Μου φαίνεται παράξενο, να κοιτάω τον τοίχο και πρώτη φορά να μην ξέρω τι ακριβώς να σκεφτώ πρώτο. Έτσι λοιπόν καθόμουν εκεί κρατώντας μπουκάλι με το κόκκινο κρασί περιμένοντας τον Χρήστο να έρθει επιτέλους σπίτι για να του μιλήσω. Δεν με ενδιέφερε καν αν εκείνος θα νευριαζε , με τον Νίκο, με εμένα, ακόμα και με τον Θεό τον ίδιο, οχι οτι πίστευε. Κοίταξα μια τελευταία φορά το λευκό πάπλωμα απο το οποίο σκεπαζομουν και άρχισα να σκέφτομαι, τι θα γινόταν αν δεν ερχόταν ποτέ ο Aron εδώ και εγω τελικα κατέληγα με τον Νίκο. Όσο δεν ήθελα να το σκέφτομαι ξεπήδουσαι συνέχεια στο μυαλό μου αυτη η κατάσταση και ολο και περισσότερο νευρίαζα.
<< Περίεργο που κάθεσαι τόσο ήρεμη για ακόμα μια φορα μετά απο περίπου δύο μέρες που βρίσκεσαι εδώ.>> η φωνή του Χρήστου γέμισε το δικό μου δωμάτιο κάνοντας το σώμα μου να στραφεί προς στο μέρος του ετσι ώστε να μπορώ να τον κοιταξω στα μάτια.
<<Εχτές φιληθηκα με τον Νίκο, πήγε να συμβεί κάτι μεταξύ μας αλλά το σταμάτησα. Το θέμα ομως είναι πως δεν μπορώ να βγάλω απο το μυαλό μου αυτην την στιγμή . Νιώθω τύψεις αλλα παρόλα αυτα δεν το μετάνιωσα κιόλας. Ξέρω οτι θέλω τον Aron αλλα σκέφτομαι τι πήγε να συμβεί με εμένα και τον Νίκο.>> προσπάθησα να του εξηγήσω τι στο καλο συμβαίνει αυτη την στιγμή στο μυαλό μου πραγμα το οποιο τον έκανε φανερά να γελάσει.
<<Άκουσε με το γεγονός οτι σκέφτεσαι ακόμα οτι έγινε με τον Νίκο σημαίνει πως ίσως ηταν ενα απωθημένο. Με τον Ισπανό είσαι χαρούμενη και αυτο φαίνεται. Γιατι λοιπόν να χαλάσεις αυτη την ηρεμία και ευτυχία που διαθέτει για να τον σπαταλησεις σε κάποιον που το μυαλό του δεν ειναι σε εσένα. Ασε που αυτος καθε μηνα γράφει τραγούδι για κάποια αλλη, πρώτα το Σειρήνες για την πρώην του μετά το Deja Vu για εσένα . Είσαι απλα η έμπνευση του και ισως θα ηταν καλύτερο να έμενες μόνο αυτό. >> με ενημέρωσε και τοτε ειναι που κατέρρευσαν ολα οσα σκεφτόμουν για εκείνον αλλα και το τραγούδι αυτο.
Τι στο καλό μου συνέβαινε. Έπιασα αμέσως το κινητό μου και αποφάσισα πως ηταν η σωστή στιγμή να στείλω μήνυμα στον Aron. Πηρα μια βαθειά ανάσα και άρχισα να πληκτρολογώ οτι σκεφτόμουν την δεδομένη στιγμή.
Me: Bebé, espero que estés bien. (Μωρό μου ελπίζω να είσαι καλά ) Άκουσε με, σκέφτηκα ολα οσα μου είπες και αποφάσισα πως δεν μπορώ να σε κρίνω αλλα ούτε και να σε απομακρύνω απο εμένα . Είμαι ερωτευμένη μαζί σου... Απλα πλέων θα έχω να ανανταγωνιζομαι δύο φύλα και οχι ένα.
VOUS LISEZ
Our Slang
Roman pour Adolescents《Δεν συνηθίζεις να είσαι τόσο σιωπηλή όσο είσαι αναμεσα μας , τι σου συμβαίνει;》με ρώτησε ο Νίκος και εγώ μπερδεμένη δεν ηξερα να απαντήσω. Τον ήθελα τόσο πολύ, αλλα εκεινος ίσως και να μην το μάθαινε ποτέ.