Μολις μπήκαμε στο σπίτι είχα μεινει παγωμένη στην θεση μου. Για διαμέρισμα, το σαλόνι ηταν τεράστιο, σχεδόν οσο ηταν το δικό μου το διαμέρισμα. Γκρι καναπές, πράσινες σκούρες πολυθρόνες και κίτρινα μεγαλα μαξιλάρια. Ήταν πανέμορφο, ειχε μια υπέροχη θέα , που από τα τεράστια παράθυρα, έβλεπες τους ουρανοξύστες απέναντι.
《Μωρο μου, ειναι υπέροχο. 》 ειπα ενθουσιασμένη και τον αγκάλιασα .
《Ολο δικο μας chica.》μου έκλεισε το μάτι και με κόλλησε στον τοιχο αμεσως και άρχισε να με φιλάει.
Με σήκωσε στα χερια και με οδήγησε προς το δωμάτιο καθώς με φιλούσε. Δεν με αφηνε να κοιτάξω απολύτως τίποτα εκτός από εκείνον . Τα χερια του μου εβγαλαν γρηγορα το παντελόνι μου, και το πουκάμισο το οποίο φορούσα. Με έριξε πανω στο λευκο πάπλωμα και μου έσκισε το εσώρουχο.
《Τι πας να μου κάνεις; 》 απάντησα πονηρα λαι εκεινος με γύρισε ετσι ώστε το στήθος μου να ακουμπά στο στρώμα του κρεβατιού
Μπήκα μέσα μου και η ανασα μου κόπηκε. Ένιωθα λες και αυτό που συνέβαινε αυτή την στιγμή δεν είχε ξανά γίνει. Τα βογκητα μου γέμισαν το δωμάτιο και η ιδέα οτι κάποιος μπορεί να μας έβλεπε απο τα παράθυρα του δωματίου μς έκανε να διεγειρομαι περισσότερο. Επιασε τα μαλλιά μου και άρχισε να τα τραβάει καθώς έμπαινε μεσα μου.
《Φώναξε πιο δυνατά θέλω να σε ακούνε. 》 είπε και βαρεσε τους γλουτούς μου .
. . .
5 ώρες αργότερα
Μόλις ανοιξα τα μάτια μου τον είδα να καπνίζει καθώς στέκεται στο μικρό μπαλκόνι. Πήρα μια βαθειά ανάσα και τύλιξα το σεντόνι γύρω μου. Αφου βεβαιώθηκα οτι δεν φαίνεται κάτι, βγήκα εξω . Έβγαζε το καπνό αργα απο το στόμα του και γυρισε να με κοιτάξει.
《Πως νιώθεις που γύρισες ξανα εδω ; 》 ρώτησε και εγω αμέσως χαμογέλασα στραβά .
《Μωρό μου είναι υπέροχο, μου είχε λείψει τόσο πολύ η Μαδρίτη.》 Απάντησα και τον έσφιξα αμέσως στην αγκαλιά μου, ομως ενα πολυ δυνατός θόρυβος μας σταμάτησε και με έκανε να απομακρύνθω.
Εκεινος έφυγε από κοντά μου και έπιασε στα χερια του ενα πολυ βαρύ κηροπήγιο που είχε μεσα στην κρεβατοκάμαρα. Οδήγησα τον εαυτό μου να τον ακολουθήσει μεχρι που ακουσα μια βροντερή φωνη να με σταματά. Τα ποδια μου έτρεμαν από τον φόβο καθως ακολούθησα το ένστικτο μου και πηγα προς το σαλόνι. Ενα ψηλός άντρας με κουκούλα με συνόδευε με ένα μαύρο οπλο, το οποίο μπροστά είχε σιγαστηρα. Η ανάσα μου κοπηκε και δακρυα άρχισαν να τρέχουν απο τα μάτια μου.
YOU ARE READING
Our Slang
Teen Fiction《Δεν συνηθίζεις να είσαι τόσο σιωπηλή όσο είσαι αναμεσα μας , τι σου συμβαίνει;》με ρώτησε ο Νίκος και εγώ μπερδεμένη δεν ηξερα να απαντήσω. Τον ήθελα τόσο πολύ, αλλα εκεινος ίσως και να μην το μάθαινε ποτέ.