Βρισκόμουν από πάνω του χωρίς να καταλάβω ποτέ φύγαμε από το πάρτυ που βρισκόμασταν. Εδώ και λίγη ώρα εγώ και εκείνος έχουμε έρθει σπίτι του . Για ένα σπίτι ενως εργένη άντρα φαινόταν τόσο προσεγμένο και μαζεμένο. Μάζεψα λοιπόν τα μαλλιά μου καθώς καθόμουν πάνω του και τον κοιτούσα προσεκτικά.
《It's everything alright? (Είναι όλα καλά;)》 ρώτησε εκείνος και εγώ αναστέναξα.
《Nothing, just kiss me .(Τίποτα, απλά φίλα με)》απάντησα και εκείνος αμέσως με φίλησε άγρια στα χείλι λες και δεν υπήρχε αύριο.
Τα χέρια μου τα είχε πιάσει και τα ειχε τοποθετήσει πάνω από το κεφαλι μου. Με φιλουσε άγρια καθώς με κρατούσε σφιχτά λες και δεν ήθελε να φύγω. Αμέσως μετά άφησε προσεκτικά τα χερια μου και έβγαλε την μπλούζα του. Θεέ μου το σώμα του ήταν υπέροχο, ήταν υπερβολικά γυμνασμένος και τα τατουάζ του τον έκαναν ακόμα πιο σέξυ .
《What are you looking at baby girl? ( τι κοιτάζεις κοριτσάκι. )》 ρώτησε καθώς χάιδευε απαλά το σώμα μου κάτω από τα ρούχα μου.
《Emm nothing specific . Just kiss me . ( Τίποτα συγκεκριμένο απλά φίλα με.)》
Τα χείλι του φιλουσαν τον λαιμό μου και η ανασα μου βάραινε. Διαολε ήταν το ωραίος ο τρόπος που τα δόντια του δαγκωναν κάθε μικρή σπιθαμή του γυμνού λαιμού μου. Χωρίς όμως να το καταλάβω ήμουν ήδη γυμνή μέσα στα χέρια του . Τα χείλι του ήταν εκείνα που με παρέσυραν τόσο πολύ και τόσο γρήγορα που έχασα τον χρόνο.
Τα δάχτυλα του έπαιζαν με τις ρόγες μου και εκείνος χαμογελούσε λες και είχε κατακτήσει κάτι τόσο σημαντικόΤραβούσε τα μαλλιά καθώς σιγά σιγά τον ένιωθα να εισχωρεί μέσα μου . Τα νύχια μου γρατζουνουσαν την γυμνή πλάτη του και το κεφάλι μου έφερνε πίσω καθώς τα μαλλιά μου κρατιούνται σφιχτά στο χέρι του . Τα χείμαι του ταυτόχρονα άφηναν μικρά απαλά φιλιά σε όλο μου το λαιμο. Οσο όμως εκείνος κουνιόταν όλο και πιο γρήγορα τόσο πιο πολύ φώναζα εγώ.
2 μέρες αργότερα
Καθόμουν μαζί με την Μαριάννα εξω από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης . Υποτίθεται πως ο Χρήστος έπρεπε να ερθει να μας πάρει αλλά το μόνο που έβλεπα να περνάει ήταν τα ταξί. Οσο λοιπόν το σκεφτόμουν, τόσο περισσότερο περίμενα την στιγμή που θα έβλεπα μπροστά μου ξανά τον Νίκο, να του εξηγήσω.
《Μικρή.!》 Άκουσα ξαφνικά την φωνή του και αμέσως γύρισα το βλέμμα μου να τον κοιτάξω.
Βρισκόταν μέσα στο αυτοκίνητο όπου ήρθε για να μας πάρει. Αμέσως έτρεξα και άνοιξα την πόρτα του οδηγού κλείνοντας τον μέσα στην αγκαλιά μου .
YOU ARE READING
Our Slang
Teen Fiction《Δεν συνηθίζεις να είσαι τόσο σιωπηλή όσο είσαι αναμεσα μας , τι σου συμβαίνει;》με ρώτησε ο Νίκος και εγώ μπερδεμένη δεν ηξερα να απαντήσω. Τον ήθελα τόσο πολύ, αλλα εκεινος ίσως και να μην το μάθαινε ποτέ.