Με κοιτούσε, αρκετή ώρα δεν μιλουσε ομως . Μου φαινόταν περίεργο μπορω να πω. Παρολα αυτα εγω ειχα το μυαλό μου αλλού. Σημερα επιτέλους θα ερχόταν ο Aron από την Ισπανία για να μείνει μαζί μου. Τον γνώρισα περίπου πριν επτά χρονια που εμένα στην Ισπανία με τους γονείς μου. Ο πατέρας μου ηταν άλλωστε απο εκεί. Έτσι εξηγείται το γεγονος ότι δεν έμοιαζα στον Χρήστο. Είχα σκουρόχρωμο δερμα και κάστανα μαλλιά, ενω τα μάτια μου ηταν καταπράσινα.
《Τι κοιτάς ετσι το κινητό σου ρε αγαπη ποιον περιμένεις; 》ρώτησε ο Χρήστος και εγω γέλασα.
《Σου εχω πει για τον Aron. Τελείωσε τα γυρίσματα απο την σειρά ππυ παίζει και έρχεται για λίγο καιρό να με δει.》 Ειπα χαρούμενα με τον Νικο να με κοιτάει αλλα να γυρνάει το βλεμμα του άλλου χωρίς να το αφορά.
《Και σε πιια σειρά παίζει ο φλώρος απο την Ισπανία;》 ρώτησε ο Μήτσος και εγω γέλασα απαλά καθως ανοιξα την τηλεόραση για να τους δείξω τον Aron στο Elite.
Καθώς παρακολουθήσαμε την σειρά, τους έβλεπα να ειναι το ίδιο αφοσιωμένοι με εμενα . Η αλήθεια είναι πως η σειρά αυτή είναι πολύ γνώστη στο Netflix. Ο Χρήστος παρακολουθούσε καθως κάπνιζε αλλα ο Νικος με κοιτούσε αφοσιωμένος .
《Πως τον γνώρισες;》 ρώτησε το αγορι με τα σκουλαρίκια στα αυτια.
《Ηταν γείτονας μου στην Ισπανία. Δεν μιλούσαμε πολυ τα πρωτα χρόνια. Πριν φύγω όμως λόγο ότι άρχισαν οι γονείς μας να κάνουν παρέα, άρχισαμε να μιλάμε. 》 εξήγησα και εκεινος έγνεψε θετικά.
《Και που θα μείνει;》 ρώτησε καθως με κοιτούσε.
《Εδω μαζί μου , δεν το συζητάω. Θα κοιμηθεί ο Χρήστος στο καναπε και ο Aron μαζι μου για να μην νιώθει αβολα . Τον ξερω παρα πολυ καλα, αν μείνει στο καναπε νομίζει οτι δεν τον θελω εδω.》 Ειπα και εκεινος γελασε ειρωνικά .
《Ωραίος ο φιλος σου μικρό, θελω να τον γνωρίσω αν φυσικά μιλάει ελληνικά, αλλιώς αστο καλύτερα. 》ο Χρήστος με ενημερωσε και εγω γελασα καθώς ήξερα οτι αφού ειχα μαθει στον Aron ελληνικά, θα περνούσε από ανάκριση .
Η ωρα περασε και ο Νικος με τον Μητσο εφυγαν. Απο την ωρα που έμαθε για τον Aron φάνηκε πολύ νευριασμένος, βέβαια μπορει να ειναι και σύμπτωση. Δεν μπορουσα να καταλαβω γιατί συμπεριφερόταν έτσι αλλα ίσως επρεπε να να μαθω να συμβιβάζομαι με την σκέψη οτι δεν με θελει επιτέλους. Πέντε χρόνια προσπαθούσα να το παρω απόφαση, ηταν η στιγμή λοιπον που έπρεπε να τον ξεχάσω.
ESTÁS LEYENDO
Our Slang
Novela Juvenil《Δεν συνηθίζεις να είσαι τόσο σιωπηλή όσο είσαι αναμεσα μας , τι σου συμβαίνει;》με ρώτησε ο Νίκος και εγώ μπερδεμένη δεν ηξερα να απαντήσω. Τον ήθελα τόσο πολύ, αλλα εκεινος ίσως και να μην το μάθαινε ποτέ.