Πόσο λάθος θα μπορούσα να χειριστώ μια κατάσταση ; Ο Aron ηταν σπίτι και εγώ ήμουν ακόμα εδω με τον Νίκο πίνοντας κρασί και συζητώντας . Βέβαια του ειχα στείλει μηνυμα να τον ενημερώσω, διοτι ένιωθα ένοχη. Το κακό ειναι οτι κανένας δεν με ειχε προετοιμάσει για αυτο που θα ακολουθούσε. Μου χάιδευε το πόδι καθως έπινα το πέμπτο ποτήρι κρασί, όμως φαινόταν και εκείνος πολυ χάλια . Τα μάτια του γυαλιζαν, ζαλιζοταν, φαινόταν βλέμμα του. Τον φίλησα και ανέβηκα απο πάνω του , το ήθελα τόσο πολυ που τιποτα δεν μπορούσε να με συγκρατήσει.
Ανέβηκε απο πάνω μου καθώς τα χέρια του χάιδευαν και πίεζαν τους γοφούς μου. Η ανάσα μου ένιωθα να κόβεται και όσο και να προσπαθούσα να το αντιμετωπίσω, δεν τα κατάφεραν. Μέχρι που ξαφνικά ηταν λες και καταλάβαινα πως έπρεπε να σταματήσω. Προσπάθησα να τον σπρώξω απο πάνω μου αλλα το μονο που κατάφερα ηταν να τον κάνω να νευριάσει και να μου αφήσει ενα πολυ μεγάλο κοκκινο σημάδι στο λαιμό μου.
<<Νίκο σε παρακαλώ, θέλω να φύγω.>> είπα και εκείνος μολις το ακουσε απομακρύνθηκε απο εμενα κοιτάζοντας με ενα παράξενο βλέμμα.
Σηκώθηκα γρήγορα και μάζεψα τα πράγματα μου ενω αμέσως μετα έφυγα απο το σπίτι. Ήταν λαθος αυτο που εγινε. Το περίεργο όμως ήταν πως ημουν συμφιλιωμενη με αυτη την ιδέα. Έπιασα το κινητό μου στα χέρια μου ετσι ώστε να καλέσω τον Aron ομως ενα αυτοκίνητο μου κορναρε τραβώντας μου την προσοχή. Το πρόσωπο του Aron φάνηκε απο το παράθυρο και το βλέμμα του ηταν τοσο σοβαρό. Δεν τον είχα δει ξανα ετσι , ηταν λες και δεν ήθελε να με βλέπει και απλά ηρθε να με σώσει επειδη ήμουν ανυπεράσπιστη. Πλησίασα και μπήκα μέσα σε αυτο προσπαθώντας να κρύψω το σημαδι και επίσης να απολογηθώ.
<<Πόσες ώρες είσαι εδώ;>> είπα σιγανά και γύρισα να τον κοιτάξω.
<<Ενα δυορο περιμένω να δω τι στο καλό θα κάνεις αλλά οπως φαίνεται απο το σημαδακι σου.>> απάντησε ειρωνικά και έκρυψα το πρόσωπο μου στα χέρια μου.
<<Lo siento. No quería hacerte esto. Estaba borracho y fue solo un beso (Συγγνώμη. Δεν ήθελα να στο κάνω αυτο. Ημουν μεθυσμένη και ηταν απλός ενα φιλί.)>>
<<Fue tu última oportunidad. Me mudé aquí solo para estar contigo Sandra. (Ηταν η τελευτια σου ευκαιρια. Μετακόμισα για να είμαι μαζί σου Σαντρα.)>> ειπε ξανα και τότε είναι που συνειδητοποίησα πως για ακομα μια φορά είχα μπλέξει το απωθημένο αυτο που θελω πραγματικα.
<<Συγγνώμη γαμωτο.>> απάντησα με δάκρυα στα ματια.
<<Προσπάθησα παρα πολύ για να καταλάβω τι κάνω λάθος και δεν με θες. Όπως φαίνεται ομως αυτος ειναι το προβλημα δεν είμαι εγω.>> είπε καθως οδηγούσε προς το νέο του σπίτι.
YOU ARE READING
Our Slang
Teen Fiction《Δεν συνηθίζεις να είσαι τόσο σιωπηλή όσο είσαι αναμεσα μας , τι σου συμβαίνει;》με ρώτησε ο Νίκος και εγώ μπερδεμένη δεν ηξερα να απαντήσω. Τον ήθελα τόσο πολύ, αλλα εκεινος ίσως και να μην το μάθαινε ποτέ.