Περίεργο να είμαι αφεντικό σε μια επιχείρηση, είχα πάντοτε άγχος. Εγώ αντίθετα δεν ήξερα όμως γιατί έπρεπε να αγχωθω πρώτα, για την κατάσταση που βρέθηκα εγώ και ο Νίκος εχτές το βράδυ ή το γεγονός ότι πρέπει να πάω να διαλέξω το θέμα για το site που θα φτιάξουμε ως το eshop.Βέβαια τι κάθομαι και σας εξηγώ την κατάσταση άλλωστε , το ενδιαφέρον σας είναι στραμμένο προς εμένα και τον Νίκο αυτή την στιγμή.
<<Περίεργο, πως και ο Χρήστος μου έστειλε μήνυμά;>> ρώτησε η Μαριάννα και εγώ γύρισα το πρόσωπο μου για να την κοιτάξω.
<<Λες και δεν τον ξέρεις, δεν είναι τον σχέσεων αλλά μόλις αρχίσει να γουστάρει άπλα συνέχεια στέλνει μήνυμα .>> της θύμισα και εκείνη κοκκίνισε με τα λόγια μου.
<<Γύρισες σπίτι ε;>> ρώτησε για να αποφύγει κάθε άλλη συζήτηση σχετικά με την ερωτική της ζωή.
<Έξυπνος τρόπος αλλαγής θέματος αλλά έχεις κάνει και καλύτερα μην το ξεχνάς>>
<<Γαμώτο Σάντρα άκουσέ με λίγο, νιώθω άβολα γιατί δεν ξέρω τι θέλει και αυτό με ενοχλεί απίστευτα πολυ. Άσε που έχω και αλλά προβλήματα και προσπαθώ να ξεχαστώ.>> απαντάει κάνοντας με να συνοφρυωθω .
<<Τι εννοείς>> ρώτησα και κάθισα καλύτερα μπροστά στο γραφείο πίνοντας από τον καφέ μου.
<< Έχω μπλέξει.>> λέει σιγανά και εγώ σήκωσα το φρύδι μου.
<<Δηλαδή όταν λες άσχημα;>> ρώτησα ξανά .
<<Θυμάσαι όταν η μητέρα μου είχε το πρόβλημα με το πόδι της και δεν είχα λεφτά να πληρώσω το χειρουργείο;>> εγώ έγνεψα και εκεί συνέχισε. <<Σου είπα πως πήρα δάνειο άλλα στην πραγματικότητα δεν μου το έδωσε η τράπεζα. Έτσι ζήτησα από τον Γιώργο να με στείλει στον έμπορο για να ξεκινήσω να πουλάω μερικά ελαφριά ναρκωτικά για να μπορώ να μαζέψω τα χρήματα Μην φανταστείς κάτι τρομερό , χόρτο , κόκα και χάπια . Όμως το θέμα είναι ότι τώρα δεν με αφήνουν να φύγω αν δεν πουλήσω αυτά που μου έμειναν και πίστεψε με , είναι πολλά Αν δεν με βοηθήσει κάποιος δεν θα τελειώσω μέσα σε μια βδομάδα αλλά σε ένα τρίμηνο .>>
Όσο μιλούσε είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό. Η αλήθεια είναι ότι την περίοδο εκείνη κανένας δεν είχε αρκετά χρήματα . Τα παιδιά έπρεπε να βγάλουν δίσκο και να πληρώσουν αρκετά έξοδα , ενώ εγώ είχα αναλάβει τα έξοδα του μαγαζιού μονή μου για να μαζέψει η Μαριαννα τα λεφτά.
VOUS LISEZ
Our Slang
Roman pour Adolescents《Δεν συνηθίζεις να είσαι τόσο σιωπηλή όσο είσαι αναμεσα μας , τι σου συμβαίνει;》με ρώτησε ο Νίκος και εγώ μπερδεμένη δεν ηξερα να απαντήσω. Τον ήθελα τόσο πολύ, αλλα εκεινος ίσως και να μην το μάθαινε ποτέ.