 3 2
                                    

Wat gebeurt hier? Er gaan duizend vragen door me hoofd. Ik kan niet meer helder denken ! Wie is dat wijf? Waarom ik? Wat gaar cody zeggen?,wat moet ik doen? Dat soort vragen. Dat meisje heeft hulp nodig ,en snel! Maar hoe..? Een random wijf valt flauw voor me deur!? Nee.... Omg! Ik weet wat ik moet doen! Ik bel gewoon de politie voor dit meisje  die pikken haar wel op.  Zo das 1 ,nog een miljoen problemen te gaan....

..............

De politie rijd de straat uit. Ik zie het meisje door het raam naar me kijken. Ze ziet er bang uit. Ik voel me best schuldig. Ze heeft zoveel meegemaakt ,ze heeft de politie al vaker op der dak gehad en nu weer. Ze had vertrouwen in me, en ik wees der af. Ik ben echt een vreselijk wijf. Nee,ik ben niet vreselijk...al dit gedoe is me gewoon naar het hoofd gestegen. Ik ben een bitch. En nog een hele erge ook. Waarom ik ? Deze vraag glamt altijd door me hoofd. Was ik maar bij mam gebleven. Dan was er geen gedoe ,mijn  oude leven. Het deed me geen pijn ,ik was het gewend.ik besluit om een blokje om te gaan. Dat is altijd goed voor mijn hoofd. Ik pak me jas en trek me uggs aan. Ik loop de straat uit ,langs cody's huis. Ik weet niet waar ik heen ga. Ik laat me meevoeren door de wind. Ik wil niemand zien,ik wil niet denken. Ik wil een free mind. Ik loop met me hoofd in de wolken door . opeens bots ik tegen iemand aan.  Oef! De arm van diegene kwam recht in me maag. Ik proest en kreun. Degene draait zich om. Opeeens verdwijnt de pijn in me maag. Ik ben hyper ,heek hyper! Ik wil gillen rennen springen Ik kijk recht in de ogen van Cody. En omg ,het voelt zo vertrouwt. Ik wil in zijn armen springen. Zeggen dat ik van hem hou. Dat ik nog altijd aan hem denk. Dat hij me one and only is. "Cody" piep ik. Cody kijkt verlegen terug. "Ariala..." zegt hij zachtjes. Dan barst ik los. Alles komt er in 1 keer uit. " owh cody ,ik ben zo blij je te zien ,het spijt me dat ik zo deed ,ik begrijp je nu ,minnie heeft me alles verteld. Clara wou mij jaloers maken door in een spiderman pak verkleed te gaan en jou te zoenen ,je zoende een meisje  en daarom voelde het goed !"" nu begrijp ik je gevoel,ondanks dat clara goed kan zoenen ,ik hoop dat je deze nooit vergeet !" en dan pak ik cody beet en zoen hem volop zijn mond. Cody pakt mijn hoofd beet en streelt door mijn haar . en we zoenen. Het voelt goed,beter dan ooit. Alle stress is weg. Ik vergeet alles om me heen. En zo zoenen we nog even door...

Supah kort ,heb lang niet geschreven ,ik had geen inspiratie ,gellukig heb ik dat nu wel. Please vote! Xx love you

Brand new life **Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu