Φορούσα ένα μαύρο τζιν και μια επίσης μαύρη ζακέτα. Τα μακριά μου μαλλιά ήταν πιασμένα σε μια χαμηλή αλογοουρά και η κουκούλα της ζακέτας τα κάλυπτε εξαιρετικά. Προχώρησα λοιπόν και άρπαξα το κινητό από το τραπέζι, φεύγοντας γρήγορα από το σπίτι. Τα γρήγορα βήματα ήταν αυτά που με οδήγησαν με επιδέξιο τρόπο στην πλατεία Αριστοτέλους. Αντίκρισα μπροστά μου την Μαριάννα με ακειβως τα ίδια ρούχα να με περιμένει.
《 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που ήρθες .》 Είπε σιγανά και το βλέμμα της έπεσε πάνω μου σαν να ήμουν η μόνη της ελπίδα.
《Τίποτα, δως τα μου να πάω προς Εγνατία .》 της είπα και εκεί έγνεψε και κείνη μου έδωσε πολλά μικρά σακουλάκια με μπάφο. Αφού τα έβαλα λοιπόν στις τσέπες μου , ξεκίνησα να περπατάω προς το μέρος όπου θα στεκόμουν.
Η ώρα περνούσε, τύποι διαφόρων ειδών με πλησίαζαν και ζητούσαν διαφορετικές ποσότητες. Δεν μπορουσα να πάρω ανασα από τον φόβο μου είναι η αλήθεια αλλα προσπαθούσα να το ξεχάσω. Ενα αγόρι φορούσε μια μαύρη ζακέτα, κουμπομενη έως πάνω, τα χέρια του μέσα στις τσέπες του και τα βήματα του βαριά.
《Θέλω δέκα γραμμάρια. 》 ειπε με σκημενο το κεφάλι, η φωνή του βαριά αλλά γνωστή σχετικά. Όπως πήγα να βγάλω το σακουλάκι από την τσέπη μου , το βλέμμα μου συνάντησε το βλέμμα του Νίκου και ξαφνικά ήταν σαν να πάγωσαν όλα.
《Sandra;》 γουρλωσε τα μάτια του και εγώ προσπάθησα να πω κάτι όμως δεν μου βγήκε, πήρα μια ανάσα και άρχισα να κανω σιγά σιγά πίσω βήματα.
《 Για ποιό γαμημένο λόγο.》 Προσπάθησε να μην φωνάξει όμως δεν τα κατάφερε.
《Συγγνώμη.》 Μουρμούρισα.
《 Τι στο πούτσο σκεφτόσουν;》 φώναξε ξανά και ρπιασε τα μάγουλα μου με τις μεγάλες παλάμες του σαν να ήθελε να μου πει κάτι να με ξυπνήσει ίσως.
《Έπρεπε να το κάνω απλά φύγε πρέπει μα τελειώνω. 》 προσπάθησα να πω με ήρεμο τόνο.
《 Μπορούσες να μου το πεις τι ακριβως είχες να κάνεις από το να μου πεις ότι εχεις πολύ δουλειά με το eshop.》είπε εκνευρισμένος και έπιασε σφιχτά το μπράτσο μου.
《 Αλήθεια; Και θα με άφηνες να βοηθήσω την φίλη μου αν σου έλεγα τι θα εκανα; Άσε που δεν είμαστε μαζί ακόμα οπότε μπορώ να κάνω ότι θέλω εγώ. 》 τον κοιταξα πρώτα στα μάτια.
《 Ωραία λοιπόν, άλλη φορά μην μου πεις τίποτα γιατί με ενδιαφέρει. Καλύτερα να μην το είχαμε ξεκινήσει όλα αυτό, όταν μάθεις τι σημαίνει ειλικρίνεια, τότε λοιπόν ίσως να βρούμε μια λύση. 》 ειπε και αμέσως μετά περπάτησε προς την αντίθετη κατεύθυνση αφήνοντας με παγωμένη στην θέση μου χωρίς να μπορώ να πω κάτι.
ESTÁS LEYENDO
Our Slang
Novela Juvenil《Δεν συνηθίζεις να είσαι τόσο σιωπηλή όσο είσαι αναμεσα μας , τι σου συμβαίνει;》με ρώτησε ο Νίκος και εγώ μπερδεμένη δεν ηξερα να απαντήσω. Τον ήθελα τόσο πολύ, αλλα εκεινος ίσως και να μην το μάθαινε ποτέ.