Κεφαλαιο 19

305 14 0
                                    

Στεκόμουν μπροστά στο καθρέφτη προσπαθώντας να χαλαρώσω και να εμφανιστώ μπροστά του ήρεμη. Η Μαριάννα καθόταν στο κρεβάτι και προσπαθούσε εδώ και μισή ώρα να βγάλει story τις καινούργιες τις γόβες.

Η ώρα πρέπει να ήταν εννέα παραπέντε και το κινητό μου άρχισε να δονείται.  Το όνομα του Michele εμφανίστηκε ακολουθούμενο από ένα μήνυμα.

Michele: Dont make me wait I can't handle disobedient people. (Μην με κάνεις να περιμένω πολύ, δεν μπορώ να ανεχτώ απειθαρχα ατομα)

Ήταν σεξυ. Κάθε του λέξη δημιουργούσε ακόμα ένα πιο μεγάλο μυστήριο γύρω από το άτομο του . Αφού έκανα νόημα στην Μαριάννα βγήκαμε από το δωμάτιο οδηγώντας τους εαυτούς μας προς το ασανσέρ όπου και με γρήγορα βήματα μπήκαμε μέσα.  Κρρατιομουν να μην αρχίσω να τσιριζω από το άγχος.  Αν σκεφτεί πως βρισκόμαστε σε μια ξένη πολύ με σχετικά άγνωστους ανθρώπους και πάμε σε έναν άγνωστο προορισμό, που θα μας  οδηγησει τελικά σε λάθος καταστάσεις ή ακόμη και σωστές.

Μόλις φτάσαμε στο ισόγειο, με το βλέμμα μου άρχισα να χτενιζω αγχωμένη τον χώρο. Παρόλα αυτά δεν μπορούσα να τον δω . Μπορεί να φαίνεται παράξενο αλλά δεν ήθελα όντως να αργίσω.

《  Are you lost baby girl? (Χάθηκες κοριτσάκι;) 》  μια φωνή ακούστηκε από πίσω μου , καθώς μια καυτή  αναδα χτυπούσε τον λαιμό μου .

《 Michele.》χαμογέλασα και γύρισα έτσι ώστε να τον αγκαλιάσω απαλά. 

Από πίσω του βρισκόταν ένα άντρας ντυμένος με ένα μαύρο κουστούμι.  Το λευκό πουκάμισο τόνιζε τα επίσης σκούρα του χαρακτηριστικά. Πλησιασε σιγά εμένα και την Μαριάννα.

《Hello girls my name is Massimo . (Γεια σας κορίτσια, το όνομα μου είναι Massimo. ) 》ειπε Ο άντρας που στεκόταν απέναντι μας .

Αφού συστηθηκαμε και οι δύο, βγήκαμε και οι τέσσερις μας από ξενοδοχείο . Μπροστά μας εμφανίστηκαν δύο μεγάλα μαύρα Ranger Rover. Αφού ο συνοδός μου για σήμερα με ενημέρωσε πως θα πάμε ξεχωριστά σε αυτό τον χορό.

Καθώς λοιπόν βρισκόμασταν μέσα στο αυτοκίνητο εκείνος με κοιτούσε.  Φαινόταν τόσο αφοσιωμένος και μπορώ να πω πως και εγώ η ίδια  έκανα το ίδιο.  Έβλεπα τα μάτια του και το μόνο που σκεφτόμουν είναι πως γίνεται δύο καφέ συνηθισμένα μάτια να φαίνεται τόσο εκφραστικά. Μέχρι που την στιγμή αυτή, την χάλασε ένα μήνυμα της Μαρίας που βρισκόταν  στο ακριβώς πίσω αυτοκίνητο από το οποίο βρισκόμουν εγώ.

Our SlangDonde viven las historias. Descúbrelo ahora